Végül újra elkezdtem a sulit Washingtonba.
Anyu is beleegyezett és mivel tudtam,hogy jó helyen lesz nem kellett aggódjak.
Nem mentem vissza a koleszba,Harry nem engedte.
-Mindent kipakoltál?-jött be zuhanyzás után.
-Igen.-néztem rá mire odajött és átölelt hátulról.
-Szeretlek Em,most már rendben lesz minden.
-Szeretlek.-néztem rá mosolyogva.
-Itt akarsz ma ülni vagy megyünk iskolába is?
Csak nevetve álltam fel és húztam őt is fel.
-Menjünk Styles.
-Fogd be Emilia vagy megbánod.-kacsintott rám.
-Mmm nem hiszem.-ráztam a fejemet.
Miközben együtt indultunk el az iskolában a fejem fájni kezdett és furcsa dolgokat éreztem de nem szóltam Harrynek,nem akarom,hogy mindig ápolgatnia kelljen így csak szorosan hozzábújtam és úgy mentünk Tovább egyenesen a barátainkhoz akik engem nem is láttak hetek óta,de tudták,hogy mi történt.
Ahogy megláttam a régi szobatársam és a többieket azonnal egy nagy ölelésben részesítettem őket.
-Még él!!Harry nem költöztette el ahogy mondta.-nevetett fel hangosan Jen mire a többiek is én meg Harryre néztem aki a szemét forgatta.
-Tényleg azt mondta,hogy most azonnal elvisz az országból.-bólogatott Zayn.
-Hát még itt vagyok,bár ha megtenné úgyse tudnék nemet mondani,jobban szeretem mint bárkit.-néztem a morcos fiúra aki elvigyorodott.
-Ahh túl nyálasak.De túl cukik is.-nézett ránk Even.
-Jó csak menjünk.-kezdett maga után húzni Harry.
-Amúgy én tudtam,hogy ti összefogtok jönni ahogy beléptél.-nézett rám Jen,beszélgetve sétáltunk az óráinkra.Csak teltek az idők és minden olyan nyugodtnak tűnt.
Egyet kivéve,Harryt mivel elment és hiába vártam nem jött.
Aztán a rossz álmom miatt inkább a laptopon filmet néztem,de Harry vizesen nyitott be.
-Végre.-néztem rá.
-Bocsi pedig siettem.-mosolyog.-Csak annyira szakad az eső.
-Jól van semmi baj.-mosolyodtam el.
-Lezuhanyzok.-ment be a szobába mire mosolyogva bólintottam.
Pár perc múlva alsóban jött ki és bújt mellém az ágyba.
Szinte azonnal elaludtam ahogy megéreztem a bőre érintését.-Harry?-kezdtem tapogatózni magam mellett de a hűlt helyét találtam.
Mi ütött belé mostanában?
Gyorsan öltöztem fel majd indultam meg az egyetem jól ismert utcáin.
-Harry?-csapódott mellém Jen.
-Nem tudom.Este későn ért haza aztán most meg korán ment el.
-Furák a fiúk.-legyint.-Zayn is furcsa mostanában.
Annyira uncsi volt Harry nélkül,hogy visszakívántam magam az időbe mikor nem voltunk együtt és csesztetett.
Hirtelen kaptam egy smst Eventől,hogy Harry jól van e mert este történt egy baleset és megijedt de visszaírtam neki,hogy nem Harry lehet mert ő este haza jött hozzám.
Pontosan motor baleset történt este amit egy hivatkozásba küldött el Even.
Az órának vége lett és néhányan furcsán kezdtek nézni rám,jó azért mert Harry a fiúm nem kéne úgy nézni rám mint valami ribancra.
Mindegy alapon mentem a szekrényem felé ahol már senki nem járt.
-Hiányzol.-ölelt át hátulról Harry.
-Nekem is.-fordulok meg a karjaiba.-Szeretlek egész nap rád gondoltam,hol voltál?
-Bocsáss meg kérlek.-ölel át szorosabban mint valaha és a hangjában óriási gombóc hallatszik.-Bocsáss meg,hogy annyira siettem.-nézett a szemembe.
-Harry miről beszélsz?
-Szeretlek Em.-suttogta.
-Én is.-néztem rá furán aztán bal oldalról Jent hallottam meg kiabálni aki felém futott sírva.
-Jen?
-Istenem Emili!!-ölelt át hirtelen.Harry meg már sehol sem volt.
-Mi a baj?
-Kicsi te nem tudod?
-Mit?Istenem annyira furák vagytok mind.
-Em...Harry Harry tegnap este balesetet szenvedett.Most tudtam meg.
-Mi?Nem!Harry este hazajött.
-Az lehetetlen.-hirtelen elém nyomta a telefont amiben egy cikk volt megnyitva,hogy súlyos balesetben elhunyt egy fiatal egyetemista fiú.
A fiút azonosítani tudták aki mint kiderült,hogy Harry Styles.
A rendőrök csak hajnali hatkor találtak rá mikor egy arra járó biciklis vette észre.Az út szakasz nagyon kihalt volt ezért nem találtak rá előbb.
Hirtelen éreztem,hogy megfulladok.Nem kaptam levegőt a talaj mintha megnyílt volna a lábaim alatt és elnyelt volna.Remélem tetszett nektek!😊
YOU ARE READING
SCARY LOVE //H.S//
FanfictionA szél nem válogat.Fákat tör ketté és bont ki.Egy fuvallat elég,hogy ezt megtegye. Neki is pont elegendő ennyi,hogy romba döntsön mindent. ||SAJÁT ÖTLET||