Paskatos uz viņu brīdinoši. Viņa laikam nemana manas dusmas, saķeru viņu un no lielajām slāpēm pēc asinīm sāku viņu iztukšot. Viņa spārdās un cenšās tikt no manis prom, bet par laimi nesekmīgi. Telpā lielā ātrumā iebrāžas cilvēki, taču viņiem nepievēršu uzmanību. "Yugyeom izbeidz tu viņu nogalināsi." JB cenšoties mani dabūt nost no medmāsas. "Palīdziet!" JB saka saviem puišiem un viņi atrauj mani no viņas. "Nomierinies!" Jackson saka. Pagrūžu viņus prom no sevis. "Tu nekad neesi tāds bijis, kas noticis?" JB nesaprašanā jautā." Man vajaga tikt pie Amelia's. "ejot uz izeju saku." Pagaidi, notīri asinis no sevis!" atgriežos pie JB un paņemu pasniegto lakatiņu.
Esmu koridorī un dodos pēc smaržas pie Amelia's. Ieeju vienā palātā un viņa tur guļ. Viņas seja ir pilna ar rētām tā pat kā rokas, apsēžos viņai blakus. "Amelia es ceru, ka izdzīvosi. Lūdzu pamosties!" Man gar vaigu nobirst asaras." Es apsolos būt labāks brālis." nolieku galvu uz viņas gultas un satveru viņas roku. Pēc brīža palātā ienāk atkal māsiņa.
" Atvainojos, kas jūs būtu? "viņa jutā stāvēdama pie durvīm." Viņa ir man māsa. Vai jūs zināt cik ilgi viņa gulēs komā? "nepaskatoties uz viņu jautāju." Pagaidām izskatās pēc trim mēnešiem, bet ja viņa nepamodīsies mums nāksies viņu atslēgt no iekārtām. "viņa ar nožēlu izstāsta un iziet pa durvīm. Kāpēc es novēros no ceļa. Viņa man ir viss, viņa ir vienīgais cilvēks, kas mani padara par labu personu. Viņas smaids ikdienu izslēdz variantus par cilvēku nogalināšanu kuri viņai ir darījuši pāri, jo viņa vienmēr saka "Ļauj nākotnei pārmācīt pārdarītāju un, lai liktenis lem bargāko sodu." To man viņa atgādina ikreizi kad viņa cieš no kāda, bet vai es vēl varēšu nosēdēt un noskatīties tajā?
Palātā ienāk GOT7. "Kas viņa tev ir? Agrāk tā par nevienu nerūpējies." satveru ciešāk Amelia's roku." Viņa ir mana māsa." uz brīdi neviens neatbild, fonā var tikai dzirdēt aparātu, kas atveido viņas sirdspukstu ritmu." Māsa, no kura laika tev ir māsa? "BamBam pienākdams tuvāk jautā. "Viņa vienmēr ir bijusi es tikai negribēju, lai jūs zināt. Kopš BTS uzradās veikalā un pieprasīja man atgriezties pie jums, Amelia's dzīve ir mainījusies. Es negribēju viņu iejaukt jūsu pasaulē." JB pienāk un uzliek roku man uz pleca. "Tu piederi pie mūsu pasaules. Tev vajadzētu dzīvot pie mums nevis cilvēka." ar poker face paskatos uz viņu. "Nekad neesmu gribējis piederēt pie jūsu pasaules." beidzot pateicu to ko sen jau gribēju. "Jūs man neļāvāt izvēlēties!" pieceļos kājas un pagriežos ar seju pret visiem. "Bet tad tu būtu nomiris 16 gadu vecumā nemaz dzīvē neko nesasniedzot!" smagi nopūšos un apsēžos Ameliai blakus. "Zinu! Ejiet prom es gribu pabūt viens ar viņu." viņi bez ierunas iziet no telpas. Es varētu viņu pārvērst, bet negribu viņai atņemt cilvēcību kuru es novērtēju augstāk par nemirstību.
Atgriezos mājās apmēram divas stundas pēc apmeklējuma Amelia's palātā. Mājā bez viņas ir tukša, man nepatīk klusums kas atgādina, ka viņas nav. Došos pie GOT7.
Esmu nonācis pie viņu mītnes un dodos iekšā. "Sveiks, domāju, ka vairs nenāksi pie mums." Mark sēžot dīvānā saka. Apsēžos viņam blakus. "Ko tagad darīsi?" es ieguļos dziļāk dīvānā. "Iešu uz skolu tad apciemošu Ameliju."
Yoongi skata punkts.
Dzirdu virtuvē skaļas balsis kas kaut ko apspriež skaļi. Aizeju pie viņiem. "Jūs zināt, ka Yugyeom sargā meiteni, bet šodien uzzināju, ka meitene slimnīcā." RM paziņo, kāds viņam sakars gar to. "Ko tu gribi teikt?" Jin sēžot taujā. "Kāpēc vampīram ir svarīgs cilvēks?" Viņš savelk roku kulakā nesaprazdams Yugyeom . "Varbūt tāpēc, ka viņus kaut kas vieno!" atspiedies pret stenderi saku. Visi pagriežas pret mani. "Izklausās loģiski!" Tae piekrīt.
Dodos uz savu istabu un apguļos gultā. Man tā meitene iepatikās jau no pirmās tikšanās veikalā. Vispār nesaprotu kam RM to vajag zināt. Vienīgais ko viņš gribētu no viņas ir asinis. Pieceļos sēdus, varbūt man aizbraukt pie viņas uz slimnīcu? Tā ir laba doma. Paņemu jaku un dodos lejā. "Es dodos!" pasaku un aiztaisu durvis. Iekāpju mašīnā, iedarbinu un braucu.
Esmu atbraucis uz slimnīcu, mašīnu noparkoju stāvlaukumā un ieeju slimnīcā,,dodos uz reģistratūru. "Labdien, kur atrodas Amelia kuru šodien ieveda." jautāju . "Viņa ir 305. palātā.'' Dodos pa koridori un ieraugu uz durvīm ciparus 305. Lēnām atveru durvis un ieeju iekšā. Atstutējos pie palodzes un tad pievēršu savas acis viņai. Viņai ir daudz rētu, bet tās viņu nepadara neglītāku." Tu esi skaista pat ar visām rētām." nočukstu. Yugyeom laikam negribēja viņu pārvērst par vampīru, lai beigtu savas ciešanas. Durvis atveras un pa tām ienāk Yugyeom. "Ko tu te dari?" viņš ieplesdams acis jautā un pieskrien pie Amelia's pārbaudīt vai viss kārtībā. "Tu viņai neko neesi izdarījis." viņš secina. "Kāpēc, lai es viņai kaut ko darītu?" viņš parausta plecus uzmanīgi mani vērodams. "Kāpēc stāvi tik tālu no viņas?" viņš nesaprašanā skatās uz mani. "Es neesmu viņas brālis." saku aplūkodams guļošo Ameliu. "Taisnība gan!" Yugyeom apsēžas viņai blakus. "Tu esi diezgan līdzīgs viņai." secinu. "Viņa ir mana māsa." viņš noglāstīdams Amelia's vaigu saka. Tāpēc viņš tā viņu sargā.
YOU ARE READING
Sun&Moon in your hands
VampireEsmu Kim Amelia. Man ir 18 gadi. Skolā neesmu populāra, bet diezgan pazīstama. Man ir vecākais brālis Yugyeom. Protams man ir vecāki kuri vienmēr ir biznesa izbraukumā. Dzīvoju diezgan lielā mājā, pilsētas nomalē. Ja vēlies zināt turpinājumu, lasi!