Pov Αλεξάνδρας
Καλά με πιο δικαίωμα λέει τέτοια πράγματα σε εμένα!Δεν το περίμενα από αυτόν.Για κάτσε τι παραπάνω δηλαδή έπρεπε να περιμένω από κάποιον σαν αυτόν.Δεν πειράζει όμως μία εβδομάδα είναι αυτή θα περάσει.Δεν θα καταλάβει καν την απουσία μου και μία χαρά θα είναι απλώς δεν ξέρω τι να κάνω.Θα πάω σε ξενοδοχείο.
Αλεξάνδρα «Good afternoon»
Reseptionist «Good afternoon ma'am»
Αλεξάνδρα «I would like a room,please»
Reseptionist «I have one room where looking to the sea and other looking to city.What you prefer?»
Αλεξάνδρα «The first one»
Reseptionist «Enjoy your stay»
Αλεξάνδρα «Thank you»
Μόλις μπήκα μέσα στο δωμάτιο άφησα την τσάντα στο κρεβάτι και προχώρησα προς το παράθυρο.Τι ωραία που φαίνεται ο Βόσπορος το βράδυ!Σκέφτομαι ίσως δεν έκανα καλά που ήρθα μαζί του εδώ και πως σε λίγο θα το μετανιώνω ακόμα περισσότερο.Αλλά μετά σκέφτομαι και λέω ''απόλαυσε τις διακοπές και μην του δίνεις σημασία''.
Το δωμάτιο είναι πολύ όμορφο.Έχει ένα διπλό κρεβάτι στρωμένο με καφέ σεντόνι,άσπρα και καφέ μαξιλαράκια,γενικά όλο το δωμάτιο είναι σε καφέ αποχρώσεις κάτι που μου αρέσει γιατί μου θυμίζει εξοχή.Το μπάνιο είναι και αυτό πολύ ωραίο και βολικό.
Βγήκα έξω στο μπαλκόνι για να δω την θέα.Πραγματικά πολύ ωραία.