Második Fejezet

3.5K 173 11
                                    

Úgy vesszük észre, hogy miután az egyik Briht Side fivér elhagyta London-t ez a családját is nagyon megváltoztatja. Legalábbis ami a társaság előtti viselkedésüket illetti...

~ Lady Loretta
1870. Május. 18
London ~


- Ahh elegem van ebből a nőszemélyből. - viharzik be Tabitha Collins a nővére szobájába aki még csak hajlandóságot sem mutat arra, hogy esetleg elmagyarázza az indokait akár kérdőn néz rá Haven akár nem.

- Most mit írt? - Haven az évek alatt már szinte tökéletesre fejlesztette azt, hogy olvasni tudjon a testvéreiben. Van akiben nehezebben és van akiben könnyebben megy neki. Szerencsére Tabitha az utóbbi kategóriába tartozik. Bár Haven-t az utóbbi időben cseppet sem érdekelte, hogy mit ír az undok és titokzatos Lady Loretta de ha a húgát ennyire felzaklatta akkor biztosan fontos ügyről lehet szó.

- Azt írta, hogy botrányos a viselkedésünk miután Isaiah távozott közülünk. - felelte még mindig felzaklatott állapotban Tabitha mire Haven gondolkodóba esett.

Igen, valóban volt egy bál pár nappal korábban ahol történtek olyan események amik már majdnem botrányosnak nevezhetőek. De, hogy ezt még egy újságba is megírják? Azt azért már valóban túlzásnak tartotta. Ő szerinte nem is volt ez botrányos jobbára csak az úri társaság az aki nincs hozzászokva a temperamentumukhoz.
Mikor Benedict megérkezett a bálba pontosan úgy ahogy illendő lerótta a kötelező táncait az édesanyjukkal, vele és Tabitha-val. Ezután Benedict távozott. Legalábbis mindenki ezt hitte. Mikor odajött egy özvegy ember, hogy Tabitha-t felkérje táncolni, az édesanyjuk természetesen engedte. Hiszen miért is ne tette volna? Ha az özvegy Lord Langley még úgyis döntene, hogy házassági ajánlatot tesz a legfiatalabb Collins testvérnek akkor legfeljebb Ő vagy a bátyjai visszautasítják. De Benedict hamarabb ott termett mint arra bárki számíthatott volna.
A testvéreik közül talán a legidősebb fivér volt a legforrófejűbb. Ő mindig előbb cselekedett mint, hogy komolyan átgondolta volna a tetteit vagy esetlegesen azok következményeit. Éppen ezért is fordulhatott elő, hogy jéghideg nyugalommal odalépett Tabitha mellé, elkapta a csuklóját és szinte kitépte táncpartnere kezei közül az egész lányt, majd egy ' hagyja békén a húgomat maga vén kujon' felkiáltással elrángatta a táncparkettről és Lord Langley közeléből is a testvérét.
Azonban mintha ez még önmagában nem lenne elég ok a pletykálásra akkor még az is ezen az estélyen esett meg először, hogy Lady Collinst - azaz a gyermekek édesanyját - táncolni látták a házigazdával. Köztudott tény volt, hogy mióta a férje meghalt azóta Lady Collins minden táncfelkérést elutasított de most azonban elfogadta a felkérést. Ez szinte olyan volt mintha egy lánykérést fogadott volna el mert annyira ritkaság számba lehetett csak említeni.
De mikor az emberek azt gondolták, hogy a pletykáknak és a híreknek már vége és nem szolgáltat tovább az úri társaságnak ilyesfajta információkat a Bright Side család akkor hatalmasat tévedtek.

A legnagyobb hír ugyanis csak ezekután érkezett...

Végzetem ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora