*dorm bts*
'jennie tidur bilik aq'kata taehyung yg bru sampai dorm.dia menarik jennie kedalam biliknya.jennie blanked.bts lgi blanked.ntah, maybe dorang penat.dia abaikan
*v rooms*
'kau isilah baju kau dalam almari tu'kata v lalu menaggal baju, jennie hnya tutp mata.v ambil tuala lalu masuk ke dalam bilikair.jennie hanya mengeluh.penat betul perangai pelik taehyung atau v.selepas v mandi, giliran jennie pula.v memandang ke arah lain.
dia pon taula batas tertentu.selepas membersihkan diri, mereka berdua tidur.sekali lagi, badan jennie dipeluk.jennie meleraikan pelukan itu lalu memandang wajah v yg sedang mamai.
'kau....kenapa peluk aq'kata jennie.adoyy, jennie bile kau gagap nih!'sje'balas v dengan ringkas.dia sambung dakapannua.jennie tidak meleraikan.lalu mereka berdua tidur
pergh, tak bangun lagi bts ni.'awal harini.buat sarapan la'kata aq selepas keluar dari bilik tidur v.aq menuju kedapur untuk membuat pancake sebagai sarapan.
'oh jennie, awal bangun'kata jungkook sam il membetulkan rambutnya.aq hanya melemparkan senyuman
habis pancake dibuat, barulah semua bangun tidur.semua negambil tempat.aik, baru aq perasan.v takde.
'sorang kejut v'kata aq.makai, xde spe peduli.haih, aq la kene kejut.bukak pintu bilik, v takde.oh, dalam bilik air.
'taehyung, lepas mandi,makan.aq tunggu katluar'kata aq yg berdiri di luar bilik air.
'kau intai aq eh'kata v yg baru keluar dari bilik air.
'eh kau.xde maknanya.dahla cepat sikit.aq keluar dulu'kata jennie lalu keluar dari bilik itu.v memaut tangan aq.
'tunggula aq . please'kata v sambil menyarungkan hoodie bewarna hijau. aq tunggu jelah.selepas dia siap, kami berdua menuju kedapur.
'jomla makan.nk bersuit pulak'kata hoseok yg memandang kami berdua.nak je aq tampar muka budak ni.harap hensem je, tpi mulut dia.
'lantak kitaorangla.nk bercium ke, peluk kw'kata v lalu mengambil tempat bersebelahan namjoon..
'aq bagitau akk dia kang'kata namjoon.fyi, namjoon is bf lisa.semua ketawa dan menikmati hidangan yg disediakan oleh jennie kim
'jom keluar nak tak.bosan'cadang jin.yelah, free sangat harini.semua setuju.apelagi, semua naik kereta.
maknae yang bawak.kereta staff yg lain.kekadang, bts pon teringin la nk ade privacy.sokay, pd bang setuju.
'jennie kakak kau balik bila'tanya namjoon.eeei gedik la.
'tanya dia sendiri'balas aq.kau ingat aq tau ke.tolongla.perbualan makin rancak.
meanwhile aq dan v
v ni mmg takboleh ke takpeluk aq.plizzz la. sampai je dekat mall, aq dan v berjalan mengiring.siap pengang tangan aq.dupdapdupdap.srs, aq suka.tpi kekadang annoying'gi kedai baju dulu nak'cadang aq.semua setuju.pelayan menjemput kami dengan ramahnya.
Paup/sound fail😂/
'mianhae cik'jimin terlanggar seorang yg seusia kami.aq pun menolong wanita itu.WAIT!
'bestie.jisoo, rose'jerit aq ke perempuan tdi.kawan aq la sial.aq memeluk mereka
.jimin memandang rose tdi.jin memandang jisoo.aq perasan ape yg dorang lakukan.
'jimin, jin.amboi pandang kawan aq camtu'kata aq smbil mencuit mereka berdua.semua gelak
'jomla join kitaorang'pelawa suga.jisoo dan rose okey je
YOU ARE READING
[C] Dreams•KTH•
FanfictionKIM TAEHYUNG X KIM JENNIE FANFICTION BLACKBANGTAN VOTE KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Mimpi hanya permainan tidur.tapi mungkin boleh menyatukan kita... Idea copyright by jazlinayina©