iNk DlAcZeGo!?!?!?!?!

570 34 7
                                    

Co do waszego pytania "dlaczego" do Inka...

Stało sie to dlatego, że mu grozili.

Czemu dokładnie?  Bo wziął Errora pod swoje skrzydła... 

Czym mu grozili?  Tym, że spalą mu dom, wezmą podopiecznego i go zgwałcą, Errora zabiją, a samego Inka za przyjęcie tego odrzutka... Kazali by to właśnie jemu te zbrodnie zrobić, a potem donieść na niego do Króla (?) Sołtysa (?) czy kogo tam oni mają, a wtem Ink byłby spalony żywcem.

Co Ink planował w takim bądź razie? Planował właśnie to, żeby jego podopieczny później poszedł zobaczyć co u Errora. A potem potajemnie by się nim zajmował.

Dlaczego nie mógł mu tego wyjaśnić? Otóż dlatego, że wszystko słyszeli jak i widzieli inni Opiekunowie. Jakby tylko cokolwiek powiedział Ink albo spiskował, to by spalili mu dom.

Dlaczego tylko dom? A nie wszystkie inne również?  Bo jednak sie trochę ich posłuchał, oni też znają litość. Co innego gdyby w ogóle ich zlekceważył.

Mam nadzieje że to odpowiada na wasze pytania i wątpliwości...

Ah...
Dlaczgo wszyscy nienawidzą Errora? Nie dość że są rasistami, to twierdzą, że on jest złym omenem.

Dlaczego?  Bo jego rodzice go "kochali" a w świecie Opiekunów i Dorosłych nie ma czegoś takiego jak miłość, jest tylko biznes. Choć niektórzy odczuwali miłość... Ale zostali spaleni żywcem.

Jak powstają więc dzieci?  Z magii!  A Error był jedynym powstałym poprzez seksy! Dlatego na niego leciał hejt.

Macie pytania?  Zostawcie je tutaj, a może zrobię aska czy coś :3

Tak, ask do wszystkich,  którzy byli w tej ksiażce oprócz Errora,  bo on nie żyje.

Zabij mnie, proszę || Errink Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz