Záplata na prázdno

22 1 0
                                    

Štvrtok 27.5.2019

Dnes som bol opäť v spoločnosti. Kamarátka ma ukecal aby som si založil účet na zoznamke. Teda, založila mi ju ona. Vedel som že je to blbosť, keďže tam chodia len nadržané osobnosti.

Ale neľutoval som. Narazil som na sympatického chalana, ktorého akoby som poznal celý život aj keď som s ním v kontakte len niekoľko dní. Máme rovnaké názory, podobné záľuby a máme strach z rovnakých vecí. Viackrát sa dopĺňame a veľakrát nám prídu smiešne tie najabsurdnejšie veci.

Mám pocit, že on je tá záplata na to prázdno, ktoré si vo mne zanechal.
Šimon je proste osoba, ktorú mi zoslalo samotné nebo. A nie som si celkom istý či som si ho práve ja zaslúžil? Vždy keď ma pochytili chvíľky depresie, neváhal ani sekundu a už mi telefonoval.

Vraj taká pekná tvár nemá roniť slzy pre niekoho, kto za to nestojí.

A konečne dnes je ten deň, ktorý nám umožnil stretnúť sa. Od rána som bol ako na ihlách. Nevedel som čo na seba. Aj keď v mojej skrini bolo naozaj šatstvo na rozdávanie. Vzdal som to nakoniec a vzal do rúk prvé čo mi padlo pod ruky.

Keď som ho stretol, obaja sme na nič nečakali a skončili sme v dlhšom objatí. Pýtal som sa ho, že prečo som na neho nenarazil skôr? Sám sa chcel opýtať to isté.

A keď ten čas neúprosne ubehol, odprevadil ma domov. Objal som ho a sľúbili sme si, že sa čím skôr stretneme. Otočil som sa, pripravený na odchod ale on ma stiahol za ruku ako v tých sladkých filmoch a pobozkal ma. V mojom vnútri akoby vybuchol ohňostroj emócií. A uvedomil som si že to práve on bol tá chýbajúca skladačka.

Získal si moje srdce. A zatiaľ ani o tom nevedel.

Dozvuky nášho vzťahu (GAY/BI)Where stories live. Discover now