YAY OR NAY?

4.1K 241 64
                                    


"Oliver, pleasee.."

"Kau baliklah, Daisy.."

"No. Saya mau ikut kau balik.."

"Janganlah. Rumah saya tidak sesuai untuk kau.."

"Saya tidak peduli. Saya mau juga ikut kau balik.."

"Jadi laki kau??"

"Biarlah. Bukan dia peduli saya juga tu.."

"Haihh.. Saya cuma provide service sex saja ni. Bukan cinta atau komitmen.."

Yakah? Sebenarnya saya mau bersama dia. Tapi statusnya itu bikin saya risau.

"No.. Kalau sama saya tidak boleh. Kau mesti provide juga semua tu. Saya mau kau. Kau milik saya saturang saja!"

"Hahaha. Jadi kau? Milik saya sepenuhnya kah?" Saya sindir dia balik. Geram betul saya sama sikap dia ni.

Daisy terdiam. Tersindirlah tu..

"I will be yours.. Asal kau sudi hidup susah sama saya.."

Saya cakap lagi begitu. Biar dia sedar kalau dia sama saya, dia tidak akan merasa hidup macam yang dia ada sekarang.

"Okey. Saya sanggup. Give me time.." Bilangnya sambil memeluk saya, erat.

What? Dia sanggup?

Di tempat kerja..

"Wow! Palirbui ada tanda oh niari.. Ada cewe sudahkah?" Soal Man, salah seorang staff yang kebetulan berada di office masa itu.

"Sial. Haha." Saya menutup perlahan bekas yang dia tegur tadi tu. Alisa yang kebetulan ada di sana menjeling saya dengan tajam.

Tidak lama selepas itu ada chat masuk. Alisa lah siapa lagi.

Masuk office saya!

Saya menarik nafas geram selepas membaca chat itu. Sebenarnya dia tidak tau service sex saya di aplikasi T. Dia fikir saya service dia saturang saja.

Selepas memastikan tiada orang di dalam office barulah saya melangkah masuk ke office Alisa. Sepertinya dia tau saya yang akan masuk, dia sudah siap sedia half naked duduk di sofa yang terletak di penjuru bilik.

Bukan jugalah half naked pakai langerie saja. Dia braless tapi masih pakai singlet putih dan panties. Those assets memang aums bah. Mantap. Entah kenapa si bos masih cari gundik. Mau cakap tidak pandai guyang, campin juga ni si Alisa. Kalah Daisy.

"Alisa. Kau gilakah ni??"

"Ya. Gilakan kau.."

Selamba saja dia jawab saya. Kalaulah si bos dengar, sia-sia bah kena pancung kepala saya ni.

"Sot sudah kau ni kan. Kenapa juga bertebiat ni?" Saya menuju ke arah dia selepas lock pintu office.

"Tu tanda yang bikin saya bertebiat. Perempuan sial mana bikin ni??" Soalnya dengan nada geram.

Bila saya sampai saja di depan dia terus dia terkam saya ni. Nasib sudah ready kalau nda mimang kami dua jatuh ke atas lantai sudah.

"Semalam kan malam dubs dubs. Entah perempuan mana tu pigi bikin.." Saya jawab begitu padahal si Daisy yang bikin. Tidak mungkinlah saya mau berkata jujur. Sia-sia hilang satu ATM bergerak 😏

"Betul? Bukan girlfriend kau?"

Berubah sudah nada dia. Berubah manja. Pastu tanpa segan silu lagi dia mencumbu saya. Berabis lagi tu. Hish. Nasib kau bebeh kalau nda jangan haraplah saya layan.

 Nasib kau bebeh kalau nda jangan haraplah saya layan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mister Palirbui 🔞Where stories live. Discover now