Najkrajší záver dňa

25 1 0
                                    

Nedeľa 1.6.2019

So Šimonom som sa zblížil ešte viac. Dokonca som neveril že je to vôbec možné. Včera som bol na večeri u jeho rodičov, ktorá dopadla viac ako len na výbornú. Medzitým ma však znervózňovali tvoje nikdy nekončiace telefonáty, z ktorých som nezdvihol ani jeden. Písal si mi esemesky kde si vravel ako ťa celé toto mrzí a že ma žiadaš o odpustenie.

No neodpovedal som na ne. Ja už svoje svetlo života mám, ktoré mi každé ráno zavolá s prianím dobrého rána a v noci mi praje krásne sny.

Keď sme spolu v náručí, mám naozaj pocit že mi nič nechýba. Mám všetko čo chcem a tým všetkým je on. Detské sny sú naozaj zbytočné, keďže on je môj najväčší sen.

A po večeri strávenej s jeho rodinou sa so mnou lúčil pred mojou bránou. Dal mi do rúk obálku s prosbou nech ju otvorím. Vo vnútri boli dve letenky k moru s pobytom. Nevedel som mu poďakovať viac ako len bozkom na pery. On je tým, ktorý ma dostal z depresii keď si ma poslal k vode a stále je ten, ktorého som spoznal na začiatku. Nemení sa. Miluje ma rovnako a zaujíma sa o mňa natoľko, že to je až bláznivé.

Náš vzťah možno nebude trvať večne
(Ja dúfam že bude), ale užívam si každú chvíľu strávenú s ním. Pretože on je pre mňa akoby vykúpením z tejto otrasnej reality.

A ty! Ak zistíš že nemá cenu aby si ma otravoval, prajem ti veľa šťastia vo svojom živote. Ďakujem ti za tie krásne chvíle ktoré sme spolu zažili. Budem spomínať len na tie najkrajšie.

No je čas posunúť sa ďalej. Mám ťa rád!

So všetkou úctou

Adrián

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dozvuky nášho vzťahu (GAY/BI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin