Μόνικα-Το αρπαχτικό!

91 8 0
                                    

Δεν ήθελε με τίποτα να σκεφτεί πως ίσως πίσω από αυτό το δυσάρεστο τηλεφώνημα της Julia κρύβεται η Μόνικα.Αυτή η γυναίκα που την θεωρούσε κάποτε φίλη της της άλλαξε την ζωή με σκληρό τρόπο.Δεν μπορεί να πει πως έφταιγε και αυτή που έφυγε αλλά και αυτός που πίστεψε στα λόγια αυτού του αρπαχτικού! Τέλος αν κρύβεται αυτή από πίσω τώρα ήρθε η ώρα να δει και το δικό της άγριο πρόσωπο για χάρη της φίλης της.

Gilles «Τι σκέφτεσαι;»

Αλεξάνδρα «Την Julia.Σε αυτή την κατάσταση βρισκόμουν και εγώ.Και μετά έκανα το λάθος»

Gilles «Ναι αυτό που έκανες το καταδικάζω»

Αλεξάνδρα «Μιλάς εσύ που από την ζωή που κάνεις θα έχεις χωρίς να ξέρεις 5-6 παιδιά!»

Gilles «Εγώ ξέρω με ποιες κοιμάμαι και τι κάνω μαζί τους.Και πάντα φοράω προφυλακτικό!»

Αλεξάνδρα «Μην είσαι τόσο σίγουρος»

Gilles «Τι εννοείς;»

Αλεξάνδρα «Θα δεις σε εννέα μήνες»

Gilles «Τι θα δω!;»

Αλεξάνδρα «Τον λογαριασμό του τηλεφώνου.Τι θα δεις; Άκου τι ρωτάει ρε φίλε!»

Gilles «Μην μου πεις ότι είσαι....» είπε και ένιωσε έναν κόμπο στο στομάχι του.

Αλεξάνδρα «Όχι βέβαια!»

Gilles «Ε τότε ποια είναι;»

Αλεξάνδρα «Καμία Erika μήπως;»

Gilles «Άρχισες πάλι!»

Αλεξάνδρα «Εγώ άρχισα ή εσύ το παίζεις διπλό ταμπλό;»

Gilles «Αλεξάνδρα να χαρείς!»

Giuseppe «Τι έχουμε εδώ,ερωτικό καβγαδάκι;»

Gilles «Όσο να'ναι!»

Αλεξάνδρα «Συνεχίζεις να τον κοροιδεύεις τον άνθρωπο»

Gilles «Σταμάτα πια!» είπε και της έδωσε ένα φιλί.

Giuseppe «Βλέπετε όλα λύνονται»

Μόλις έφυγε ο πατέρας του η Αλεξάνδρα τον απώθησε και του έδωσε ένα γερό χαστούκι (ας πούμε).

Gilles «Καλά εσύ είσαι για δέσιμο»

Αλεξάνδρα «Τι νομίζεις αγαπητέ με ένα φιλί θα ξεχάσω αυτό που μου έκανες;»

Gilles «Τι σου έκανα;»

Αλεξάνδρα «Ω δεν θυμάσαι;»

Gilles «Όχι δεν θυμάμαι»

Απρόθυμη Αγάπη 2ο ΒιβλίοWhere stories live. Discover now