Yeni bir bölümle tekrardan Merhaba diyoruz.Keyifli okumalar...
"Ne o verdiğimiz sözü mü unuttunuz."
Kızlar duydukları sesle şok olmuşlardı. Sesi duymalarıyla arkalarına dönmeleri bir olmuştu. Kızlardan "Aysu" nidaları kopmuştu. Ağızları bir karış açık Aysu'ya bakıyorlardı. Olaya ilk uyanan Ebru olmuştu.
"Güzelim iyi misin" temkinli yaklaşmaya çalışıyordu. Hâla onları hatırlayıp hatırlamadığı bilmiyorlardı sonuçta
"İyiyim gayet iyiyim" Merve koltuktan kalktığı gibi Aysu'nun yanına damlamıştı. "İyisin tabi kolunda ki alçı da çıkmış.Yüzündeki yaralarda geçmiş.ağrın sızın da yok dimi"
Aysu "yok ağrım falan"
Esra "sarılabilir miyiz?"
"Tabi,zaten niye sarıl muyorsunuz ? anlamadım.Özlenmedik galiba"
Kızlar teker teker sarılmaya başlamıştı. Ama hâla temkinlilerdi.
Esra "Bir dk ya sen dedin ki sözü unuttunuz mu? Sen sözü hatırlıyorsun sözü hatırladığına göre bizi bizi de hatırlıyorsun dimi"
"Evet hatırlıyorum gibi mesela Senin Merve'yle kavgalarını,Ebrunun olaydan ne kadar uzak durmaya çalışsada tam merkezin de kaldığını, Birlikte delirmelerimizi genel olarak hatırlıyorum"
"Merve kalçam kırıldı kalk üstümden , Esra nef-ess alamıyorum,Ebru boğuldum Ya kız gıdıklanıyorum durun Ya sulu öpmeyin Ya hahaha valla huylanıyorum"
Merve "hatırlıyorum" kelimesinin duyduktan sonra Aysu'nun üstüne atlamıştı.Esrayla Ebru eksik kalırmıydı hiç sonunda 5 dk sonra Aysu'yu bırakmışlardı.
"Okey öpüşmemiz koklaşmamız bittiyse size her şeyi anlatıyım"
Merve "Anlat tabi"
Esra "Ben hepimize bir kahve yapıp geliyim.Ben siz konuşmaya başlamayın"
Ebru "Tamam tamam merak etme sen"
Merve "sen git de bir dedikodu edelim."
Esra dil çıkarıp mutfağa gitmişti......
"Kahveler hazır"
Ebru "Ellerine sağlık canım"
Aysu "Ellerine sağlık güzelim
Esra "Afiyet olsun"
Merve "Bulaşık deterjanı mı attın buna niye bu kadar köpüklü" hayır yanı nasıl bu kadar köpüklü olmuştu ki ?
Esra "he deterjan attım tövbe Ya Rabbim" eskisi gibi güldüler.
Ebru "Eeee kardeşim sen de söz"
Aysu "Şöyle başlıyım Hastaneden çıkacağım günün Fikri amca geldi."
Merve "Benim babam ??"
"Evet senin baban istersen buralardan biraz uzaklaş sana iyi gelir dedi. İlk başta kabul etmesemde. Sonradan çok mantıklı geldi ve kabul ettim sizin çiftlikteydim işte"
"Babam biliyordu ve bize bana söylemedi.Bizim burda bu kadar üzüldüğümüzü gördüğü halde hemde "
"Ondan ben istedim söylememesini söz verdirttim. Ona da kızma bana çok yardımcı oldu Fikri amca. Arada bir doktora gidip geldim. Kontrollerim, sargılarım,pansumanlarım yapıldı. Düne kadar da hiçbir şey hatırlamıyordum. Fikri amcayla konuştum geleceğimi söyledim. O arada gözüme galeri çarptı. 1 aya yakındır oradaydım ama telefonu sadece Fikri amcayı aramak için kullandım. Geri zamanlarda zaten kapalıydı. Sonra fotoğraflarımızı, videolarımızı gördüm hepsi bana bir şeyler hatırlattı. Ondan sonra sabah kalktığım Doktora gittim alçımı çıkarttılar. Sonra Fatma anneye gittim. Bana Her şeyi anlattı. O geceyi bile kısacası her şeyi , herkesi hatırlıyorum."
Ebru "Şey ben-"
"Anlıyorum merak ediyorsunuz ? Babamı hatırlayınca ne hissettiğimi ama artık babama karşı hissizleştim. Şu an onu düşünmek istemiyorum. Hatta hiç düşünmek istemiyorum. Bir de ben o gece intihar etmek için çıkmamıştım oraya ilk başta aklımda öyle bir şey olsada aklımda hemen vazgeçmiştim. Sizi bırakamayacağımı farkettim. Siz geldiniz ve ben sadece size içimi döküyordum dediğiniz gibi başım dönmüştü. Sadece bu ben intihar edemem ne olursa olsun benim anneme bir sözüm var en başta"
Sadece susarak Aysu'ya sarılmışlardı.Onlar birbirine böyle de iyi geliyordu.
Ebru "Aaaa dağıtalım hadi şu havayı eeee notlara bakmıyor muyuz? Hadi notlarımıza bakalım"
Esra "ay evet çok merak ediyorum!"
Merve o arada laptobu ve tableti getirmişti bile
"Eee ilk önce kimin notuna bakıyoruz?"
Ebru "İlk Esra'nın kine bakalım bence"
Aysu "Bence Merve'nin notuna bakalım. Sizce kızlar?"
Esra "Bence de Merve'nin notuna bakalım"
Merve "Hadi çok ısrar ettiniz, bakalım. Laptopu uzatsana canım"
Herkes heyecanla bana bakıyordu. O değil ben cidden notumu öğrenecektim ben onlardan daha çok heyecanlıydım ama belli etmemeye çalışıyordum. Ya kötü bir not aldıysam diye içim içimi yiyordu.Bilgilerimi yazmıştım. Tam enter tuşuna basacakken kızlara dönüp
"Bir Fatiha falan mı okusak ?Ben heyecandan gideceğim. Çok heyecanlandım."
Esra "Merve saçmalama"
Ebru "sakin... relax"
Merve "saç malanmaz ,taranır!!"
Aysu "ıyyy sen bu beyinle girdiysen kesin sıfırı çakmışındır"
Dil çıkarıp göz devirdikten sonra önüne dönüp gözlerini kapatıp enter bastı.
Merve "Kızlar kötüyse hiç söylemeyin kapatın gitsin.Kalbim el vermiyor bakmaya"
Kızlar birbirine baktılar ve Merve'ye küçük bir oyun oynamaya karar verdiler.
Esra "ayyy Merve hiç açma gözünü bence"
Merve "ya deme"
Aysu "Tüh artık seneye yapacak bir şey yok"
Merve "ya ağlarım"
Ebru "kız bu not nasıl bir not Ya"
Merve "Nasıl bir not" diyip gözlerini açtı. Notunu arıyordu ama o kadar yazının içinde bulamadı. 10 15 saniye kadar... notu gördüğünde gözleri hal taşı gibi açılmıştı.
Orda 412,428 mı yazıyordu.Kızlara dönüp baktı ve aniden ayağa kalkıp halay çekip bağırmaya başladı.
"Yaptım işte olduuu istediğim yerler tutar bu puanla daha ne isteyim ALLAHHH"
"Ay dur daha sizin ki var enerjimi tüketmeyeyim hep birlikte oynarız"
Aysu "Ay valla ben oturup ağlıycam gibime geliyor."
"Moralleri bozmuyoruz kime bakıyoruz şu ağlayan kıza mı baksak?"
Aysu'nun moralli bozuktu bu sefer yapamadıysa bir daha şansı olmayacaktı.
"Tamam TC mi söyleyeyim mi?"
"Söyle knk... Bilgilerin okey sen basmak ister misin entera"
"Bas gitsin burda bana sıcaklık bastı"
Herkes ekrana eğilmiş bakıyordu.
Ebru "vay canına nota bak be"
Esra "kız sen hepimizi geçtin kesin"
Merve "beni geçtiğin kesin" bir dk Aysu donmuş muydu? Aysu dürttüler ama cevap yoktu bir anda kendine geldi ve "Benim gözlerim bozuldu galiba notumu çünkü 505,359 görüyorum"( yazardan bilmeyenler için okul puanıyla o puana geldi nasıl 500 den yukarı yukarı diye soranlara okuldan ortalama bir puan geliyor zaten tyt ve ayt notu bir hesaplaşmış şekilde bu notlar)
"Yok knk senin gözün de sorun yok çünkü biz de aynı notu görüyoruz"
"Ay o zaman ben şimdi kazandım mı? Tıp yani!"
Ebru "başardın 👍🏻"
Esra "eee heyecana gelmişken benimkine mi baksak?"
Ebru "Beni yine en sona bıraktınız"
Merve "ya bir şey olmaz kuzucuk seninkine de bakarız şimdi Esra bilgiler çabuk çabuk"
Esra "ay dur heyecan yaptırma!" Bilgileri girdikten sonra Merve siteye girmişti. Esra'nın notuna hiç kimse şaşırmamıştı ama sevinç nidaları koptu "ya işte benim knkm"lar
"Kızım biliyordum ben zaten"ler "Kralsın"lar
"Ya ben şimdi 503,630 notla istediğim bütün üniversiteleri yazabiliyorum.ay inşallah Ebru sen de böyle alırsın."
"Totem totem yapıyoruz.Gözlerimizi kapatıyoruz. Ve tutkuyla istediğimiz yani benim puanıma odaklanıp dua ediyoruz."
Merve "knk ben nasıl yazmayı düşünüyorum. acaba"
"Tamam sen yapma ama içinden dua et bilgilerimi yazarken al bu da TC m şifrem falan". Ebru'nun totemi de buydu her notuna bakacağı zaman gözlerini kapatıp dua edip dururdu. Bunu kızlara da yaptırırdı. Her bir şey istediğin de aynı şekle bürünüyordu.
"Ebruuu aç gözleri aç knk 506,563 almışsın"
Ebru "ya inanamıyorum"
"Parti yapıyoruz acilen" diye bağıran Merve bir taraftan göbek atmaya başlamıştı bile diğer kızlarda peçete falan bulup halay,horon tepmeye başlamışlardı.Bu bölüm de bu kadardı inşallah beğenmişsinizdir.yorum bırakmayı unutmayın💕😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM
Teen FictionHemdem;canciğer arkadaş olmak demektir. Dem; soluk, nefes, zaman anlamına gelmekle, hemdem olmak, yani canciğer arkadaş olmak demek, aynı nefesi, aynı soluğu almak, aynı zamanı yaşamak demektir.