0.3

116 14 14
                                    

2. Bölüm Sonu

Elime alıp, kağıdı göz ucumla inceledim.

Düğün Davetiyesi

13.05.2019

Park Bong-Cha & Jeon Jung-Kook

Bu yarının tarihiydi?

-Burada yarın olduğu yazıyor

-Bu hemen hazırlanmaya başlamanız gerektiğini söylüyor Bayan Park

Dedikten sonra kapıya doğru ilerledi. Anlık sinirle bağırdım.

-Bana Bayan Park diye seslenmeyi ne zaman bırakacaksın?!

Yürürken bağırdı.

-Bir Jeon olduğunda

"3. Bölüm"

Park Bong-Cha'dan;

Şuan evimin kapısının önündeydim. Kapıyı iki kez tıklattığımda kapıyı açan Bayan Kim'e baktım. Ona karşı gülümsedim.

-Nasılsınız Bayan Kim?

Benim montumu alırken konuştu.

-İyiyim kızım, sen nasılsın?

-Bende iyiyim

Dedim en büyük gülümsememi ona sunarken. Büyük salona girdiğimizde oturan bedenleri kısaca süzdüm.

Chanyeol, Jimin, Min-Ji, Jin-Young ve üvey annem Bayan Sun-Yeon.

Eminim ki bu evden gittiğime sevinecek kişileri ayıracak olursak Min-Ji, Jin-Young ve Bayan Sun-Yeon olarak tanımlayabiliriz.

Chanyeol'ün yanına oturup iki kez öksürdüm. Ardından konuşmaya başladım.

-Konuşabilir miyiz?

Min-Ji dışında herkes bakmıştı. Ben ise gözlerimi Min-Ji'ye dikerek sert bir sesle konuşmaya başladım.

-Konuşabilir miyiz Min Ji-shi?

Onunda gözleri beni bulduğunda sesimin tonunu ayarlamaya dikkat ettim.

-Ben,

Dedim derin nefes alarak. Ardından gözlerimi sıkıca yumarak konuşmaya devam ettim.

-Ben evleniyorum, yarın.

Tepkilerini görmek için gözümü açtığımda herkesin şaşırmış olduğunu gördüm. Jin-Young dışında. Garip bir sırıtışla bana bakıyordu.

Pis

Köpek Jin-Young

Hav hav

Jimin bir elini omzuma koyduğunda ona döndüm.

-Özel konuşabilir miyiz? Üçümüz

Dedi Chanyeol'ü de işaret ederek. Başımla onaylandıktan sonra ayağa kalktım. Beni odama sürüklediklerinde yatağıma oturdum. Onlar ise hesap sorarmışçasına bana bakmaya başladı. İlk Jimin konuştu.

-Neden daha önce söylemedin?

Ses tonundan kırılmış olduğunu anlayabiliyordum.

-Çünkü,

Dedim hızlıca sonra sözleşmede yazan o madde aklıma geldi. "Sözleşmeden kimseye bahsedilmeyecektir". Aklıma gelen şeyi umursamadan konuşmaya devam ettim.

-Çünkü bende daha yeni öğrendim.

İkisinin de yüzü şaşırmış bir ifade aldı. Chanyeol konuştu.

-Nasıl yani?

Derin nefes aldım.

-Jin-Young'un aptal şirketi batırma girişimlerini biliyorsunuz. Yine onlardan birini yaptı. Ama bu sefer cidden batmak üzereyiz.

Yutkundum.

-Evleneceğim kişiyle bugün tanıştım. %50'lik hisselerimden %25'ini ona satacağım. Evlenerekte anlaşmayı sağlamlaştıracağız.

Yere bakmaya başlamıştım. Chanyeol yine konuştu.

-O Jin-Young'u öldüreceğim!

Dedikten sonra hızlıca odadan çıktı. Jimin ile beraber kalmıştık. Gözlerimi ona çevirdiğimde sinirden hafif kızardığını gördüm. Kısık sesiyle konuştu.

-Cidden gidiyor musun?

Başımı "evet" anlamında salladım.

-Peki gök gürültülü gecelerde sana kim sarılacak?

Gök gürültüsünden korkardım. Bunu sadece o bilirdi ve o geceleri benimle yatardı.

-Peki kriz anlarında kim yanında olacak?

Nedensiz bir biçimde nadir zamanlarda kriz geçirirdim.

-Peki kimseye fark ettirmediğin o göz yaşlarını kim silecek?

Yine haklıydı. Beni ağlarken gören ya da fark eden tek kişiydi. Aramozda duygusal bir bağ vardı. Kırılmış sesi ile konuştu.

-Peki ben,

Dedi ve yutkundu.

-Peki ben sensiz ne yapacağım?

Dediği son şey ile gözümden bir damla yaş aktı. Başım eğik olduğu için görmediğini sanıyordum ama o yine konuştu.

-BongCha-ah ağladığını anlayabiliyorum

Gözlerimi kaldırıp, gözlerine baktım. Onun da gözleri doluydu. Yerimden hızla kalkıp, ona sarıldığımda huzuru hissettim. O sırada arkadan onun sesini duydum.

Jeon JungKook

-Merak etmeyin Jimin-shi. Atak zamanlarında yanında olacak, ağladığında göz yaşlarını silecek ve gök gürültülü gecelerde ona sarılacağım.

_____

N'apıyorsunuz JungKook Bey?

Sınır;
30 Okunma 15 Oy 20 Yorum

Job | Jeon JungKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin