(godzina: 06:54)
____________________________________________________________
Per. Polski
Obudziłem się na podłodze w słodyczach obok mnie leżał Węgry z pilotem w ręku oraz płytami. Obejrzeliśmy z 13 długich komedii haha. Otrzepałem się na leżąco i postanowiłem poszukać łazienki- Upadłem na coś , raczej na kogoś.
Słowacja- AaAaAAAaAa!!
Polska- ~ouch P-przepraszam..
Słowacja- Jezuu- Jak wstajesz to uważaj chociaż jak stawiasz kroki głupku ;-;Polska- ... /oczy wypełniły mi się łzami i wybiegłem z salonu i Węgry się obudził przez te hałasy/
Węgry- Co się dzieje?! /wstał wystraszony/Słowacja- Debil na mnie się przewalił i o mało kręgosłup mi się nie rozwalił ;-;
Węgry- Ale nie mów tak na niego wiesz co przeszedł potrzebuje teraz troski i poczucia bezpieczeństwa a ty tak do niego się zwracasz tylko pogarszasz jego stan.
Słowacja- ...~meh może masz racje dupku i przypominam on jest już dorosły więc sam sobie poradzi więc nie potrzebuje jakiejś dużej opieki jak do niemowlaka ;-;.
Węgry-No jest dorosły ale wiesz jak to jest...Słowacja- Twoja nadopiekuńczość wkurwia czasem ;-;
Węgry- .-. Wiesz co sam se zrobisz śniadanie (:<
Słowacja- Ale ty złyy ;-;?
Węgry- Dobra cicho już bądź.
Per. WęgierSzukałem Polska ale nigdzie go nie było tylko w łazience nie sprawdzałem gdyż było ciemno i cicho. Postanowiłem tak czy siak wejść do łazienki i zobaczyłem tam- NIEPRZYTOMNEGO POLSKA?! Spanikowałem ale wiedziałem że to nie jest odpowiedni moment. Upewniłem się czy na pewno jest nieprzytomny i sprawdziłem czy oddycha na szczęście oddychał. Zadzwoniłem na pogotowie i go zabrali. Oby na czas.. Zanim pojechaliśmy z Słowacją za karetką zobaczyłem leki nasenne? Własnym oczom nie wierzę że Polska chciał się zabić..
W SZPITALU (godzina: 8:17)Per. Polski
Obudziłem się nie u siebie w domu jak to mogę już nazwać domem bo nie jestem przyzwyczajony. Gdy lekko otworzyłem oczy zobaczyłem na 1 rzut oka niestety NAZISTE ;-; no lepiej być nie mogło kurwa tylko NAZISTA se siedział obok mnie ;-;. Ale na drugi rzut oka zobaczyłem- Rosja? Wszyscy ze sobą rozmawiali na temat co się ze mną stanie i żeby wszystko było dobrze oraz bym się jak najszybciej wybudził i nawet nie zauważyli że się już wybudziłem.
Polska- R-rosja?!/ wyszeptałem z entuzjazmem.Rosja- POLSKA! POLSKA SIĘ OBUDZIŁ!
Wszyscy się gapili na Rosja jak na dziwaka potem ktoś się spytał od kiedy się tak cieszy.
Rosja- Kurwa nic nie ogarniacie?USA- No po tobie to tego się nie dało spodziewać.
Francja i WB- Dobra nie gryźcie się już jak małe dzieci!
USA Zamilkł i podszedł do mnie. Przytulił mnie i wręczył mi mały prezent. Dał mi nagranie? Chyba tak. Potem je odsłucham.
Polska- Dziękuje za prezent/ uśmiechnąłem się lekko gdyż nie miałem siły.
Rosja- Też coś dla ciebie mam!/ Mówiąc z zazdrością że USA dał mu prezent jako pierwszy.
Rosja podarował mi trochę większy prezent ale był miękki. Otworzyłem i otrzymałem uszatkę taką sama jak posiada Rusek.Uśmiechnąłem się bardziej niż do USA by poprawić humor Rosja. Przytuliłem ich oby dwu spoglądając dyskretnie na Niemca był zazdrosny jak nic bo nic nie miał. A zapewne wiedział że nawet się do niego nie odezwę. Ale się myli- co ja gadam?! Logiczne że dobrze myśli że się nawet do niego nie odezwę.
Polska- Uwielbiam uszatki!???- Przepuście mnieeee! 3:</ mówi przechodząc przez innych./
Polska- Japonia! :D
Japonia- Tak to ja we własnej osobie UwU! Nie miałam z kim się podzielić moimi sekretnymi mangami :(. Ale teraz już mam >:DD. Mam dla ciebie jedną ^^>/Uśmiechnęła się głupkowato/
CZYTASZ
"Ból zamienia się w radość"...GERPOL Countryhumans +12
AléatoirePolska kiedyś był bardzo potężnym krajem i walecznym...Lecz latami się to zmieniało że aż Polska znikł na 123 lata z świata i odrodził się jako inny malutki Polska...Polska ma bardzo duże wsparcie od USA i obecnie jest to jego najlepszy przyjaciel...