Merhaba arkadaşlar acemi bi yazara destek olur musunuz?
Kitabıma kapak yapabilir misiniz?
Karekterlerime uygun ünlüler de bulmanızı istiyorum. Bu kitap bir tek benim değil sizinde hayal ürününüz olmalı, yorum yapıp bana destek olursanız birlikte devam edebiliriz bu kitaba yanlışlarım içinde şimdiden özür diliyorum telefondan yazdığım için kolay olmuyor.Şimdilik karakterleri ben koyuyorum.
Bu bölümü bu şarkıyla okuyunuz.
Lana Del Rey - Sad Girl
Multi: Savaş
Gece 😈
Motorlu çocuk savaşBu gece herşey olması gerektiği gibi olucak, o sürtüğün yerinde benim olmam gerekiyordu ve öylede olacak! Bu gece benim aşk itirafımı çalıp benim aşık olduğum adama açılmaya giden sürtük arkadaşımı yolmaya gidiyorum. Evet evet arkadaşım tam bi sürtük!!!
Yolda beyaz elbisemle bi o yana bi bu yana giderken napıcağımı bilmiyordum. Tek bildiğim Tuğçe'yi yolmak ama sarpın karşısına çıkmak heyecan veriyor ve onu görünce napıcağımı unutuyorum. Karşıdan bana doğru gelen regal raptor gibi siyah baya iştihamlı bi motor görünce kendimi attım önüne gitti, napiyim başka çarem yoktu, motor tam ayağımın önünde durunca kalbim ağzımda attı. Öldüm sandım ve bidaha böyle bişey yapmamam gerektiğini not ettim. Kafasında ki kaskı çıkarmadan, " sen naptığını sanıyorsun kızım delirdin mi ? " diye öküz gibi bağıran beyefendiye " evet delirdim napçan " demek vardı ama diyemedim. Çünkü işim düşecekti, " özür dilerim kardeş ya beni şu Görkem hotele atabilir misin diyecektim. " orda tatlı bi tebbessüm var tabi aslında arza bi kızım bakmayın bu yapmacık hallerim ne kadar uzun sürer bilmiyorum. Karşısında cidden deli varmış gibi hiç hareket etmeden duruyordu. " sen cidden delisin ve beni buldun değil mi ?" Dedi. Te Allahım ya ben ne diyorum o ne diyor, " deliyim belki şimdi beni götürecek misin, yoksa başka birinin önüne mi atlamalıyım." Dedim. İçten içe sinir olmaya başlamıştım bile yapmacılıkta bi yere kadar yani , " ben götürmezsem başka birinin önüne atlayacak kadar delisin, götürürüm ama motordan aşağı atlamak Yok senden herşey beklenir. Deli kız" dedi. Ben seni tekmelerdim ya dua et işim var. " tamam peki söz, haa önce çıkar kaskını görmem lazım seni belki sapıksın " dedim. Sesli bi şekilde kahkaha attı ve o an çocuğun sesi çok güzelmiş be bunu Yeni idrak edebildim. neyse sarpı götürüyor orda Tuğçe bak aklıma gelince ilk önce sinir sonra da kalbime sızı girdi.
" peki çıkartıyorum. " dedi. Evet sesi kadar kendisi de güzeldi çocuk kız güzeliydi anasını satıyım, gözleri gözlerimi hapis alınca daha fazla oyalanmam gerektiği geldi aklıma, " oldu mu deli kız" gözlerimi tekrar gözlerine dikip " oldu motorlu adam " dedim. Orda salak demek vardı da yemedi , kaskı taktı elini uzattı " atla o zaman " dedi. Bi eline bide kasktan görebildiğim kadarıyla simsiyah gözlerine baktım. Elini tutmadım ama atladım buna mecburdum gecenin 02:00 di. Gelde taksi bul, beline hafif sarılıp kafamı da beline koyup bekledim. Ani hareketle yolda deli hızıyla gidiyorduk, bu adam çok güzel kokuyordu. Ne diyorum ben iç sesim de Tuğçe'den farksız tam bi sürtük siz onu boşverin, o simsiyah motoruyla uyumluyken ben bembeyaz elbisemle onlara ihanet ediyor gibi durmuştum. Gözlerimden akan rimelle sarpın yanında ki tuğçeyi dövücem ve sarp benden tam anlamıyla soğuyacaktı. Bunlar yaşanırken ben sadece 17 yaşındayım iki katlı müstakil bi evde oturuyorum ailemle tabiki! Babama göre kızlar okumaz bu yüzden çalışıyorum bi kafede garsonum, üç erkek kardeşim var ve ben tek kızım malesef hepsi benden küçükte olsa vücut olarak ben onlardan küçüktüm. Tek arkadaşım Tuğçe değil tabiki bi de sezgi var onunla daha iyiyim ve sezgi de Tuğçe'den nefret ediyor. Bu arada adım kumsal bi tek benim adımı annem koymuş iyi ki de o koymuş adımı seviyorum.****
Sonunda hotelin önünde durduk, bu hotel sarpın babasının hoteliydi. Zengindi çok hemde onunla burda tanıştık. Bi organizasyon vardı ve ben de ek para kazanmak için gelmiştim. Sarpın üzerine yemek dökmüştüm, ama oysa gayet güzel bi şekilde önemli olmadığını dile getirmiş çıkışta da yanıma gelip benimle tanışmak istemişti. Bi senedir falan konuşuyoruz belki aramızda bir şey Yok ama ben ona aşık olmuştum çok havalıydı ve onu görünce heyecanlanıyordum. Bu aşk demekti herhalde ilk aşkım o benim de, o benden altı yaş n büyük gayet yakışıklı beyaz tenli 1.90 boyunda kaslı ve her kızın aşık olacağı bi adam. Ben de olmuştum ama ben en çok benimle tatlı tatlı muhabbet edişine aşık oldum. Birden düşüncelerimden sıyrılmak zorunda kaldım, motorlu adam " artık inecek misin? Hey kime diyorum " gibi şeyler söylüyordu. Salak ben adamın motorunda hotele bakarak düşüncelere dalmıştım. " şey kusura bakma ya dalmışım , iniyorum tabiki " dedim. Motordan inip adama baktım kaskını çıkarmış hem sert, hem de meraklı bakışlarıyla bana bakıyordu. Ona teşekkür etmeyecektim zaten geç kaldım artık gitme zamanı, ona son kez baktım o da en az sarp kadar uzun yakışıklı ama tam tersi esmer sert hatlarıyla daha çekici bi adamdı. Onları neden karşılaştırdım bilmiyordum ama böyle bakmaya devam edersem adam onu yiyeceğimi düşünecek ve bu benim en son istediğim şey, hızlıca arkamı dönüp hotele koştum. Beni güvenlikçiler çok iyi tanıyordu sarpı sık sık ziyaret ediyordum, onu görmek hoşuma gidiyordu. Beni görünce biraz şaşkınca baktılar ama bişey demeden içeri gitmeme izin verdiler. Onlar tabiki hotelin barındaydılar, salak Tuğçe'nin paylaştığı fotoğraftan anladım. Bu halde neden giyindiğim kısmıysa Doğum günüm bugün benim sarp gelemeyeceğini söyledi. Ben de onun yanına gidip vakit geçirecektim ama olmadı arkadaşlarım sürpriz Doğum günü yapmışlar, tabi fotoğrafı görünce ilk önce uzunca ağladım ve Sezgin'in de verdiği gazla koşarak caddeye attım kendimi devamını biliyorsunuz Zaten. Bu düşüncelerle bara girdim, karşımda öpüşen sarpla tuğçeyi görmeyi planlamamıştım. Tuğçe'yle sarpı ben tanıştırmıştım ve Tuğçe ona aşık olduğumu biliyordu pis fahişe! Yine oldu işte ilk önce sinir sonra acı başım dönmeye başlamıştı, midem bulanıyordu ve en çokta canım acıyordu. Kanım çekiliyordu sanki düşeceğimi düşündüğüm zaman iki iri kol tarafından tutulup havaya kaldırıldım. Gözlerim kapanmadan hemen önce simsiyah büyük ve sinirle karışık korku dolu gözleri gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
WerewolfHerşey Doğum günümde girdiğim kıskançlıkla başladı. Yanlış kişiye beslediğim aşk yüzünden gerçek aşkı mı kaybedebilirim. Merak etmiyor musunuz neler olacak gerçek aşkımı geç olmadan bulabilecek miyim. Asıl mesele bu adamın gizemini çözecek miyim? S...