INFO PRZED CZYTANIEM 2/2 ( ̄ω ̄)

1.8K 49 101
                                    


Polska - 19 lat 

Uwielbia pierogi , mangi od Japonii B) , Vodke i żubrowke , ma depresje  (◕.◕) (Ma 2 braci: Węgry , Słowacja)


Węgry - 22 lata

Uwielbia papryczki , podkochuje się w Austrii , jest nadopiekuńczy (◕.◕) (bracia: Polska , Słowacja)


Słowacja - 20 lat

Uwielbia halušky , czasem jest oziębły i nie przepada za braćmi 


Niemcy - 20 lat 

Uwielbia odprężać się z kuflem piwa w ręku , zrobi wszystko dla Polska by zpłacić długi , kocha Polske , pracoholik (jego ojciec i dziadek nie żyją)


USA - 19 lat

Uwielbia burgery i chodzić na siłownie , wyluzowany i miły , nie lubi zbytnio Rosji (ma brata: Canada) (starszy kuzyn: Wielka Brytania)


Canada - 23 lata 

Uwielbia syrop klonowy i naleśniki , jest niezauważalny , miły (brat: USA)


Litwa - 18 lat

Kocha Polske i boi się nadal Rosji (bracia: Estonia , Łotwa)


Estonia i Łotwa - E. - 20 lat Ł. - 24 lata

Ulubione jedzenie Estonii: śledź , lubi Finlandia i nawet może coś więcej ( ̄ω ̄) , zazwyczaj miły (bracia: Estonia i Litwa)

Ulubione jedzenie Łotwy: gulasz z jelenia , miły , łatwo go obrazić (bracia: Estonia i Litwa)


Wielka Brytania - 24 lata

Uwielbia pić herbatę z mlekiem (bawarka) , mądry i rozsądny , umie chronić , bardzo lubi Francja (młodszy kuzyn: USA)


Rosja - 20 lat

Uwielbia vodke , lubi imprezy domowe , oziębły ale czasem jest bardzo miły (bracia i siostra: Białoruś , Kazachstan i siostra Ukraina) (ma ojca)


Ukraina - 17 lat

Uwielbia Два голубцы (dwa gołąbki) , miła i cicha , nie lubi swojego brata Rosja (bracia: Rosja , Białoruś i Kazachstan) (ma ojca)


Białoruś - 19 lat

Uwielbia ziemniaki , jest miły , jest kiepski w podejmowaniu szybkich decyzji (bracia i siostra: Rosja , Kazachstan i siostra Ukraina) (ma ojca)


Kazachstan - 23 lata 

Uwielbia manty (takie ala pierogi) , jest miły i cichy , kocha swoją rodzinę (bracia i siostra: Białoruś , Rosja i siostra Ukraina) (ma ojca)


Francja - 22 lata

Uwielbia bagietki i czerwone wino , miła i romantyczna , łatwo się wkurza , podkochuje się w Wielkiej Brytanii


Japonia - 19 lat

Uwielbia sushi , szalona trochę głupkowata , mangozjeb i wszystkich schipuje (brat: Chiny)


Chiny - 23 lata 

Uwielbia sushi jak Japonia , miły , mądry , sympatyczny 



Korea Poł. - 18 lat

Uwielbia 토장국 (tojangguk) , k-poper , bardzo przyjazny i tęskni za dawnym przyjacielem Koreą pół. ...


Korea Pół. - 20 lat

Uwielbia ??? , nie ma poczucia humoru , nie przepada za Koreą Poł. , lubi widok bomb spadających na ziemie ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

ZSRR - 48 lat 

ZNIKŁ I TAK NIE POWRÓCIŁ (ma 3 synów i córkę)



OMG TERAZ DOCENIAM DLACZEGO ROZDZIAŁY SĄ TAKIE KRÓTKIE I ILE TO PRACY TwT BARDZO DZIĘKUJE ZA CZYTANIE ♥(JAK KTOŚ W OGÓLE CZYTA( ᴗ ʖ̯ ᴗ ) )



"Ból zamienia się w radość"...GERPOL Countryhumans +12Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz