De utálok másnaposan ébredni.Lassan kinyitottam a szemem és maga Harry Stylesal találtam szembe magam.
-Harry te mit keresel itt?-könyököltem fel.Lassan felkelt és rám nézett.
-Hazahoztalak aztán elaludtam.Ne aggódj prűdke nem csináltunk olyat ami segít a szüzességeden ne aggódj.-állt fel.Az este rohamosan száguldott át a fejemen.Igen képben vagyok Harry tényleg haza hozott.A telefonján nézett valamit ami miatt észrevettem,hogy ideges lett.
-Lépek mielőtt Jen haza jön és itt talál veled.Még a végén azt gondolná,hogy te meg én.-kezdett nevetni.
-Jobb is ha mész.-suttogtam.
-Ja.Na szia.-hagyta is el a szobát.Gyorsan utána szaladtam.
-Harry!-húztam a karjától vissza.
-Mi van?
-Baj van?-kérdeztem mire felnevetett és végig mért.
-Neked az mindegy legyen,hogy nekem mi bajom van.Jó?Amúgy is nincs dolgod?Mondjuk tanulni vagy valami stréberséget csinálni?-Igen pont oda érkeztünk ahol voltunk...a bunkó Styleshoz.
Nem szóltam ahogy ő se.Csak lelépett.Szomorúan mentem vissza a szobámba.Tényleg azt hittem,hogy már más lesz.Lefürödtem meg beágyaztam és a laptopomon néztem egész nap sorozatokat.
Nem akartam már kimozdulni se de elfogyott a nasim,így egy óriási pulcsiba megindultam egy kis boltba.Miután megvettem a kívánt termékeket haza indultam.
Valahogy miközben egyre inkább távolodtak az üzletek és a házak egy valamire lettem figyelmes......nagyon úgy érzem,hogy figyel valaki.Egyre csak sietősebbre vettem a lépteim,de hangokat hallottam.Nekem ez annyira nem tetszik.
A szobába felérve teljesen megnyugodtam.Anyuékkal váltottam üzeneteket.Mostanában csak így kommunikálunk vagy hívjuk egymást,de elég régen láttam őket.
A laptopomat az asztalra helyeztem majd elmentem fürdeni.Frissen és üdén jöttem ki a hajamat törölgetve a törölközővel.
Vissza bújtam az ágyamba és folytattam az egész napos tevékenységemet ami annyiból állt,hogy filmet és sorozatot nézek.
~
A hétvégém igen csak unalmas volt.Tudom,hogy kezdenem kéne már tényleg valamit magammal.De mit?
Ahogy ezt csak kimondtam sors csapás szerűen botlottam egy szőke srácba.
-Ne haragudj!-mosolyodott el.
-Nem én bocs,én mentem neked.
-Niall vagyok!
-Emilia.
-Te vagy Jennifer szobatársa,mesélt rólad.
-Hát rólad is hallottam már.-motyogtam.-De ne haragudj órám lesz.
-Nem baj,jössz pénteken buliba?
-Nem tudom.
-Ha mégis akkor ott találkozunk.-kacsintott majd ment is tovább.Hát ok.Neki kevésbé sok tetoválása van.
Irodalom óra a kedvencem,ahogy beléptem a terembe a tanárt pillantottam meg aki valamit írt a táblára.Köszöntem majd leültem.
Az órán egy kirándulásról esett szó amit majd Januárban ejtenénk meg.Nem rossz ötlet.
Egyébként Londonba mennénk és Shakespeare túrát tartanánk.Ide csak az jön majd aki akar.
Órák után a szobámba mentem.
Pont lehuppantam az ágyamra amikor a gépem jelzett,hogy hívnak.Anyuék mosolyogtak a laptopom képernyőjén.
-Sziasztok!-mosolyogtam.
-Szia!-Mosolyogtak ők is.-Reméljük,hogy jól érzed magad és egy kicsit beilleszkedtél már.
-Háát...mondhatni.-motyogtam elhúzva a szám.Jenifer hirtelen rontott be Harryvel és Zaynel.Csak biccentettek felém és leültek Jen ágyára,Jen meg bement a mosdóba.
-Kik azok?-kérdezte apu.
-Szobatárs nyugi.-motyogtam.
-És bulizol is legalább?-kérdezte anyu mire csak nagy szemekkel néztem rá.
-Aham...ja volt rá példa.-bólintottam kínosan tudva,hogy Harry hiába nyomkodja a telefonját így is fülel.
-Azért ne vidd túlzásba,tudod vinned is kell valamire.-kacsintott.
-Remélem nem kacsingat rád valamilyen hülye gyerek!-kezdte apu.-Tudod,hogy jól megverném ha valami bajod esne!
-Igen James tudjuk.-sóhajtott anyu.-Helyesek a fiúk Washingtonba?
-Öm...ja elmennek.-bólintottam és félig Harryre pillantottam aki már az ágyon feküdt.
-És van valaki aki tetszik?
-Anyu hagyjuk már ezt.Ha lesz mesélek.
-Jó de ha van valaki akkor óvatosan,tudod nem szeretnénk korai nagy szülők lenni.-ezen aztán tök jót nevetnék de itt van a srác aki miatt kínosan érzem magam.Ismét arra pillantottam és észre vettem,hogy vigyorog.
-Mi a baj?
-Mi?Semmi anyu!
-Rendben.Figyelj...elköltözünk!-vigyorgott a kamerába.
-Mi?
-Igen.Vissza Londonba.Tudom,hogy imádod.Nem örülsz?
-De miért nem maradunk Skóciába?
-Mert jobbnak látjuk Londont és mert apád új munkát kapott.-még mesélt a munkáról aztán bontottuk a vonalat. Jennifer kijött a mosdóból.
-Na mizujs?-biccentett.
-Semmi.-motyogtam.
-Jössz velünk motor versenyre?-Ült le az ágyra.
-Nem hiszem,hogy az neki való.-morogta Harry.-Anyu és apu úgy se engedik el.-vigyorodott el.-Vagy de Emilike?
-Haha kussolj!-vágott neki Jen egy párnát.-Gyere baby nem bánod meg.
-Nem bánja meg?Majd megfogja...-pattant fel Harry és ki viharzott a szobából.
-Mensizik.-rántott vállat Jen.
-Jen fejezd be.Igaza van Harrynek.Tud egy két dolgot ezekről.Ő is fog versenyezni.-motyogta neki Zayn.
Harry is?
-És?Jössz Emili?
-Elmehetek.Jobb dolgom nincsen.
-Klassz akkor gyere választunk ruhát.-vigyorogva felhúzott az ágyamról és a szekrényhez mentünk.
Csak tudtam volna mi vár ott.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCARY LOVE //H.S//
Hayran KurguA szél nem válogat.Fákat tör ketté és bont ki.Egy fuvallat elég,hogy ezt megtegye. Neki is pont elegendő ennyi,hogy romba döntsön mindent. ||SAJÁT ÖTLET||