sampai pun rumah setelah 5jam keluar.gila tak penat. sebelum masuk ke bilik, aq menontot drama korea, goblin.datang pulak dua ekor mamat ni, jin dan jimin.
'jennie boleh aq mintak no jisoo,'
'aq nk nom rose, boleh'rayu mereka berdua.agak dah, mesti dorang suka kawan aq.well, kawan sape.HAHAHA.tiberr.
'boleh je.nnti aq hntr eh.'kata aq lalu menyambung drama goblin.
'buat nasi goreng boleh tak.lisa kata kat rm, rm kate kat kitaorang masakan kau sedap'kata jimin yg buat muka cute.kalau army ni, mesti cair dh.but, sori, dia bukan taste aq.aq dh bangga.berguna jugk kakak aq ni kekadang.
kitaorang ber3 pergi dapur.dengan paksa rela, aq suruh dorang tolong.well, fried rice kimchi je aq mampu, okeyh!
'jemput makan semua'kata jin sambil meletakkan nasi goreng itu ke dalam pinggan.dorang tak kenyang ke, tadi dah makan burger.sekejap je habis.
'tq jennie.srs, memang sedap.untungla v'sindir jimin yg sedang basuh pinggan.jin dah ketawa sambil makan oren.apa yang lawak siak? mereka berdua masuk ke dalam bilik lalu tidur. sedang aq main fon, v pulak datang.
ok, nk odet ape pulak kali ni.v hanya memandang aq.
'buatkan aq sandwich'kata v sambil melihat aq yg ralik main fon.huh,ape ni?baru plan nk tidur.'kejap la'kata aq lalu membuatla ape yg patut. selesai pon sandwich budak taehyung ni. selepas habis makan, aq duduk di ruang tamu dulu. taehyung mask bilik dulu.
TING!TING!
notification telefon jennie masuk.buang tabiat ke. srs.aq pon tak faham. ke dia tengah mabuk? eh,fikiran kau jennie. cili mulut tu nanti baru tau. maybe dia betul suka kau. 'lantakla ,baik aq sambung tengok citer aq'
kata jennie lalu mencampakkan telefon keatas sofa. diminum air soda perisa strawberi. nk tidur Kat dalam bilik ke Kat sofa? sofa jelah. dia masuk dalam bilik lalu buka almari. harap taehyung tak perasanmdia ambil selimut yg bercorak muffin pink.selepas tutup tv, dia mmelelapkan matanya.
Pagi
'jennie kenape kau tidur dekat ruang tamu'tanya suga yg baru keluar dari bilik tidurnya. aq memandang muka dia sambil mengosok mata.
'takde la.sajeje. 'kata aq dalam keadaan mamai lagi. aq dengan cepat menuju ke tandas untuk basuh muka. selepas itu, semua ahli bts sudah bangun.
''kau dah masak ke.'tanya hoseok selepas aq keluar dari tandas. pergh, bangun pagi terus nk makan.
'pergi mandi dulu kalau nk makan'kata aq. semua menuju ke bilik air.
''ah-hyung bagi jungkook mandi dulu'kata jk. ade ade jennie. semua masuk ke dalam bilik kecuali v. okeyh, dia nak Ape sebenarnya.
'jom aq tolong kau masak'kata v lalu masuk ke dapur. whynot? tak tau nak masak Ape, so kitaorang buat japchae. handal jugak taehyung ni masak. sekian lama berperang, maka terjadi la apa yg diinginkan
YOU ARE READING
[C] Dreams•KTH•
FanfictionKIM TAEHYUNG X KIM JENNIE FANFICTION BLACKBANGTAN VOTE KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Mimpi hanya permainan tidur.tapi mungkin boleh menyatukan kita... Idea copyright by jazlinayina©