Niekto nám to nepraje

76 1 0
                                    

Pondelok 3.5.2019

Tma. O chvíľu odbije polnoc. Nedokážem zažmúriť oči a zaspať. Z okna svieti mesiac a jeho žiara sa odráža o displej telefónu. Sledujem ho a čakám kým mi zavoláš. No márne.

O takomto čase sme spoločne telefonovali a smiali sa nad rôznymi blbosťami ktoré sme si povedali. Rovnako aj tie romantické slová či perverznosti ktoré si mi rozprával. Chýbajú mi, rovnako ako aj ty.

Tvoje oči, tvoj úsmev ktorý bol pre mňa výhrou medzi tými neustálymi prehrami v mojom živote, ktorý pripomínal tie nechutné zápletky v tureckých telenovelách. Žili sme si úžasný život ako z rozprávky a zrazu zistíme že nám to niekto nepraje. Nemôže vystáť naše úsmevy navzájom či to, ako si spolu úžasne rozumieme. 
Zapadali sme do seba ako puzzle z ktorých vznikne jeden nádherný obraz pripomínajúci náš život.

A ty si veril jej. Nedal si mi možnosť obhájiť sa a ak predsa len, neveril si mi ani jedno slovo. Mal som však pocit že náš vzťah sa zakladal na dôvere. Ale nie.

Pýtam sa neustále sám seba, čo som pokašľal? Nenachádzam odpoveď rovnako ako aj od teba porozumenie, či útechu u druhých.

Nevieš čo momentálne zažívam. A popravde, ani ťa to netrápi. Som pre teba vzduch, nula. Povedal si že nemám srdce ani city, ale toto skôr nemáš ty. Všetko krásne čo sme zažili si zahodil za hlavu.

A bolo to krásne. Lebo sme to zažívali my dvaja.
Na konci však všetko dobre dopadne. A ak to dobre nedopadlo, tak to ešte nie je koniec.

Dozvuky nášho vzťahu (GAY/BI)Where stories live. Discover now