Žila sama s matkou. Měla nezvěstného otce, který znásilnil její matku Lizu.
Lize bylo čerstvých 15 let, když otěhotněla s Bast. Jediné co si pamatuje z dne 31.12.1995...
"Bavila jsem se s kamarádkami u baru a popíjela vodku, kterou jsem následně zapíjela Coca-Colou. Již dlouhou dobu jsme čekaly na zahájení nového roku. Přišel za mnou neznámý chlap, kterému mohlo být něco málo přes 30 let. Celou noc se mnou flirtoval. Pozval mě na drink a já úplně sjetá přikývla. Nejspíš mi hodil do pití nějaké oblbovací prášky.
Ráno jsem se probudila před dvěřmi nějakého bytu. Ležela jsem prochladlá na chodbě bytovky a něměla u sebe žádný majetek, který mi ještě předešlou noc náležel.
Něměla jsem u sebe telefon, kabelku, peněženku... naprosto nic. Vstala jsem a přečetla jsem si cedulku na dveřích. Bylo zde jméno neznámého chlapa, který se mnou měl jisté shody minulou noc. Jehož jméno bylo nejspíše vymazáno z mé paměti. Nevybavuji si jeho povahu, podobiznu, natož jméno.
Na policii se mi kvůli tomu nechtělo. Telefon se koupí nový a v pěněžence už byl v podstatě jen prach, po penězích, které jsem utratila za vodku".
V lednu ani únoru Liza neměla své plodné dny. Matka jí tedy vzala k lékaři, který Lize doporučil těhotenský test. Lizy matka celá vystrašená se stavila v lékárně.
Ráno za sebou Liza zabouchla dveře, odešla a nechala test ležet na nočním stolku. V tu chvíli si jenž matka všimla a všechno jí to došlo.
Něž se ale Liza vrátila ze školy, její matka čekala mezi dveřmi a s cholerystickým výrazem ve tváři drží Ikeacké tašky plné Lizy oblečení a drobností. Liza agresivně vytrhla matce věci z rukou. Se skleslým výrazem v dešti odchází do bytu, kterej jí její matka pronajímá.
Chodila do prvního ročníku střední školy. Její podvědomí jí říkalo, že by se měla vzdát vzdělání a na plno se věnovat brigádě. Přeci jen se musela uživit a zaplatit následující měsíc nájem.
Ubíhali měsíce a 6.6.1996 Liza předčasně porodila. Svojí dceru pojmenovala Bast Clarková. Bast nebyla zcela zravé dítě. Narodila se s dvěmi výběžky na čele, které připomínali rohy Ďábla.
ČTEŠ
Zotročena ĎÁBLEM
ParanormalTrochu přibarvený příběh ze života. Dívka zvaná Bast, byla potomkem samotného Ďábla.