8.Bölüm

26 3 0
                                    

Yukarıya kızların fotoğraflarını bıraktık.😘😘
Yeni bölüm sizlerle
keyifli okumalar dileriz 💜💜💜

Merve
Kafe'ye geçip Ebru'yu aradım "Nerdesin kuzu?"
"Kafe'ye geçiyorum sen"
"Ben de kafedeyim"
"TM" diyip kapatmıştı. Bir yere geçip oturdum.
5 dk sonra Ebru geldi ama burnundan soluyordu resmen yanıma oturduktan sonra
"Noldu kuzu ateş ediyorsun bu ne sinir"
"Ya bütün erkekler aynı mı? Ya da benim gördüğüm erkekler mi tek karaktersiz hayır bir kızı sevmiyorsan ayrıl niye aldatmaya kalkışıyorsun bu iğrençlik ya"
"Oooo şu olayı düzgünce anlat bana bakıyım"
Burnundan soluya soluya olayı anlattı ama gerçekten iğrenç bir olay
"Kuzu ya yanı tam da adamına denk gelmiş Yunus denilen çocuk , ama o kız da ayrılır büyük ihtimalle merak etme. Çok iyi yapmışsın kral hareket, kız senin dersin noldu"dedim ve Ebru'nun telefonu çaldı.
"Efendim Esra ders mi?Ya sen gir şimdi gelene kadar 15 geçer 2. Derse gelirim tamam anlatırım sonra tamam görüşürüz" diyip kapattı.
"Noldu" dedim. "Ya ben sinirden dersi unuttum o gelmiş ben derse geçmişimdir diye direk sınıfa geçmiş. Göremeyince aramış. Hoca gelince kapattı."
"Anladım kanka Aysu gelmicek dimi bugün"
"İş Arıcak bugün büyük ihtimalle gelmez"
"Eee sen napcaksın"
"Diğer derse yetişirim Senin dersin var dimi"
"Var knk sizin ben den sonra bir dersiniz daha var ben eve geçerim. Yemek yaparım belki"
"Sen yemek"
"Offf sus be evet yemek yapcam"
"İnşallah zehirlenmeyiz"
"Nankör" dedim. Güldü kıskıs hayır şurda yemek yapcaz. İçimde ki zevki bırakmıyordu.

***

Ben eve geçmiştim. İnternet bir kaç yemek tarifine baktım. Bunlar niye bu kadar uzun ya diye söylendim. Sonra ne yapacağımı buldum.
Çorba olarak mercimek çorbası kolay gelmişti. Düdüklü de hepsini tencereye at pişsin kolaydı bence sonra patates kızartması ve köfte ve pilav yapmaya karar verdim. Ama bu pilavı ben becere bilecekmiydim. Köfte yapmıştım patates hep kızartıyorum. Pilav bana çok yabancıydı be girdik artık bir işi diyip gidip üstümü değiştirdim. İlk kolayıma gelen çorbayı yapmaya başladım. Her şeyi çiğden atılıp düdüklüyü kapatıyorduk. Pişiyordu. Bir de düdüğünü ötünce kapatacakmışız bu kadar düdüklüyü ocağa koydum.
Kıyma çıkardım. Erittikten sonra yoğurdum şekil verdim ve patateslerimi doğardım. Sonra masayı hazırladım. Kızları aradım yoldalarmış Aysu da geliyormuş.
patatesi kızartmaya koydum köfteleri de o arada Aysu geldi.
"Ooo hoşgeldin kuzu naptın ?"
"Vay sen mutfağa mı ?girdin ooo neler yapmış ya" dedi. O arada ben çorbanın altını kapatıp tencereyi açmaya çalışıyordum ki Aysu öyle bir bağırdı ki "Durrr" diye ellerim yukarda ona bakıyordum. "Napıyorsun sen ya" diye tekrar bağırdı. Noluyor du be "tencereyi açıyorum napıyor olabilirim ne bağırıyon be"dedim
"O tencere öyle açılmaz güzelim yüzüne patlatcaktın. O önce suya tutulur havası yavaş yavaş alınır öyle açılır. Valla çok korktum"dedi
"Ne bileyim ben ya offf korktum."derken köfteler geldi aklıma
"Aysu köfteler" deyip hemen çevirmeye başladım. Yanmamıştı Allahtan Aysu da patatesleri aldı. O arada Ebruyla Esra gelmişti.
Aysu olayı onlara anlattıktan sonra bir de onlardan fırça yedim. Nerden bile bilirdim ben ya!!
Ebru "ya yüzünde patlasaydı bir daha düdüklü kullanmıyorsun sen hatta hiç biriniz Allah korusun"
Merve "ay yüzümde patlasaydı. Galiba hayatım boyunca dışarı çıkamazdım yüzüm yanardı dimi"dedim. Ay çok korkunç
Esra "ya tamam bir daha kullanmayız tamam mı? Onu bunu boş verin de şu köfteye bakın ya Aysu pilav da çok güzel sen mi ?yaptın pilavı"
"Yooo ben yaptım" dedim hemen
"Oy güzellik çok güzel olmuş hepsi ellerine sağlık"dedi Esra
Aysu "ya bir dk benim size güzel bir haberim var. Ben iş buldum"
"Ya nerde" dedi Esra hemen
"Ya çok mutlu oldum."dedim
Ebru "vay be hayırlı olsun canım" dedi
"Teşekkür ederim öncelikle kafe de buldum ve inamıcaksınız ama bizim okulun bir iki sokak arkasında" dedi
"Vay iyi denk getirmişin" dedim
Ebru "sen bu tarafta bakmıyor muydun?"
Aysu "ya evet bizim burlardan bir kafeye girdim dedim garsona ihtiyacınız var mı ? Adam ilk yok dedi sonra ama diğer şubemiz de olması derek oraya yönlendiriyim dedi ben de peki dedim aradı işte falan okeylediler. Haftaya başlıcam."
Hepimiz birlikte "Hayırlı olsun" dedik.
Sofrayı topladıktan sonra çay suyu koyup salona geçtik.
Aysu "Esra ve Ebruş ben bugün gelmedim ya bugünün Notları verir misiniz?"
Esra "tabi kuzu ben de dün kü Notları mı düzenliyim"dedi
Ebru "ben de ilk derse girmedim"dedi
Esra "kız sen anlatacaktın hani bak kaynadı hemen anlatıyorsun"
Aysu "noluyor ya"
Merve "neler neler oluyor" dedim gülerek.
Ebru olayı anlatırken ben çayı demleyip bardakları hazırladım. Sonra Esra ve Aysu'nun tepkilerini dinledik.
Merve "haydi o zaman ders" dedim. Ben de dün ve bugün ki notlarımı temize çekecektim. Hepimiz dün ve bugün ki Notlarımızı temize çekecektik.

HEMDEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin