Stau deja de 2 zile aici. Așteptăm ca detectivul sa vina. De câteva luni am început sa o caut pe mama. Acum așteptăm detectivul sa vina. Acest detectiv lucrează și în firma mea. Îmi găsește imediat case de moda sau alte firme cu care sa pot colabora. Este mana mea dreapta și îmi este ca un frate. Eram imbracata asa pentru ca în casa este foarte foarte cald.
După câteva minute am auzit niște bătăi în ușă. Trebuia sa fie el.
- Bună ziua doamna Kim! Spune el.
- Bună ziua Mark. Și nu îmi spune doamna Kim. Nu sunt chiar asa în vârstă. Am deabea 23 de ani. Spune-mi Iseul doar ți.am mai zis. Doar la munca îmi zici asa.
- Bine Iseul. Ar trebui sa îmi spui oppa. Sunt cu 2 ani mai mare decât tine. Spune el râzând.
- N.ai sa vezi. Spun eu poftindu.l în sufragerie.
- Deci ce ai aflat despre mama?
- Păi... Imi pare rău să zic dar domnul Kim nu este tatăl tău biologic. Mama ta este acum în Phenian în Coreea de Nord cu tatăl tău biologic. Îmi pare rău să zic dar ea sta acolo de ani de zile deja. Când aveai tu 8 ani și ea pleca câte 3 luni pe an la munca defapt pleca în Coreea de Nord la tatăl tău biologic. Și acum tot la el este.
- Deci... Tatăl meu nu e tatăl meu? Și el știe? Adică stie ca eu nu sunt fata lui?
- Dap. Dar nu a vrut sa te raneasca pentru el chiar te iubește. Am vorbit cu el despre asta mai demult pentru ca și el vroia sa vadă dacă mama ta chiar merge la el. Amândoi ma.ti pus sa cercetez acest lucru.
- Și... Mai zi-mi despre mama. Ce face acolo? Are alți copii?
- Dap. Are un baiat și o fata. Gemeni. Dae și Baek.
- Baek? Baek și mai cum? Zi-mi ceva despre el.
- Păi este într-o trupa numita Exo. Este aici în Seul dar acum are concert în America. Se întoarce în 3 zile.
- Și acesta Dae? Ce e cu ea?
- Este studenta în primul an la filologie și face sculpturi. Cam atât despre ea.
- Tatal meu biologic? Cum e?
- Păi în cheamă Kang. Lucrează ca profesor universitar la una din cele mai bune universități. Preda geografie și istorie. Este exigent la scoala din câte am înțeles și urat de majoritatea copiilor din cauza asprimii lui.
- Și ei trei știu de mine?
- Kang știe ca este moarta iar cei doi copii nu știu deloc de tine.
- Deci nici măcar nu a fost în stare sa spună ca mai are doi copii. Sau măcar sa spună ca eu sânge din sângele lui Kang asta, sunt în viata. Ce lașă. O urăsc pentru asta. Mereu am făcut-o. Și pentru faptul ca m.a lăsat la greu. Nici măcar nu știe de acel accident pe care l.am suferit. Ce mai mama nu?
CITEȘTI
With imperfections / park jimin
Teen Fiction- Nu plec de aici pana nu ești bine Isa! Spune el dulce. - Tu.... Începută : 10.05.2019 Teminata:....