După 4 ani - perspectiva Iseul
Am iesit de trei ani din coma. Am stat în ea un an apoi mi.am revenit ușor ușor. Acum sunt în America cu sora și fratele meu. Tatăl meu este în Europa cu afacerile lui. Am început o facultate de management și una de drept. Aveam sa preiau toate companiile tatei din Asia după ce termin facultățile. Sunt în al treilea an la ambele facultăți. Acum lucrez la cea mai mare firma a tatei din America drept secretara fratelui meu.
Stateam în camera mea și ma uitam pe laptop. Am început sa dau de articole de genul " Știre bomba! Fiica marelui Kim Yung a fost violata la vârsta de 14 ani de către unul din unchii săi." sau "Fiica marelui afacerist Kim Yung ar fi avut acel accident din cauza unui anumit băiat Park Jimin." am citit și câteva comentarii care deja ma ingrozeau. Erau care ma susțineau pe mine dar și care erau împotriva mea.
- Cățeaua aia de Iseul merita sa moara și merita ca a fost violata. E si urata.
- Îmi pare rău că a pățit toate astea! Curaj Iseul și treci peste tot!
- Deabea astept sa te revăd în Coreea conducând afacerile tatălui tău.
- Park Jiminnnn? El nu ar umbla cu urata asta. Seriosi sa fim e urata.
Am aruncat laptopul în cealaltă parte a patului. Mi.am închis ochii și am încercat sa adorm. Îmi ajung pana peste cap toate astea. Mereu vad doar Jimin Jimin și iar JIMIN. Chiar nu îmi amintesc bine cine e acest Jimin dar ma enervează ca el apare în toate aceste știri fără rost.
Perspectiva Jimin
Stau de 4 ani și îmi înec amarul în bautură. De când ea a făcut acel accident nu am mai știut nimic de ea pana când am aflat acum un an ca este în viata. Acum 3 ani am început sa lucrez la compania tatei din Coreea. Eu sunt CEO ul acestei companii el ocupându-se de cele din America și Europa.
Stau la birou și ma gândesc la ea. Oare o voi mai vedea vreodată? Am început sa o iubesc încă de când a venit la liceu în Seul însă nu i.am spus.
După încă un an *știu ca trec asa anii și e neinteresant dar de acum vine tot ce e mai interesant=)) *
Perspectiva Iseul
Am terminat facultățile de deja câteva luni. Tata mi.a dat toate companiile lui din Asia. Acum aveam ultima întâlnire cu oamenii din firma din America la care eram acum. Eram acasă și trebuia sa ma pregătesc. Mi.am facut dus apoi un machiaj natural și m.am imbracat în felul următor. Acum este toamna și a venit frigul.
Afara ma aștepta Yoongi. Cu el am păstrat legătură încă de când mi.am revenit din coma și am venit în America. Firmele părinților noștri sunt partenere iar noi doi le vom conduce.
CITEȘTI
With imperfections / park jimin
Teen Fiction- Nu plec de aici pana nu ești bine Isa! Spune el dulce. - Tu.... Începută : 10.05.2019 Teminata:....