'hye jennie.pasal tuh,jgn risau.boleh je tumpang tidur dorm bts'kata manager Lee dengan senyuman.aq terkejut. sah,akk aq bgitau .
'terima kasih.jangan risau 2bulan je'kata aq dengan senyuman yang tak berapa manis.manager Lee hnye mengganguk. aq duduk di ruang menunggu.okeyh,ahli bts takdatang lgi.airpod je la teman,alice mmg msyk lmbt lgi.
baru nk dengar lgu Alan waker datangla 7budak sengal.baru nk fefeeling.'eh jennie . kenape kau dtg. harini xde apepe la'kata jimin kepada aq.
what!aq dtg tnpe sebab.semua telah mentertawakan aq, aq hnye diam . 'kalau macam tu, jom la join kitaorang breakfast'pelawa rapmon kepada aq.aq pun ikut jela.
*cafe j*
'lepasni gi rumah aq kejap boleh tak.aq nk amik baju'kata jennie dengan harapan.mereka hanya mengganguk.'biar aq je pergi dengan jennie.tak payah ramai ramai'kata taehyung dengan selamba.semua ahli bts terkejut me too.'nak date la tuh'kata jhope sambil membuat muka.'aq tepuk kang'kata aq.eeeiuw .
'why not?boleh je'kata taehyung lalu mengambil kunci kereta.almaklumla, bawak 2 kete.taehyung memanggil aq. aq hanya meniggalkan meja makan itu.
*rumah jennie*
'kau nak masuk ke'tanya aq sebelum keluar dari perut kereta itu.dia hanya keluar tanpa menjawab.eh eh . orng tnye jawab la.geram betul aq. kami berdua masuk ke dalam rumah 2tingkat itu.v ni kenapa?ikit je aq dri belakang.dia ikut aq sehingga ke dlam bilik aq.aq hnya diam.sambil aq pack baju aq, dia lelap atas katil aq.aq biarje . malas layan perangai dia ni.
sehingga petang, aq sh siap pack.mak ai, tak bangun lgi.'taehyung, bangun la.balik jom'kata aq sambil mengoncang badannya.dia tarik aq baring diatas katil.
dupdapdupdap
taehyung!ape kau buat bodo.aq hnye diam.hangat jugk pelukan dia sampai aq tertidurKringg.kringg.kringg
telefon aq berbunyi.aq masih lgi dalam dakapan v.aq letak tangan dia perlahan ii.jin suga telefon aq.'jennie, kau dekat mne.kitaorang risau ni'tnye suga.
'otw'itu shaja aq ckp lalu meletakkan telefon.
'taehyung ah, bangun.dah nak malam la'jerit aq.cepat ii v bangun.'kau tidur kat bilik aq'bisik v ditelinga aku lalu keluar dari bilik itu.aq hanya diam.
maybe dye gurau je kan.so, aq angkat bag roda aq lalu masuk ke dalam perut kereta hyundai itu. dalam perjalanan kami diam.
masing ii malu apa yg terjadi tdi.'kau ade ape ii nk beli tak'tnye taehyung kepada aq.so aq xpeduli.
'aq tnye ni.baik jawab before i kiss u.'kata v dengan senyum nakalnya.aq menggeleng cepat.srs, mmg aq suka dia sikit, but, takde smpai nk sawit sawit gini.dia hnyr gelak
//hai kawan, sorry chapter selalu pendek🙇 . this is my first novel.wkwkwk.promote eh nnti.typo abaikan .itu je dari author . babababye//
YOU ARE READING
[C] Dreams•KTH•
FanfictionKIM TAEHYUNG X KIM JENNIE FANFICTION BLACKBANGTAN VOTE KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Mimpi hanya permainan tidur.tapi mungkin boleh menyatukan kita... Idea copyright by jazlinayina©