Solen szemszöge
Elérkezett a chuunin vizsga első fordulójának a napja. A geninek egy terembe várakoztak az ANBUsokra illetve a vizsga kezdetére. Néhány perc múlva nyílt az ajtó és beléptek a különböző országból jött ANBUsok, köztük én is. Odaléptem a csapatomhoz akik épp egy ezüst, összefogott hajú, szemüveges, Hang rejteki geninnel beszélgettek.
-Solen, bemutatom neked Kabutot. Kabuto, kérlek vezesd körbe Solent a rejtekhelyen-mondta a hosszú fekete hajú és sápadt bőrű férfi.
-Igen is, Orochimaru-sama!-állt vigyázzba az ezüsthajú, szemüveges majd felém fordult.
Rég találkoztunk, nem igaz Kabuto? gondoltam.
-Heló Solen! -köszönt Naruto mire biccentettem. Kabutora néztem aki arcán most a felismerés villant át. Szóval eddig nem ismert fel. Bár az ANBU maszk miatt nem csodálom. Nyílt az ajtó és egy konohai jounin lépett be rajta.
-A vizsga első fordulója a 219-es teremben lesz megtartva. A vizsga délben kezdődik, addig mindenki adja le a ninja azonosító lapját, majd foglaljon helyet a teremben.-mondta majd ahogy jött el is ment. Nagy nyüzsgés támadt a teremben majd elkezdtek szedelőzködni a csapatok. Én és a hetes csapat az utolsók között léptünk ki a terem ajtaján. Lesétáltunk a földszintre majd leadtuk a ninja azonosító lapunkat. Miután leadtuk az azonosítókat a terem felé vettük az irányt. A 219 feliratú terem előtt már szinte mindenki ott várakozott de az ajtó előtt ülő két chuunin nem engedte be őket. Másnak nem esett le, még az ANBUsoknak sem, hogy a két „idegen" chuunin igazából Kotetsu és Izumo és, hogy ez nem is a 219-es terem hanem a 119-es csak genjutsuval átírták. Intettem a csapatomnak, hogy kövessenek akik ugyan értetlen pillantásokat vetettek rám de engedelmeskedtek. Felmentünk a lépcsőn majd beléptük a valódi 219-es terembe. Rajtunk kívül csak egyetlen ember tartózkodott a teremben. Morino Ibiki. Szóval ő lesz a vizsgabiztos. A genineknek nem lesz egyszerű feladata az biztos. Ibiki a vallatási osztály vezetője és nagyon jó abban, hogy nyomás alá helyezze az embereket. Viszont néha „kicsit" túlzásba esik és abból általában nem sülnek ki jó dolgok az áldozatra nézve.
Már dél volt mikor 1 Homok rejteki, 2 Hang rejteki, 3 Fű rejteki, 4 Vízesés rejteki 2 Szikla rejteki és 5 konohai csapat volt az első vizsga helyszínén.
-Dél van. Megkezdjük az első fordulót. Akik nem találtak ide időben, kiestek. Szóval üdvözlök minden genint a Konohában megrendezett chuunin vizsga első fordulóján. A nevem Morino Ibiki. Én leszek az első forduló vizsgabiztosa. A genineket megkérem, hogy a baloldali padsorba üljenek, az ANBUsok pedig a jobb oldali padsorban foglaljanak helyet és a maszkjukat tegyék le maguk elé az asztalra.-utasította Ibiki majd a „tanári" asztalhoz lépett. Mindenki engedelmeskedett a kérésnek. Ibiki elkezdte kiosztani a feladatlapokat. Sokak idegesen felnyögtek mikor tudatosult bennük, hogy az első forduló írásbeli lesz. Lenéztem a papírra amit Ibiki abban a pillanatban rakott elém. A papíron kilenc feladat volt.
-A papíron lévő kilenc feladat megoldására 60 percetek van. A tizedik feladatot csak 15 perccel a vége előtt fogom elmondani. Puskázni természetesen tilos, akit észrevesznek az oldalt ülő chuuninok –mutatott rájuk- azt felírják. Az 5. alkalom után az illetőt kiküldik és számára véget ért a vizsga. Az idő indul, kezdjétek el!-azzal lenyomta az órán lévő gombot ami elkezdett visszaszámolni. Elgondolkodva kémleltem a genineket. Három ember volt aki egyből írni kezdte. Az egyik Sakura, a másik kettő pedig két számomra ismeretlen Konohai genin. Ha puskázol nem buksz meg egyből ha nem van még lehetőséged. Tehát a feladat az, hogy puskázz. Valószínűleg az a kettő chuunin akik azért vannak itt, hogy róluk lehessen másolni. De nem ez lesz a döntő pont hiszen ott van a tízes kérdés. Hát igen... Ez a bonyolult gondolkodásmód egyértelműen Nara Shikakura vall. Gyorsan kitöltöttem a feladatlapot ami valljuk be nem volt túl megerőltető hisz ezek csak chuunin szintű kérdések. Elkezdtem figyelni, hogy ki, milyen puskázási módszert alkalmaz. A két Hyuuga a byakugan segítségével nézték meg a válaszokat, Sasuke a sharingannal lemásolta az előtte ülő kézmozdulatait, a Hangrejtekiek ceruza kopogás alapján írták be a válaszokat, az Aburame a bogarait használta, az Inuzukának a fején ülő kutya leste le a válaszokat és a többiek is valami hasonló technikát alkalmaztak. Ahogy telt az idő jó pár embert kiküldtek. Egyszer csak Ibiki megszólalt:
-Már csak 15 perc van hátra. Mielőtt felteszem a tizedik kérdést el kell mondjak vele kapcsolatban néhány dolgot. Amennyiben nem tudtok válaszolni rá az egész csapat kiesik és örökre geninek maradtok. Van valaki aki fel szeretné adni? Amennyiben valaki feladja az egész csapata kiesik, de jövőre újrapróbálhatják. Nos?
Többen is felálltak majd kisétáltak a teremből.
-Senki más nem akarja feladni?-kérdezte Ibiki. senki nem mozdult mire Ibiki elmosolyodott.- Gratulálok! Sikeresen tovább jutottatok a második fordulóba ami...
Nem tudta befejezni a mondatot mert egy nő ugrott be az ablakon arcán ördögi vigyorral. Mitarashi Anko- ismertem fel.
-Hellósztok! Mitarashi Anko vagyok bár ezt biztos tudja már pár ember-itt jelentőségteljesen a Konohai ANBUsok felé fordult- a második fordulóért én fogok felelni. Két nap múlva a Halál erdejében lesz megtartva. Sok sikert!-mondta azzal kiugrott ugyan azon az ablakon ahol jött. Odamentem a csapatomhoz akik látszólag nagyon izgultak már a következő forduló miatt.
-Én megyek. Két nap múlva. –intettem majd egy biccentés kíséretében eltűntem.
Sziasztok! Bocsi a sok kihagyásért de iklet hiányban szenvedtem. A következő rész visszaemlékezős lesz amiben Solenről tudhattok meg többet, bár ebben a részben is volt egy kis utalás. Az adatlapok minőségéért bocsánat, de nagyon rossz volt a szerkesztő amivel csináltam őket. Remélem tetszett, kérlek írjatok véleményeket! <3
YOU ARE READING
Panther - Naruto ff [Átírás alatt]
Adventure-Ki vagy te?-kérdezte remegő hangon a földön térdelő férfi. A shinobi óriásként magasodott fölé, arcát maszk takarta, ruháját pedig sötét foltokban tarkította a vér. Hosszú hallgatás után végül úgy döntött, hogy belemegy a játékba: -Senki. Nincs nev...