"Yoongi, man Tev kas sakāms!" JB pienāk man klāt un saka. "Es to teikšu visiem, lai katrs zinātu kā pareizi rīkoties. Pirmkārt, Tu nepiederi vairs BTS, Tu esi brīvs, jo esi cilvēks. Otrkārt, ja satiksi RM, viņš tevi nogalinās, jo cilvēks neko tādu nevarētu izturēt. Treškārt, Tu pie viņiem nevari iet, Tev jāatrod vieta kur dzīvot, es tevi nedzenu prom, bet šeit dzīvo septiņi vampīri un varu derēt kādam ir bijusi doma par tavām asinīm." Nopūšos. "Tādā gadījumā man jātiek pēc mantām, mana nauda un viss pārējais." Pieceļos no krēsla ieeju koridorī, lai uzvilktu savu ādas jaku. "Yoongi!" Pie durvju priekšas stāv JB. " Viens Tu nekur neiesi, mēs dosimies Tev līdzi. Tev nav ar ko tikt uz BTS mītni."
Braucu JB mašīnā kurā atrodas arī Yugyeom. "Savāc mantas un uz reiz ārā, es Tev iešu līdzi. Yugyeom tu paliksi mašīnā!" Viņš lūdzoši paskatās uz JB. "Vari necensties, līdzi man nāks Jackson." Viņš atkrīt aizmugurējā sēdeklī, smagi nopūšas un izņem telefonu no kabatas.
Esam klāt, izkāpjam no mašīnas un piebrauc vēl divas mašīnas no tam izkāpj pārējie GOT7. "Jackson, Tu nāksi man līdzi!" Jackson norāda ar roku, ka ir sapratis. Pieeju pie durvīm un lēnam paceļu roku, lai pieklauvētu, pieklauvēju. Esmu satraucies. Durvis atver Jin, viņš izskatās apjucis redzot viņus, bet tad man uzsmaida. "Sveiks Yoongi, nāc iekšā." Viņš atver durvis plašāk un ielaiž mani. " Sveiks JB, ilgi neesi redzēts!" Jin paspiež JB roku. "Nav bijusi vajadzība." Viņš iesmejas. "Mēs esam šeit, lai savāktu Yoongi mantas." Jin pārsteigts paskatās uz mani.
Esam visi viesistabā un RM dusmīgi skatās uz mani. "Yoongi nepieder pie jūsu klana!" JB pieceļas no dīvāna. "Viņš nepieder nevienam klanam, viņš ir brīvs." BTS šokā paskatās uz mani, bet es novēršos. "Nesaprotu!" Tae pieceļas kājas un uzgriež muguru visiem. "Likums nosaka, ja vampīrs kļūst par cilvēku viņš ir brīvs." JB mierīgi paskaidro. Paskatos uz RM, kurš neizskatās pārsteigts. "Kāds sakars? Viņš nav nekāds cilvēks!" Tae pienāk strauji man klāt, GOT7 noraustas gatavi mani aizsargāt. "Mieru!" RM skaļi brīdina. "Es esmu cilvēks." Iestājas klusums, paskatos atkal uz RM, bet šoreiz nicinoši. "Ko Tu man izdarīji?" Pieceļos kājās, bet JB notur mani pie vietas. "Zini Yoongi, domāju, ka tevi restartēt būtu pa vienkāršu, tāpēc rīkojos, jo kā cilvēks Tu man netraucēsi."Esmu BTS mītnē, bet tikai savā istabā. Izņemu no skapja melnu somu un lieku visu iekšā. "Yoongi, Tev gan bija tumša istaba." Yugyeom aplūko istabu tad pieiet pie galda un apsēžas. Paskatos uz viņu tad apskatu istabu, viņam taisnība "BIJA". Pievēršos somai un ielieku vēl atlikušos hoodie aizveru skapi. Pieeju pie plaukta un to atveru, tas ir seifs, uzspiežu kombināciju un tas atveras. Izņemu no tā savu naudu, tās man netrūks vēl ilgi un izņemu vēl savas rotas, aizveru ciet. Dzirdu švilpienu, paskatos uz Yugyeom kurš skatās uz manas somas saturu. "Tas ir daudz!" Iesmejos par viņa piezīmi. "Kādam laikam pietiks."
Pašlaik atrodos pie izzejas un atvados no BTS. "Yoongi, ceru, ka vēl tiksimies!" Tae apskauj mani, paklapēju viņam pa muguru. " Ganjau tiksimies."
JB vada auto un kaut ko pie sevis dungo. "Es domāju šodien meklēt vietu kur dzīvot." JB pārstāj dungot un Yugyeom apsēžas tuvāk priekšējiem sēdekļiem. "Yoongi, Tev nav tā jāsteidzās." Viņš atgādina. "Zinu, es nevēlos traucēt un es esmu cilvēks..." Manu teikumu pārtrauc zvans, izņemu no kabatas telefonu, Amelija.
"Sveiks Yoongi. Es gribēju zināt ko Tu dari." Iesmejos. "Tagad braucu mašīnā ar JB un Tavu brāli." Uz brīdi ir klusums. "Ko Tu pie viņiem? Yugyeom nedara blēņas?" Paskatos uz Yugyeom kurš norāda uz savu galvu un apvelk riņķi. "Pagaidām viņš ir eņģelīts." JB sāk smieties par manu teikto un Amelia otrpus telefonam. "Tam es ticu!" Iesmejos par viņas sarkasmu. "Amelie!" Yugyeom izkliedz man aizspiežot otru ausi. "Vai Tu varētu atbraukt pie manis?" Ieplešu acis, jo viņi visu dzird. "Yoongi?" Paskatos uz JB, viņš parausta plecus. "Drīz būšu!" Viņa iesmejas.Esam klāt pie Amelie. "Yoongi esi uzmanīgs." Paskatos uz viņu nesaprašanā. "Yugyeom neuztraucies, Yoongi ir cilvēks." JB iesmejas par Yugyeom. "Pareizi, tad veiksmi!" Paņemu visas mantas un aiznesu pie durvīm, pieklauvēju. Durvis atveras un Amelie mani apskauj. "Man Tevis tā pietrūka!" Viņa saspiež mani ciešāk. "Tevis arī." Pabužinu viņas matus. "Yoongi!" Viņa sāk taisnot izpūrušos matus. Ieejam iekšā somas nolieku pie durvīm. "Vēlies kaut ko?" Man noburkšķ vēders Amelie paskatās uz to. "Tu asinis gribi?" Viņa mazliet uztraukusies jautā. "Man asinis vairs nevajag." Viņa pārsteigta paskatās uz mani. "Kā nevajag, Tu taču nedomā no manis ņemt?" Pasmaidu par viņas trako domu. "Es esmu cilvēks man nekādas asinis nevajag, pat, ja vajadzētu no Tevis es neņemtu." Viņa mani aplūko no galvas līdz kājām. "Man žēl, ganjau Tev grūti ar to sadzīvot." Viņa apskauj mani vēlreiz un tad sāk raudāt. "Neraudi." Mierinu viņu slaukot asaras. "Ir jau labi, tagad ar to jādzīvo."
Amelie ir pagatavojusi pusdienas. "Nuuu tad ēd!" Paskatos uz viņu nedroši. "Tu mani ļoti steidzini." Viņa sāk smieties. "Es gribu redzēt kā Tu nogaršo, tici man ,Tev garšos." Paceļu dakšu un nazi, nogriežu gabaliņu un tad lēnām lieku mutē. Sāku košļāt. Paskatos uz viņu. "Diezgan garšīgi!" Ielieku vēlvienu gabaliņu un labsajūtā nopūšos. "Tad labi!" Viņa sāk ēst un pa laikam uzlūko mani.
Esam paēduši un sēžam pie televizora. "Es iešu paņemt savu datoru." Pieceļos un eju pakaļ datoram. Izņemu no somas un aiznesu uz istabu. "Man vajag uzlādēt." Amelie nokāpj no dīvāna un notupjas no dīvāna apakšas izvelk pagarinātāju. "Paldies!" Pielieku lādēties un ieslēdzu. "Tu kaut ko svarīgu darīsi?" Viņa skatās uz manu datoru un tad paskatās uz mani. "Man jāatrod vieta kur dzīvot, jo pie BTS vairs nedzīvoju." Viņa izslēdz televizoru. "Ja Tev nav iebildumu varu palīdzēt!" Viņa piedāvā palīdzību. "Ja vēlies!" Viņa pabīda datoru vairāk uz savu pusi. "Tātad."
Jau 30 minūtes meklējam vietu kur dzīvot. "Kā būtu ar šo?" Paskatos uz viņas norādīto māju. "Pārāk tālu." Viņa apskata kārtīgāk atrašanās vietu pieliecoties tuvāk ekrānam. Pavelku viņu atpakaļ. "Tu sabojāsi redzi tik tuvu skatoties." Un tad atlaižu. "Paldies, Yoongi!"
"Kā būtu ar šo?" Viņa norāda ar pirkstu uz baltu diezgan greznu māju. "Nav nekādas vainas." Apskatu mājas informāciju atrodas 50km no centra, diezgan tālu. Māja atrodas pie ezera meža vidū. "Skaista vieta." Viņa aplūko mājas attēlus.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sun&Moon in your hands
VampirEsmu Kim Amelia. Man ir 18 gadi. Skolā neesmu populāra, bet diezgan pazīstama. Man ir vecākais brālis Yugyeom. Protams man ir vecāki kuri vienmēr ir biznesa izbraukumā. Dzīvoju diezgan lielā mājā, pilsētas nomalē. Ja vēlies zināt turpinājumu, lasi!