*****
15 vote
20 yorum
*****İlk olarak yarın alışverişe gidip güzel kıyafetler almalıydım.
Yukarı çıkıp sıcacık yatağıma süzüldüm ve kendimi uykuya teslim ettim.-
Bugün yorucu bi gün olucaktı onu tam hedeften vurmalıydım.
Banyoya gidip işlerimi halledip çıktım.
Aşağı indiğimde koltukta uyuyordu.Yüzüne gelen sarı saçları bile kalbimin titremesine yetiyordu.
Narince saçlarını yüzünden uzaklaştırdım.Saçlarına dokunduğumda parmaklarımda bi elektrik hissettim.
İçim kıpır kıpır olmuştu. Oynamaya başladım yumuşacık sarı saçlarıyla. Oynarken bileğimde bi el hissettim.
Sıcak bir el.Th: ne yapıyorsun?
M: hiçDiyip mutfağa gidip kendime gevrek doldurdum ve yemeğe başladım.
yemeğimi bitirdikten sonra yukarı çıkıp giyindim
Yanıma biraz para alıp aşağı indim. Taehyung'da üstünü değiştirmiş çıkmak üzereydi.
Th: sen nereye? Hem o şort ne hiç giymeseydin??
M: pardon sanane
Th: pırdın sınınıGöz devirip dışarı çıktım. Yoldan bi taksi çevirip bindim.
T: nereye gidiyoruz?
M: seoul alışveriş merkezine.Kulaklığımı takıp dışarıyı izlemeye başladım.
Bu hayatı haketmiyordum ben.
Ama bana aşık olduğunda herşey değişecek Kim Taehyung.T: geldik hanfendi.
T: 1000 wonParayı uzatıp arabadan indim.
O zaman başlayalım!İçeri girdiğimde gözüme çarpan ilk mağazaya girdim.
Alacaklarımı alıp eve geçtim.
Muhtemelen bugünde bara gidecekti ve bende beyzayı alıp gidicektim.
Beyzayı arayıp çağırdım 1 saat içinde geldi ve hazırlanmaya başladım.Aldığım en sexy elbiseyi giydiğimde çok güzel olmuştum.
Evet ayakkabımıda giydiğimde artık hazırdım.Yoldan bi taksi çevirip bara gittik.
Güzel bi gün olucaktı.
Bara geldiğimzde parayı ödeyip indik. İçeri grdiğimde ağır içki kokuları anlık olarak başımı döndürmüştü.Taehyunugu tam seçemiyordum ama sonunda gördüm. Evet ordaydı ve sarhoş olduğu çok belliydi. Kucağında bi kız vardı ve öpüşüyordu. Iyh yanına gidip yanındaki sandalyeye oturdum
M: en ağırından
B: hemen geliyorBeyza sahneye çıkıp erkeklerle dans etmeye başlamıştı bile ama şuan tek odağım taehyungdu
İçkim geldiğinde yavaş yavaş içip onları izliyordum.
Öpüşmeleri bittiğinde Taehyung beni farketmişti.Th: burada napıyosun?
M: sizi izliyorum ve içkimi içiyorum. Sen?
Th: hemen eve git!Sarhoş olduğundan zar zor konuşuyordu.
Muhtemelen yarın hiçbişey hatırlamıyor olacaktı. Fırsat buydu. Kız gittiğinde ben ayağa kalktım ve kucağına oturdum. Tamam yanlış olabilir ama fırsat buydu.Th: napıyosun?
M: evimize gidelim mi Taehyung?
Th: mm evimize. Diyip güldüKucağından inip dışarı çıkıyordum ki bileğimden tutuldu.
x: bugün boş musun bebeğim?
M: bırak kolumu napıyorsun!Şuan çok korkuyordum hemde hiç olmadığı kadar.
Tanrım lütfen yardım etX: belimden çekip öpücekti ki birden yere yığıldı.
Th: bişey yaptı mı!!
M: h-hayır.Daha fazla dayanamadım ve boynuna sarıldım. Ağlıyordum sadece burası çok güvenli ve huzurluydu. Kollarını belime dolamıştı
Keşke hep sarhoş olsan Kim Taehyung.
Sana kapılmak istemiyorum.
Kalbimin ritmi her saniye daha fazla bozulurken ayrıldım.dışarı çıkıp nefes aldım. Beyza içerde kaldı off
İçeri girip onu alıp tekrar çıktık.B: yaa eğleniyodum been
M: eve gidiyoruz
B: ben burda kalıcam ben giderim sonraBişey dememe fırsat vermeden geri döndü
Kendi bilir hıh.
Taehyung arkamdan geliyodu ayak seslerini duyuyodum.Yürürken elimde bi sıcaklık hissettim.
Allahım kalbime neler oluyo bugünTh: biraz böyle kalalım.
M: tamamEve geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdik. Koltuğa yattığında ayakkabılarını çıkarttım gidecekken belimden tutup kendine çekti.
Yanına yatmıştım ve sanırım kalbimin sesi oraya kadar gidiyodur.
Kafasını boyun girintime sokmuştu ve dudakları tenime değiyordu.
Huylanmış ve etkilenmiştim sanırım.
Ama yarın değişeceksin taehyung.Ellerimi saçına götürdüm yumuşacık sarı saçlarına. Burası çok huzurluydu.
İyi uykular kim taehyung.
******
Umarım beğenirsiniiiiz
Sizi seviyorummmm
Muaaaah
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Zoraki Evlilik'•~ | KTH |
Fiksi PenggemarBabasının zoru ile evlenen playboy'un hayatı...