După câteva zile - Iseul P.O.V.
Este duminica, ora 14.40 și sunt la salon pentru a-mi schimba culoarea parului și stilul. Stau de aproape 2 ore aici și insfarsit parul meu este gata.
I.am plătit femeii care mi.a făcut parul atât de frumos și am plecat spre casa cu noua mea mașina. *este cea din episodul trecut. De acum pe asta o va folosi mai mereu. *
Mi.am mai făcut un dus apoi am început sa ma machiez. Am ales un machiaz natural cu umpic de fard negru și un ruj negru cu sclipici.
Parul mi l.am ondulat ca în poza de mai sus apoi am îmbrăcat rochia asta neagra. Ma uit la ceas și vad ca este deja ora 18.00 iar la 19.00 va începe festivitatea.
Ma urc în mașină cu grija pentru a nu murdari rochia și am plecat spre cel mai apreciat hotel al companiei mele unde se va petrece totul. După 30 de minute de condus am ajuns.
M.am dat jos din mașină cu grija și am lăsat mașina pe mana unuia dintre portari și am înaintat pe covorul rosu din fata hotelului. Pe margini era presa și mulți fotografi care erau ținuți la îndepărtare de paza de mai bine de 70 de oameni.
M.am oprit în mijloc și i.am lăsat pe toți sa îmi facă fotografii după care am întrat în Marea sala. Acolo erau cred ca mai bine din jumătate de invitați. Toți și.au întors privirile spre mine iar majoritatea îmi ofereau câte o plecăciune eu răspunzând cu zâmbetul pe buze.
Am mers de la masa în masa și i.am salutat pe toți cei care au venit. Am cunoscut-o și pe JiAna iubita lui Joonsuk. E o fata super frumoasa și de treaba. Iar spre sfârșit am ajuns într-un colt al marii săli, la o masa mare, unde trebuia sa stau eu erau Yoongi, Tae, Jungkook, Namjoon, Hoseok, Jin și Jimin împreună cu tatăl său.
M.am apropiat educat către masa lor apoi am primit câte o îmbrățișare de la cei 6 băieți felicitandu.ma pentru toate reușitele mele și urandu.mi o seara și un viitor frumos.
M.am oprit câteva secunde apoi am mers către domnul Park care era îmbrăcat la patru ace, într-un costum bleumarin cu cravata neagra. M.a luat într-o îmbrățișare neașteptată iar eu i.am răspuns. Mi.a luat mâinile în ale lui și mi.a spus cu o voce părintească.
CITEȘTI
With imperfections / park jimin
Fiksi Remaja- Nu plec de aici pana nu ești bine Isa! Spune el dulce. - Tu.... Începută : 10.05.2019 Teminata:....