~Kim demiş aşk uğruna ölmek zor? Uğruna ölünecek aşk bulmak zor~
*Cemal süreya*
Yazar'ın ağzından
Yıkılmıştı genç adam, yıllardır sevdiğini bir başkasına vermişlerdi. O söyleyemeyip içine atınca, bir başkası gelip almıştı sevdiği kadını elinden.
Terketti hemen orayı, gözlerinin önünden o anın silinmesini istedi.
Hışımla girdi odasına, dolabının üzerinden aldı içki kutusunu ve dikti tepesine, içti, içti. Hepsi acısını bastırmak içindi. Ama bir içki ne kadar bastırabilirdi ki acısını.Sol tarafında duran aynaya baktı, elini yumruk yapıp geçizdi aynaya, hemde bir kez bile değil defalarca.
Yukarıda ise söz kesilmiş herkez dağılmıştı, bahar ise odasına çıkmış düşünüyordu, kara kara.
Nasıl olurdu, nasıl olur da tanımadığı biri ile evlenirdi, bir mucize olacak biliyorum derdi hep içinden. Onun mucizesi yavuz'muydu, mutlu olabilecekmiy di onunla.
Gözyaşları bahar'ı dinlemeyip akıp gidiyordu, süzülüyordu yanağına.
Düşüncelerini bölen kapı sesi olmuştu,Kapı açılınca içeriye funda girdi,
"kızım"
"anne" Dedi kadın bir o kadar aciz bir sesle, bağırsa şu konakta herkez duyardı ama neden şimdi durmuyorlar dı kadın'ın haykırışlarını, imdat'ını.
"neden yatmadın hala hadi uyu annem"
"nasıl uyuyacağım annem, uyku tutmuyor" Dedi ağlarken.
Annesi dayanamıyor du kızının bu haline, onun gözünden bir yaş kopsa onun ciğeri dağlanırdı.
"bahar etme be kızım belki zamanla seversin yavuz'u"
"sevemem anne sevemem nasıl severim?"
"bak iyi de bir Çocuğa benziyor, burdan kurtuluyorsun işte annem"
"anne, bozalım bu sözü ne olur"
"kızım nasıl derim ben bozalım bu sözü diye? Deden keser seni"
Tekrar bir kapı sesi çalındı kulaklarına, kapı açıldığında bu sefer içeri eylem girdi.
"bahar iyimisin" Dedi kız'a bakarken.
Funda ayağa kalktı, "ben gideyim siz de konuşun, geçe kalmayın ha yatın yarın alışverişe çıkacağız"
"tamam yenge, geçe kalmayız merak etme"
Funda odadan çıktıktan sonra, eylem yatağın yorganını kaldırıp içine girdim girdi, bahar da kafasını Eylemin göğsüne yasladı.
"bahar etme böyle ağlama artık"
"nasıl ağlamayayım eylem görüyormusun şu yaşadığımı"
"kuzum ne var yaşadığın da alt tarafı evleniyorsun"
"Sevmediğim ve üstelik tanımadığım bir adamla evleniyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE YAN🔥
Actioniki genç aşık, intikam varsa aşk olabilirmi? birisine böyle intikam ile bakan bir adam asla sevemez.