Düğün Sabahı-
Sabah uyandığımda kötü hissediyordum. Evlenmek istemiyordum onunla. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indim.
H: günaydın mine hanım.
M: günaydın.Masaya geçip Jin woo beye selam verip oturdum.
Yemeği yedikten sonra kalkıp odaya çıktım.
Beyza gelicekti ve 2 saat sonra düğünüm vardı.Beyza geldiğinde koşarak merdivenden indim.
Kapıyı ben açtım ve hemen içeri aldım.M: hoşgeldinnn!
Diyip boynuna atlamıştım resmen. Opss sanki birileri bana bakıyodu.
M: öhm geçmicek misin?
B: geçeyim tabi. Diyip omzuma vurarak geçti.
Derdi neydi sabah sabah bunun.Odama çıkıp önce Beyza giyindi sonra ben giyindim.
Beyza-
Bende gelinliğimi giyip. Gelin arabasına binip düğün salonuna doğru gidiyoduk.
Tae ve Benim arama oturmuştu.
Bugün çok değişik davranıyordu huzursuz olmuştum.Düğün başladığında herşey çok güzeldi.
X: siz evlenmeyi kabul ediyor musunuz?Bu karar benim hayatımı değiştirecekti. Bunu gerçekten istiyor muyum?
Bütün tanıdıklarıma dolu gözlerimle son kez baktım.M: e-evet
Alkışlar yükselmeye başlamıştı. Ama bi sorun vardı. Tek alkışlamayan beyza'ydı. Değişik.
X: siz kabul ediyor musunuz?
Çok düşünmüştü. Beyza'yla uzun uzun bakıştılar. Beyzanın yapma diyen bir bakışı vardı. Neler oluyodu.
T: evet.
Diyebilmişti. Beyza'yada uyuz olmuştum. Kocamamı göz dikti. A pardon yani alabilir kendisini hiç sorun değil.
Düğün bittiğinde Jin woo beyin bizim için aldığı eve gittik.
Eve girdiğimde kendimi yatağa fırlatmak istiyodum.Odaya girdiğimde gördüğüm manzarayla bi şok daha geçirdim.
M: siktir.