Julia «Τι λες Αλεξάνδρα;!»
Αλεξάνδρα «Αυτό που ακούς χρυσή μου.Ο Francesco όταν με βρήκε μετά από ένα χρόνο μου είχε πει πως είχε σταματήσει να κάνει κάτι με αυτήν την σιχαμένη! Στο ορκίζομαι σου λέει την αλήθεια αυτό το παιδί δεν είναι δικό του»
Julia «Ωραία ας πούμε ότι σε πιστεύω,ποιανού είναι τότε το παιδί;»
Αλεξάνδρα «Το μυαλό μου πάει στον Gilles»
Julia «Αποκλείεται ρε 'συ»
Αλεξάνδρα «Και όμως όταν άκουσε ''παιδί'' και ''Μόνικα'' έγινε άσπρος σαν πανί.Όσο και να με λυπεί πρέπει να μάθουμε με κάθε κόστος τίνος είναι το παιδί»
Julia «Πρέπει αλλά καλύτερα να μην μπλεχτείς γιατί αυτή θα βγει και από πάνω μετά»
Αλεξάνδρα «Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω.Πως γίνεται να είπε πως με αγαπάει και να μην μου είπε πως έχει παιδί»
Julia «Μπορεί να μην ήξερε»
Αλεξάνδρα «Όχι η αντίδρασή του μου έδειξε πως ήξερε αλλά δεν το περίμενε»
Julia «Δεν το πιστεύω πως τόλμησαν να το κάνουν αυτό στον Francesco;»
Αλεξάνδρα «Ίσως ήταν ένα από τα κόλπα της για να τον κρατήσει μαζί της.Αφού δεν έκανε κάτι πια με τον Francesco έπρεπε με κάποιον να το κάνει για να τον πείσει.Αλλά φαίνεται πως δεν πέτυχε,καθώς μετά από δύο εβδομάδες έφαγε τις μηνύσεις μας και πήγε φυλακή.Ίσως αυτό το κάνει τώρα για εκδίκηση»
Julia «Ίσως.Εσύ τώρα τι θα κάνεις με τον Gilles;»
Αλεξάνδρα «Αυτός μπορεί να είχε πλήρη μεσάνυχτα για την ύπαρξη ενός παιδιού αλλά με την έκφρασή του μόλις το άκουσε δεν μου αφήνει περιθώριο πως είναι δικό του το παιδί.Και αυτό που θα κάνω είναι να σταματήσω να τον βλέπω,να παραιτηθώ από την δουλειά και να πάω να μείνω με τον Γιάννη στην Κέρκυρα»
Julia «Πιστεύεις ότι είναι καλή λύση αυτή;»
Αλεξάνδρα «Η καλύτερη»
Gilles «Γεια σου Julia πως και από εδώ;»
Αλεξάνδρα «Μην του δίνεις σημασία είναι μεθυσμένος»
Julia «Θες να φύγω;»
Gilles «Τι λέτε εσείς εκεί;»
Αλεξάνδρα «Όχι δεν θα φύγεις θα πας απλώς μέσα στο δωμάτιό μου»
Julia «ΟΚ ήρεμα»
Αλεξάνδρα «Τι συμβαίνει Gilles;»
Gilles «Εσύ θα μου πεις»