*******
17 vote
15 yorum
******Gözüme çarpan ışıkla gözlerimi yeni bir güne açtım. Yanımda kusursuz derecede yatan bir adet Taehyung vardı.
Neden seninle ben, biz olamıyoruz?
Neden.Kollarından sıyrılıp kalktım. Mutfağa gidip kendime 1 bardak su doldurdum.
İçip banyoya girip dişlerimi fırçaladım.Aşağı indiğimde hala uyuyordu. Üzerine battaniye örttüm ve diğer koltuğa geçip kitabımı okumaya başladım.
Kitabın elimden çekilmesiyle şaşırdım. Kafamı yukarı çevirdiğimde 1 adet Kim mükemmel Taehyung uykulu gözlerle bana bakıyordu
Bana bakıyordu ayol.
Th: sabah sabah bana kahvaltı hazırlamak yerine kitap mı okuyorsun cidden?
M: evet bi sorun mu vardı
Th: evet var bana kahvaltı hazırla
M: başka bi isteğiniz var mıyd-Neğ öptü Allahım kalbime sahip çık lütfen.
Th: şimdi hazırlar mısın?
M: bunu öptüğün için değil acıdığım için yapıcam.Saftirik bi gülüşle gitti. Allahım kalbim deli gibi çarpıyor.
Mutfağa gidip kahvaltı hazırladım.M: hadi gell!
Th: geliyorum.Masaya oturduğunda bende oturdum.
Yemeğini yiyip kalktığında bende kirlileri yıkayıp tekrar içeri gittim.Yukarı çıkıp üzerimi değiştiriyim.
Hangi kıyafeti giysem.
Aha buldum.
Aşağı indiğimde telefonumu alıp ayakkabılarıma yöneldim.M: ben markete gidiyorum istediğin birşey var mı?
Th: aa bekle bende geliyorum.
M: tamam çabuk ol.O gelene kadar bende instagrama girip fotoğraf paylaştım.
Saudade:
Saudade: özledim o günleri..
kimtae, beyza28 ve 11.937+
(Yorumlar kapalı)
****
Taehyung geldiğinde ayakkabıları giyip çıktık.
Markete girdiğimizde gizlice ped reyonuna yöneldim. Ped alıp arkamı döndüğümde kanın yanaklarıma çekildiğini hissediyordum.Kahretsin.
M: e-ee sen aldın mı bişeyler eheh
Th: hayır beraber bakalım diyecektim.
M: tamam sen önden git ben geliyorum.Oh
Peşinden gittiğimde oyuncak reyonuna girdi.
M: oh, cidden mi?Eline birsürü ayıcık aldığında dayanamayıp bi fotoğraf çektim.
Th: hey hey napıyorsun?
M: hiç hadi gidelimYiyecek birşeyler aldıktan sonra kasaya geldik.
Sıra beklerken Taehyung prezervatif almıştı.
Ben utanmıştım neden ki.Sıra bize geldiğinde kasiyer taehyunga bakıp gülümsüyordu.
Yırtmam mı ben şimdi bunun ağzını.Poşetlere doldurup ödedikten sonra;
M: hadi gidelim KOCACIM.
Th: iyi misin
M: çok iyiyim hadi gidelim.Elini tutup kasiyere gülümsedim ve çıktık.
Th: cidden iyi misin sen ya
M: a pardonEve vardığımızda mutfağa gidip buzdolabına yerleştirdim.
Zil çaldığında konuşmadan edemedim.M: daha eve yeni girdim kardeşim ya
Gidip kapıyı açtığımda babam gelmişti
M: aa hoşgeldiniz babacım Taehyung içerde.
Th: Kim gelmiş??
M: babam gelmiş aşkım.Babam içeri geçip oturduğunda kahve yapıp verdim.
Jw: sizde yeni evlendiniz zırt pırt geliyorum ama kusuruma bakmayın.
M: a ah ne kusuruJw: siz iyi kaynaştınız bakıyorumda
M: yaa evet aşık oldum ona
Th: bende ona babacımDiyip saçımdan öpmüştü. Çok güzeldi bu.
Jw: Taehyung biliyosun ki annen hasta yatakta yatıyor. Ölmeden önce senden bişey istiyomuş.
T: ne istiyor?
Jw: torun sevmeden ölmek istemiyormuş. Gözü arkada kalırmış.T: o zaman anneme söyle babacım
Th: çünkü bugün çalışmalara başlıyoruzDiyip göz kırpmıştı.
Allahım al beni
Tamamım ben*********
Muck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Zoraki Evlilik'•~ | KTH |
Hayran KurguBabasının zoru ile evlenen playboy'un hayatı...