MISTER VIRGIN

3.7K 184 48
                                    

"Bah kau ready sudah kah ni?" Saya tanya Davin. Nampak betul muka nebes dia tu bah. Apa juga mau nebes. Main saja bah macam biasa.

"Erm.. Mungkin.." Bilangnya sambil meneguk tu beer dari gelas.

"Relaks saja kau. Bukan nda pernah main sebelum ni kan.."

Saya tepuk perlahan bahu dia baru tius one go tu beer saya.

"Selama ni, ex saya tu saja lah perempuan saya pernah main.."

"Macam cewe-cewe saja kau ni, Dave. Lek ba. Bukan dorang mau tau kau pernah main berapa urang sudah. Yang penting dorang puas. Itu lah goal kita. Kasi puas dorang sampai dorang mau lagi cari kau next time. Begitu ba.."

Saya ajar dia trick sikit. Terlampau lurus ni budak, apa pun nda pandai. Nasib bukan virgin..

"Tapi bro.. Kami bukan main yang begitu.."

"Ahh??? Main apa kamu dua selalu??"

"Errr...."

Garu kepala si Davin. Ainah. Jangan bilang dia ni teruna lagi. Matailah.

"Kau jangan bilang kau masih virgin sana..." Saya main serkap jarang saja ni. Peduli lah dia.

Memerah pipi dia bila saya cakap gitu. Ainah? Betul ba?

Davin tidak jawab tu soalan saya. Tapi dari gerak geri dia pun saya tau sudah jawapan dia.

"Demm boy. Saya fikir sudah kau pernah try ex kau tu. Punya bebeh tu kau nda kasi try.."

"Mana saya berani. Dia mimang mau juga tapi saya takut nanti dia pregnant. Kami dua masih muda ba.."

"Astege.. Ni anak. Kau tau kah kewujudan kondom?"

Davin menggelengkan kepalanya.

"Kau tau apa guna pil perancang?"

Lagi sekali dia menggelengkan kepalanya.

Aduhhh!

Suci bin murni betul ni anak. Macam mana mau join kami ni?

"Tu dua barang yang saya mention tadi harus diguna kalau kau mau sex sebelum kahwin. Terutama time kita bekerja ni. Safety baitu. Keselamatan untuk mushroom kita juga. Sebab walaupun kita sudah medical checkup dan memang free dari semua penyakit, queen kita belum tentu lagi bersih.."

"Kenapa pula?"

"Sebab laki dorang tu pun makan luar juga. Kebanyakkan dorang ni cari servis macam yang kita provide disebabkan kurangnya servis di rumah. Kalau si laki sudah puas di luar, mana lagi dorang mau layan bini di rumah tu.."

Panjang lebar saya explen sama si virgin. Adui. Ngam laini kasi nama dia, Mr Virgin. Hahaha. Masih pula wujud lelaki virgin di zaman sekarang. Saya fikir nda wujud.

"Oh gitu. Jadi kebanyakkan queen ni bini urang pula?"

"Yaa. Tapi ada juga miss J. Kalau itu yang kau dapat, lupa dunia terus kau.." Saya tersengih baru tius balik beer saya.

"Ahh? Miss J?"

"Janda, bro. Janda. Mainan mantap sekali. Hahaha." Saya ketawa kuat baru menepuk perlahan bahu Davin. Kesian ni anak kena kejutan budaya.

"Ohh I see. Yang tu pun ada pula. Saya fikir bini urang saja.."

"Ya. Jarang jumpa yang masih bujang cari ni servis, bro. Dorang kan ada boyfriend dorang.."

"Ya juga. Lagipun manada duit kalau yang masih bujang. Hahaha." Ketawa kunun dia. Baguslah kalau sudah faham.

"Kau pernah tinguk PornHub?"

Mister Palirbui 🔞Where stories live. Discover now