Flashback-
Jw: oğlumla evlen.
M: nee!!Flashback son-
M: üzgünüm ben böyle birşeyi kabul edemem
Diyip çıkmıştım. Bana nasıl böyle bişey teklif edebilirdi. Beyzanın yanına gitmek için bi taksi çevirip bindim.Karakolun önüne geldiğimde parayı ödeyip indim.
M: off ya beyza senin bulaşdığın işe ben..!
Beyza ağlamaya başlamıştı gerçekten bende ağlamak üzereydim.
Karşımda biri ağladığında dayanamıyordum.M: ben polisle konuşup geleceğim tamam mı çıkartıcam seni.
B: ç-çıkamıca *hıck* -m para nerden bulu- *hıck* -caksın.
Gidip polisle konuşmuştum ve gerçekten para lazımdı 100.000 won istiyorlardı.
Ama bi şekilde çıkarıcaktım onu ordan.Bay jin woo'yu aradım 3. Çalışta açmıştı.
M: teklifinizi kabul ediyorum.
Jw: işte bu iyi oldu. Yanıma gel ve paranı vereyim. Sonra konuşuruz devamını.
M: peki hemen geliyorum.İçeri girip beyzayla konuştum.
M: tamam hallediyorum ben akşam evde olucaz tamam mı?
B: n-ne nasıl ama
M: sorgulama ben yapıcam dedim
M: şimdi gitmem gerek sana sonra herşeyi anlatıcam.Koşarak çıktım ordan ve yürümeye başladım yere bakarak gidiyordum.
Olanları düşünüyordum çok sıkıntı olmuştu bu hafta içinde.Giderken sert bi cisme çarptığımı gördüm
Biraz, hatta bâyâ canım yanmıştı.
M: ahh' diyip kafamı ovuşturuyodum.Yukarı baktığımda şok olmuştum hem o hem ben şaşkındık.
Sabah bana çarpan çocuktu bu.T: yinemi sen ya! belalı mısın nesin kızım sen!
M: ben sanki çok mu meraklıydım sana!
T: bakbakbak dilide papuç kadar maşallah!Bu çocuk biraz fazla olmaya başlamıştı ama. Gözlerimi başka bi yerine çevirdim ve beni görmesini bekledim.
T: baban sana erkeklerin neresine bakmaman gerektiğini söylemedi mi sana!
M: babam erkeklerin neresine bakmamam gerektiğini söylemedi ama, annem neresine vurulacağını çok iyi gösterdi'Diyip diz atmıştım. Penisini tutup acıyla kıvranıyodu.
T: bunu sana ödeticem kızım bittin sen!!
M: bidaha beni bulursan, ödetirsin :)Diyip koşarak yanından geçmiştim. Hemen taksi çevirip bindim. Adresi verip jin woo beyin yanına gidiyordum. Geldiğimde parayı ödeyip indim.
(...)
Jw: buyur, işte paraların.
Diyip çantayı açtığında bi an gözlerim parladı bu da neydi böyle.
M: teşekkürler peki ben şimdi ne yapacağım?
Jw: sen şimdi işlerini yap sonra saat 20:00 de *** adresine gel orda oğlumla tanışırsınız
M: tamam efendm
Diyip kalkıyordum ama birşey dedi
Jw: ha bu arada bu akşam oğlumla yatıcaksın eşyalarını al.Nee!!!
M: peki
Diyip beyzayı çıkarmaya gittim. Beyzayı çıkardıktan sonra alışverişe gittik. Çok soruyodu ama sonra anlatacaktım ona herşeyi.
Alışverişe gittiğimizde kafeye oturmuştuk.Herşeyi başından sonuna kadar anlattım. En ince ayrıntısına kadar anlattım. Ağzı açık dinlemişti. Alıcaklarımı alıp eve geçip giyinmeye başladım az kalmıştı.
Hazırdım ve artık evden çıkma vaktiydi. Fighting Mine!
^^^^^^^^^^^^^
10 vote
5 yorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Zoraki Evlilik'•~ | KTH |
FanfictionBabasının zoru ile evlenen playboy'un hayatı...