1.Bölüm Son Kısım
-Bugün bu olay yüzünden başka bir işiniz kalmadı efendim. Herşey iptal oldu. O yüzden sizinle konuşmak için randevu alan kişiyle görüşmenizi erkene aldırdım. Birazdan gelecekler
Dedikten sonra odadan çıktı.
Gelecekler?
Demek ki sayıları birden fazlaydı. Ama benim için şuan umrumda olan tek şey batmak üzere olan şirketimizdi.
2. Bölüm
Park Bong-Cha'dan
Odamın kapısı çalınmadan girildiğinde kaşlarımı çattım.
Şirkette bu hareketi yapabilecek tek bir salak vardı. Ve o salak JinYoung'du.
Tam da tahmin ettiğim gibi gelen kişi oydu. Yaptığını düşündüğüm şey için ona kızacakken arkasından gelen tanımadığım kişi ile beraber bunu yapmaktan vazgeçtim. İkisine de elimle oturmalarını işaret ettim. Tanımadığım adam elini bana uzatıp konuştu.
-Merhaba, ben Kore'nin en iyi 2. Moda Tasarımı şirketinin sahibi Jeon JungKook
El sıkıştıktan sonra şakayla karışık konuştu.
-Tabi siz şuan batmak üzere olduğunuz için 1. sıraya yerleşmiş oluyorum.
Dediği şey ile kaşlarım çatıldı. O sırada Jin-Young konuştu.
-Bong-Cha yaptığım şeyden sonra beni ziyaret etmeni beklemiştim
Dediği şey ile sakinleşmek için birkaç saniye gözümü kapattım.
O ise önüme bir kağıt itti.
-Oku
İkisi de aynı anda konuşmuştu. Gözümü onlardan alıp, kağıdı okumaya başladım.
Sözleşme Şartları;
>Park Moda Tasarım şirketi batmak üzere olduğu için şirketten %25'lik hisse Jeon JungKook'a satılacak.
>Verilen hisselerin tamamı Park Bong-Cha'nın hisselerinden karşılanacak.
>Anlaşmayı sağlamlaştırmak için Jeon JungKook ve Park Bong-Cha evlenecek.
Okuduğum son maddeye kadar herşey iyi giderken son maddeden sonra yüzüm düşmüştü. Hızla Jin-Young'a baktım.
-Bu ne demek oluyor!?
O ise gülerek konuştu.
-Sen son maddeden bahsediyorsun sanırım. Sadece evlendiğinde başka bir evde yaşayacağın için seni daha az görürüm diye düşündüm kardeşim.
Sinsi
Köpek Jin-Young
Hav hav
Diğer tarafta oturan JungKook'a döndüm.
-Bu malı anlıyorum,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Job | Jeon JungKook
Non-FictionJob | Jeon JungKook >Şirketi batmak üzere olan bir kız. Ve şirketi şartlara uyulmazsa daha çok batağa çekecek olan bir adam. Yayımlanma Tarihi;11.05.2019