BREAKING NEWS
kim taehyung ahli bangtan sonyeodan dikhabarkan bercinta dengan seorang wanita yang tidak pernah diketahui umum.mereka terlihat berpelukan dan mengambil gambar di taman bunga g kira kira pukul 9malam.
itulah yg dibaca oleh namjoon lalu menunjukkan kepada taehyung.terkejut taehyung.macam mana boleh dapat tahu ke dispatch.ah shit.
'taehyung,is it jennie?'tanya namjoon dengan reaksi yang pelik.taehyung hanya menunduk lalu mengangguk perlahan.namjoon hanya mengeluh.kalau boleh perkara ini tak nak berlaku.maybe ia boleh menjatuhkan reputasi band yg terkenal.
semua keluar dari bilik masing-masing.ya semua mata sedang memandang taehyung.
jimin dengan reaksi marah manakala yang lain dengan reaksi kecewa.tidak lama kemudian,mereka berkumpul di ruang tamu termasuk jennie.
jennie dan 'taehyung hanya berpegang tangan agar tidak dimarahi.
'so,korang tau kan apa jadi kalau bende ni jadi.pd bang mungkin marah.reputasi band kita akan turun.'jelas namjoon.
'aku nak korang putus hubungan ni.'jelas member bts yg lahir di daegu,suga. taehyung terpaku.
'so Hyung pikir pasal reputasi band dari perasaan tae dan jennie?!'kata taehyung dengan nada yang agak tinggi.
'tae boleh faham tak camna'kata hoseok dengan lembut.jimin dan jungkook hanya diam.
kebetulan pada hari tu,jin mengikuti penggambaran di mexico.
'takpe,jennie faham.'kata jennie dengan senyuman yang tawar.
'but jennie-'kata taehyung dengan nada yang lemah.
'is okay.i know this your work.yah,my fault'kata jennie sambil memegang tangan taehyung. jennie keluar dari dorm itu.
'so,you got what you guys want.congrats, hyung dah buat keputusan yg baik'kata taehyung lalu masuk ke dalam bilik.
pintu dihempas kuat.semua disitu hanya diam.
'is this what we want'tanya jimin.suasana di ruang itu diam.
'sorry,but i think this is not good choice.kalau kite buat camni,boleh buat tae sakit,mental breakdown. kalau dia takde mood,maybe dia pilih untuk tinggalkan kite'jelas jungkook sebagai maknae.
semua pun mengganguk.
'xpela,nanti kita bincang dengan jin hyung.maybe dia boleh tolong kita'cadang jimin yg bersuara seperti berputus asa . kalau boleh dia taknak bende buruk jadi.
suasana di rumah dia tingkat itu kelihatan sunyi. jennie sedang mencari ketenangan disitu.sambil tu,boleh dia kemas sikit rumah tuh.dia sedikit sedih,dia terpaksa putus dengan taehyung.tu keputusan yg baik bagi dia.takpe,berkorban sikit .
ting!_____
jisoosoy:jennie ah,kau ok tak.i know the news bout that
chaeisrose:ya,jennie ru alright?
jennierubyjane:idk.maybe not ")
jisoosoy:lets meet!rn
chaeisrose: jennie where are you now
jennierubyjane:come to my house
______
kawan dia nak datang,so patutla dia buat ape yang patut
-----
'taehyung-ah, jom lunch.hyung dah siap masak'kata suga.tiada sahutan dari dalam bilik.pintu tak berkunci,jadi suga masuk dengan sopan.
'taehyung,hyung nak minta maaf la dengan keputusan yg merepek tadi'kata suga sambil duduk sebelah taehyung.taehyung hanya mengeluh.dia pun taktau apa yg patut dibuat .......
YOU ARE READING
[C] Dreams•KTH•
FanfictionKIM TAEHYUNG X KIM JENNIE FANFICTION BLACKBANGTAN VOTE KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Mimpi hanya permainan tidur.tapi mungkin boleh menyatukan kita... Idea copyright by jazlinayina©