Až nákazlivo spoločenský!

21 1 0
                                    

Sobota 29.5.2019

Prichádzam do miestnosti vysmiaty ako slnko, keďže mračiť sa v Šimonovej prítomnosti sa naozaj nedá. Mám pocit že sa priam snažil o to, aby som na teba nepomyslel. Je v tom profík. Pretože ma za ten čas zobral všade kam sa dalo. Káva, zmrzlina, ihrisko či drobná prechádzka plná humorných zážitkov a trapasov.

A teraz stvára bláznivé tanečky, do ktorých ma zapája. Skončím mu v náručí. Čudujem sa že je taký silný až ma unesie. Zohne sa po drobný ale zato rozkošný bozk. Všetci na nás hladia s úsmevom, zakým ty a ona nás prepaľujete pohľadom.

Šimon je priateľský a až nákazlivo spoločenský. Každý si ho obľúbil. A on aj napriek tomu stojí vedľa mňa a ruku má položenú na mojom drieku. Je tak dokonalý. No keď sa pozerám na teba, kde ti v očiach horí sklamanie, so mnou to ani nehne. Venujem ti úsmev, ktorý urobí za nami hrubú čiaru.

Pomáha mi obliecť sa do kroja, aj keď mu to moc nejde. Ale snaha sa cení.

,,Radšej by som ťa videl nahého." zvodne mi zašepká do ucha a ja sa ako na povel začnem červenať. Keď sa mu nakoniec podarí obliecť ma, pobozká mi môj odhalený krk a zozadu ma objíme. Pozeráme sa do zrkadla a mierne sa kýveme zo strany na stranu.

A nie je väčší darček, sledovať svojho priateľa ako vám s úsmevom vďaka ktorému sa topíte ako zmrzlina, tlieska za váš odvedený výkon.

Jeho sa nedá nemilovať!

Dozvuky nášho vzťahu (GAY/BI)Where stories live. Discover now