Sajnos ez sem rész😢

175 7 2
                                    

Nos, here we are.

Egy közérdekű közleményt szeretnék kirakni ide, mivel ez a legolvasottabb könyvem. (Bocsi, hogy emiatt kihasznállak titeket☹️☹️)

Szeretnék egy kis rendszert vezetni a könyveimbe, szóval ide leírom, hogy melyik könyvhöz mikor/milyen gyakran várható rész.

Frozen Hearts: sajnos be kell vallanom, írói válságban szenvedek, a sztori szinte haldoklik... persze igyekszem, meg minden, de remélem megértitek.

Strange, isn'nt it?: a sztori valószínűleg hetenként fog frissülni, szerdán, 19:00 óra körül.

Princess of Dol Guldur: be kell valljam, ide hónaponta egy részt szánok, de mivel év vége van, stb. remélem ezt is megértitek.

Hazugok: ez egy friss sztori, valószínűleg szeptemberben fog startolni, de erre ne vegyetek mérget!

+ egy kis meglepi: két sztorim van, amik közül az egyik, a Mischievous Minds (Loki ff) remélhetőleg nyáron fog startolni, míg a másik, a When you met us szerintem szintén a jövő tanévben fogja kezdetét venni.

Megértéseteket köszönöm, remélem mindenki ki tudja heverni azt, ami a Frozen Hearts-sal történt, de leszögezném, hogy ez az egész nem fellegzett be, pusztán, nincs se ihletem, se hangulatom ehhez a sztorihoz, amiről nem tehetek, de nagyon sajnálom.

Na ciao-ciao cápácskáim, valamikor találkozunk!❤️

Frozen Hearts | Loki fanfiction | Onde histórias criam vida. Descubra agora