LUST OR LOVE?

4.2K 171 63
                                    

"O-- Oliver??" Soalnya bila saya baru siap pakai baju.

Oh shet!

Saya fikir dia tidur nyenyak sudah lepas beberapa round dikasi dari semalam. Betul-betul gila punya napsu semalam. Tiada guna ubat pun bulih tahan lama. Dan pagi ini baru terasa sakit pinggang. Huhu. Nasiblah seminggu dua kali saja tu service kami, kalau nda kompom patah pinggang. 

Saya diam saja dan bersiap untuk balik. Biarpun tu jantung saya berdegup pantas ketika ini, saya cuba kekalkan muka tiada perasaan saya bila berdepan sama dia yang sudah berdiri di depan saya.

Bathrobe yang membaluti separuh tubuhnya itu macam meminta saya untuk buka dan service dia lagi untuk kesekian kalinya. Sabar Oliver, sabar. Bukan tidak pernah dapat perempuan sebelum ni.

"Omaigat! It's really you!"

Daisy cuba menyentuh muka saya menggunakan kedua tangannya tapi saya tepis perlahan. Semakin menipis iman saya ni sekarang. Job sudah settle dan saya perlu balik sebab ada kerja hakiki saya sedang menunggu di office.

"Sorry queen. Kau silap orang ni." Saya jawab begitu dan merenung mata dia yang mulai berair.

"No. Walaupun kau ubah penampilan kau, tapi tu feeling bila kita together tidak dapat hilang. Saya tau bah ini kau.. My Baby Boo..."

Saya tersengih bila dengar ayat dia tu. Tidak dapat hilang? Yang kau pigi kahwin sama lelaki tua tu boleh pula. Sial.

"Sorry, Oliver. Saya sudah buat salah sama kau. Saya.. Saya nda bahagia sama dia.." Daisy mulai menangis. Inilah perempuan punya senjata, menangis saja. Dia fikir saya macam dulu kah, senang kena kasi buduh?

"Mana payment saya?" Saya soal dia. Dingin.

Daisy berjalan menuju ke meja solek dan mengorek handbegnya. Ada satu envelope berwarna coklat dia kasi keluar dan bagi saya.

"Can I call you after this? Ada banyak saya mau bincangkan sama kau..." Dia menyoal saya sebelum lepaskan envelope itu.

"Sorry. Saya busy.." Saya jawab dia begitu dan keluar dari bilik itu.

Tidak bahagia?

Padan muka kau.

Dua hari selepas itu, ada lagi satu booking masuk. Kali ini gambar profile berlainan dan nama pun lain. So saya assume ini customer baru.

Tapi saya silap di situ. Rupanya, pemilik akaun itu Daisy Reynolds juga. Pandai betul akal dia ni. Ada saja cara dia guna untuk jumpa saya. Itu pun saya tau selepas saya masuk ke dalam bilik yang dia booking sedia. Dia tiada dalam tu masa saya masuk.

"Pandai kau kan.. Nampaknya selepas ini saya akan lebih berhati-hati untuk terima request dari unknown account.." Saya cakap begitu sambil minum arak dari gelas saya.

Lama bah saya tunggu dia tadi. Sebab itulah saya request minuman jenis liquor ini dari room service. Mau dekat dua jam saya tunggu baru dia datang. Half bottle sudah saya minum ah.

"Sorry.. Saya tidak tau lagi apa cara untuk berjumpa sama kau. I miss you, b.." Dia cakap begitu sambil duduk di riba saya. Tubuh genitnya itu dirapatkan ke badan saya dan bibirnya mulai mengucup bibir saya.

 Tubuh genitnya itu dirapatkan ke badan saya dan bibirnya mulai mengucup bibir saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mister Palirbui 🔞Where stories live. Discover now