Eternal Void Darkness

338 34 23
                                    

Superhrdina od: AbsolPrinceOfTheDar

Seznamuji vás se superhrdinou, ano, čtěte dobře. Sice ovládá temnotu, ale na zlou stranu se zatím zcela nepřidal.

Superhrdinské jméno: Eternal Void Darkness

Kwami: Nogicune/Kitsune Darr, kwami temnoty, Darrovou oblíbenou mňamkou je čokoláda. Je gay kwami.

Miraculum: Bílý liščí náramek, který když pronesete větu:,,Darre, vypust temnotu!'' se změní na černý náramek z devíti ocasy.

Schopnost: Narušení temnoty - V ruce se mu objeví temnota, kterou když se někoho dotkne zbaví ho na pět minut schopností, což je stejná doba než se změní zpět na Zera.

Zbraň: Katana

Eternal Nogicune/ Void Darkness, známý hrdina představující samotnou temnotu. Jeho pravé jméno je Zero Void Darkness. Zero je obětavý, temný, působí chladně, je odvážný a upřímný, vždy říká, co si myslí. Prostě co na mysli, to na jazyku a je mu jedno jestli to, co řekne je kruté, přátelská lichotka, a nebo něco jiného...Někdy může působit tvrdohlavě a trochu i nepřátelsky, ale věřte, tento kluk dělá vše pro dobro ostatních a snaží se chránit Paříž. Ačkoliv je hrdina, nedělá mu problém používat k boji morbidní způsoby. Ale má čest, nebojuje nečestně, nemá to rád. Je schopen se spojit i z padouchy, pokud věří že vlastně nedělají nic špatného a že to dělají jen blbými způsoby.(Pozor! Oni nežijí v době s Beruškou a Kocurem xd Takže žádní Lišaj, atd...Jejich padouchy jsou jiný)

Je gay, nijak to netají, ale neříká to všem na potkání. Je mu 15, chodí zatím na základku, je v 8 v třídě. Nemá respekt vůči dospělým, je jen pár dospělých, který respektuje. Žije v sirotčinci, jeho pravý rodiče ho tam dali už když se narodil. Zero má heterochromii..Jedno oko má černou duhovku a bílé bělmo, druhé oko má zase bílou duhovku a černé bělmo. Jeho oblíbeným jídlem je rizoto. Oblíbená barva je zase bílá, poslouchá především popovou muziku, nemá oblíbené filmy a seriály. Jak jsem psala výše že vždy říká pravdu a to co si myslí, tak si nedělám srandu. Jednou už chtěl prozradit škole že on a jeho kamarádky, jsou hrdinové naštestí mu v tom zabránily, právě jeho kamarádky.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Další kluk!!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Další kluk!!!

Ano, ano, ano, já vím😅😅 chtěla jsem to vydat, přísahám, ale ta prokrastinace je silnější než já.
Aspoň vidíte, jak bych byla schopná vydávat kapitoly, kdybych si nestanovila dopředu vydávání😂👌

Kwamiho máte nahoře, z nějakých záhadných wattpad důvodů mi nešel vložit do textu🙃 netopýr nebo démon? 🤔

Ještě jednou se omlouvám AbsolPrinceOfTheDark že to tak trvalo😅 mimochodem, od autorky můžete čekat ještě jednoho superhrdinu, také je to i autorka Melody Swan, která je už publikována.

Zero mě zaujal svojí schopností, je dost podobná schopnosti mého OC a jejímu arcinepříteli😇

No nic, doufám v brzké shledání

V každém z nás je hrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat