Η Αλεξάνδρα πια είναι έτοιμη να αλλάξει την ζωή της καθώς και ο Francesco είναι πια μαζί με την Julia την γραμματέα του φίλου του Gilles.
Ο Gilles είναι ένας τριάντα τετράχρονος άνδρας που δεν περνάει απαρατήρητος από τις γυναίκες αλλά είναι αμετανόητος εργένης.Δεν έχει κάνει ποτέ μακροχρόνιες σχέσεις και αποφεύγει τα συναισθήματα.Μαζί με τον Francesco έχουν μία διαφημιστική εταιρία και από ότι φαίνεται είναι και πολύ καλοί φίλοι.Από μικρός μεγάλωσε σε μία οικογένεια πλούσια αλλά δεν νοιαζόταν για τα λεφτά όπως ο πατέρας του.Δεν είχε ποτέ τις καλύτερες σχέσεις μαζί του και τώρα τελευταία έμαθε πως θα παντρευτεί ξανά για πέμπτη φορά μία πολύ μικρότερή του.Τι αίσχος Θεέ μου έλεγε από μέσα του.Ίσως για αυτό δεν ήθελε να συνδεθεί συναισθηματικά με καμία.Η μητέρα του από το κέρατο έγινε τάρανδος αλλά ευτυχώς δεν το έβαλε κάτω και προχώρησε στην ζωή της μεγαλώνοντας όπως πρέπει και όπως μπορούσε τον Gilles.Της είναι ευγνώμων και είναι ο μοναδικός άνθρωπος που εμπιστεύεται.Θα συναντήσει για πρώτη φορά την αρραβωνιαστικιά του πατέρα του και θα νιώσει κάτι για αυτή (Erika).Θα της το δείξει αλλά τα πράγματα δεν θα πάνε καλά.
Τώρα ξανά στην Αλεξάνδρα.
Η Αλεξάνδρα είχε ετοιμαστεί για την Κέρκυρα αλλά δέχθηκε επαγγελματική πρόταση από τον Francesco να γίνει γραμματέας του και έτσι έμεινε στην Ρώμη.Η νέα της δουλειά της άρεσε αλλά όχι και η συμπεριφορά του Gilles.Είχε πάντα τα νεύρα του μην ξέροντας για ποιον λόγο.Όσο πιο λίγα ήξερε τόσο το καλύτερο για αυτήν.Αλλά πια είχε καταντήσει αηδία να τον βλέπει έτσι.