9.Bölüm

15 3 0
                                    

Yeni bir bölümle daha sizlerleyiz.Multimedyada Ümit ve Merve var.Bu bölümde biraz onlara değinmek istiyoruz. Şimdiden hepinize iyi okumalar.
"Tamam derken?" Dedi Ebru. "Tamam işte gelsin buraya görüşücem onunla.Ama bir beklenti içinde olmasın.Belirtiyim baştan bunu.Onca yaptığı şeyden sonra affetmek istemiyorum onu.Anneme yapamam bunu" dedi Aysu. Kızlar bu duruma şaşırmışlardı.Daha büyük bir tepki vermesini bekliyorlardı.Aysu her ne kadar affetmek istemediğini söylese de babasının karşısına geçince öyle olmayacağını kendisi de biliyordu. "Bize kızmadın mı?"diye çekinerek sordu Esra. "Yok size kızamam ki,sizde haklısınız bir yerde"dedi Aysu.Kızlar hemen Aysu'nun yanına gidip sarıldılar ve özür dilediler.Bir daha ne olursa olsun birbirlerinden saklamayacaklardı.
Bugün epey bir yorucu geçmişti kızlar için.Fiziken olmasa da ruhen yorulmuşlardı.Akşam yemeğinden sonra hepsi tekrar odalarına çekilmişlerdi tekrar.
Aysu'dan:
"Affetmemem gerekiyor onu ama acaba çok kötü müdür?Son evrelerinde olduğunu söyledi kızlar ama bilmiyorum." Böyle düşünürken birden Sinirlendi. " O senin anneni düşünmedi sen neden düşünürsün ki onu"deyip ofladı. En iyisi düşünmemekti.
Ebru'dan:
Ebru'nun aklında hem Aysu vardı hem de şu Yunus denilen çocuk.Çok önemsemiyordu Yunus'u ama bir özür dilemesine bile izin vermemişti.Üstüne bir de sabır çekmişti. "Ama benim böyle düşünmeme sebep olan bir nevi onun davranışlarıydı." diye düşündü. Kübra denilen kızı düşündü sonra. Onunda kalbi kırılmıştı. Üstelik Çoçuğa bir sürü yanlış ithamda bulunmuştu.Bir ara gidip kesinlikle düzgün bir şekilde kendisini ifade edip o çocukla konuşmayı aklına not etti.Aysu'ya gelince de ona artık açıklamışlardı olayı.Böyle saklayarak gitmezdi çünkü. "Umarım çok yıpranmaz"diye geçirdi içinden.
Esra'dan:
Esra odada bir başına oturmaktan sıkılmıştı. "Acaba kızlara söylesem de film mi izlesek?" diye düşündü. Bugünkü notlarını temize çekmesi gerekiyordu ama pek canı İstemiyordu da.Hemen ayaklanıp kızların yanına gitmeye karar verdi.
İlk olarak Ebru'nun yanına gitti.Kapıyı çaldım ve Ebru onay verince içeri girdim. "Kanka kalkıyorsun hemen film izleyelim ya çok sıkıldım ben" dedim. "Bugünkü notlarını düzenledin sanırım ondan bu rahatlık heralde?"diye cevap verdi. "Yoo daha duruyo onlar  yarın erken gideriz bahçede oturur düzenlerim olmadı yarınki notlarımla beraber hallederim ben" dedi Esra. "Anladım benimde çok az bir kısmı kaldı.Sen istersen Aysu ve Merve'ye de sor bi bende geliyorum birazdan."dedi Ebru.
Esra'nın ikinci durağı Aysu'nun odası oldu.Kapıyı hafifçe tıklattı ve Aysu onay verince içeriye girdi. "Aysu kanka kalk film izleyelim hadi çok sıkıldım ben sizde sıkılmışsınızdır hadi kalk gel sende" "yok kuzu ya ben uyumak istiyorum biraz" dedi Aysu. " Ya hadi lütfen bak Ebru'yu da kaldırdım sende gel kafan dağılır hem biraz" tam bişey diyecekken "itiraz falan kabul etmiyorum geliyosun 5 dakika içinde" deyip resmen kaçtım.
Şimdi sırada en kolay ikna olabilicek kişi vardı.Merve'nin odasına doğru yol aldı Esra.Kapıyı çaldı ve Merve "gel" diye seslenince odaya girdi.Gördüğü manzara karşısında ikna yeteneğini biraz zorlaması gerektiğini düşündü.Çünkü ders çalışıyordu ve onu İngilizce çalışırken meşgul etmek pek mümkün değildi. "Kalk hadi çok çalıştın yeter bu kadar ya"diye sitemle başladı.Umarım işe yarardı. "Film izlemeyi düşünüyoruz bak kaçırmak istemezsin"dedi Esra. " Ya bugün bensiz izleseniz bir çeviri ödevim var ve sıkıştırmak istemiyorum haftaya kadar bitirmeliyim"dedi Merve. "Aman canım haftaya kadar bir sürü çeviri yaparsın sen" dedi Esra. Ama Merve pek ikna olmuş gibi görünmüyordu. "Ya kime diyorum ben hadi kalksana ya" "yok kanka siz izleyin başladım ve bir kısmını bitirmem lazım bugün.Bir de kitap okumam lazım.Çook işim var kanka."deyip kıkırdadı Merve. " Ne inatçısın ya sen Ebruyla Aysu bu kadar zorlamadılar. Aman sen otur burda. Kalkma hiç tamam mı?" Diye saydırıp odadan çıktı
Esra Mısır patlatmak için Mutfağa geçti. Aysu'yla Ebru da içerde film seçiyorlardı.
Esra Mısır patlattıktan sonra yanına içecekleri de alıp içeri geçti . "E üç tane bardak var burda dört kişi değil miyiz biz?" diye sordu Ebru. "Yok canım bugün üçlü takılıyoruz. Naptıysam Merve'yi çıkaramadım odasından haftaya yetiştirmesi gereken bir çevirisi varmış.İnatçı ya!sinir etti beni." dedi Esra. Aysu ve Ebru onun bu haline güldüler. Ne izliyoruz Peki seçtiniz mi?" Ebru ve Aysu aynı anda "Passengers" dediler.Ardından Ebru filmi açtı ve izlemeye başladılar.

HEMDEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin