A mindenkori Hokage irodájában szinte tapintani lehetett a feszültséget. A falu vezetője az asztala mögött ült, előtte különböző jelentések és akták alkottak tornyokat. Vele szemben négy Jounin állt, komoly arccal hallgatva a Hokagét. Azt már megbeszélték, hogy mind a négyük csapata részt vesz a vizsgán, most már csak azt kellett kitalálniuk, hogy mit tegyenek, ha a vizsga közben szabadul el a pokol, vagyis Orochimaru.
-Már a résztvevő falvak vezetőivel tárgyaltam erről. Minden csapat kap maga mellé egy jounin szintű kisérőt. Itt Konohában az ANBU tagjai lesznek azok, akiket beosztunk melléjük. -magyarázta a Sandaime és egy halom papírt tolt a négy sensei elé. Azok kiválogatták a maguk csapatára vonatkozó dokumentumokat és egy gyors átfutás után eltették őket.
-Ez az intézkedés hivatalosan nem a közeledő ostrom, hanem a geninek általános védelme érdekében van, ti is így adjátok majd elő a csapatotoknak.-folytatta.
-Hai!-érkezett az egyöntetű felelet.
-A kiválasztott vadászok jelenleg nincsenek szolgálatban, az ANBU főhadiszállásán megtaláljátok őket. Velük beszéljétek meg a részleteket. El vagytok bocsátva.
-Hai!-jött ismét, majd mind a négy jounin kisétált a teremből.
-Szörnyű, hogy így elveszik a lehetőséget a geninjeinktől. Pont a fiatalságuk tavaszán!-panaszkodott Gai.
-A Hokage is megmondta, hogy a kísérők csak védelmező szerepet fognak vállalni és a vizsgába nem szólnak bele. Egyébként is, a biztonságuk az első.-magyarázta Kurenai.
-Különben is, a csapatod a tavalyi év legjobbja, biztosan sok vetélytársuk lesz majd.-nevetett Asuma. Mind a hárman Kakashi felé fordultak, hátha ő is hozzászól valamit a társalgáshoz, ám társuk némán, gondolataiba merülve sétált mellettük.
-Nos Kakashi! Remélem felkészültél, mert az én csapatom leveri a tiedet.-mondta egy vigyor kíséretében Gai. A Hatake továbbra is figyelmen kívül hagyta őt, majd a Hokage toronyból kiérve el is vállt a csapattól.
-Én vetélytársam, sosem változol!-kiálltott utána a zöldruhás, majd ők is tovább mentek dolgukra.-Szóval beosztanak mellénk egy jounin szintű ninját. Te leszel az sensei?-kérdezte Sakura kíváncsian.
-Nem. Minden konohai csapathoz egy ANBU tag fog csatlakozni. Megbeszéltem a tietekkel egy találkozót, ha minden igaz akkor nemsokára itt lesz.-felelte Kakashi, de tekintetét egy pillanatra sem emelte fel a jellegzetes narancssárga könyv lapjairól. Ebben a pillanatban egy shinobi ért földet mellettük. ANBU egyenruhájából azonnal ki lehetett találni, hogy ő lesz a 7. csapat kísérője. A három geninnel körülbelül egymagas fiú ezüst színű hajjal büszkélkedhetett, feltűnően sápadt bőrrel társulva. Maszkja macska alakú volt és fekete, fehér csíkokkal tarkítva. Vállán, ahol más ANBU tagok a jellegzetes tetoválásukat viselik, egy vízszintes heg húzódott.
-Üdvözletem! Én leszek az ideiglenes csapattársatok a chuunin vizsgán.-szólalt meg. Hangja teljesen érzelemmentes volt, de kétséget kizáróan érződött rajta, hogy fiatal shinobiról van szó.
-Áh, Panther-san!-rakta el a könyvét Kakashi.- Ez itt a csapatom. Mutatkozzatok be kérlek.
-Én először! A hihetetlen Uzumaki Naruto vagyok, a következő Hokage személyesen.-vigyorgott rá az újonnan érkezett tagra a szőke.
-Az én nevem Haruno Sakura. Nagyon örvendek!-mutatkozott be a rózsaszín.
-Uchiha Sasuke.-vetette oda a holló.
-Kakashi-sensei, ő tényleg jounin szintű ninja lenne? Annyi idősnek tűnik, mint mi.-mutatott rá Sakura.
-Ugye nem csak mi kaptunk ilyen balfácán csapattársat?-kérdezte dühösen Sasuke. A chuunin vizsga kiváló lehetőség volt számára a megerősödésre, nem hagyta volna, hogy egy szerencsétlen kísérő elrontsa. Sakura és Naruto egyetértően bólogatott. A Hatake szólásra nyitotta a száját, de Panther megelőzte:
-Amennyiben nem találjátok megfelelőnek Danzou-sama és a Hokage-sama döntését, kérlek náluk tegyetek panaszt, én nem tudok segíteni.-jelentette ki monoton hangon. Percekig kínos csend volt, amit végül Kakashi tört meg:
-Nos, rendben. Akkor talán el is kezdhetünk edzeni, remélem nem bánjátok, ha Panther-san velünk tart.-vetette fel a sensei. Mivel nem volt több ellenvetés, öten indultak el az edzőpálya felé.
YOU ARE READING
Panther - Naruto ff [Átírás alatt]
Adventure-Ki vagy te?-kérdezte remegő hangon a földön térdelő férfi. A shinobi óriásként magasodott fölé, arcát maszk takarta, ruháját pedig sötét foltokban tarkította a vér. Hosszú hallgatás után végül úgy döntött, hogy belemegy a játékba: -Senki. Nincs nev...