🌙Ay Işığım'a Mektuplar {1}

48 10 5
                                    

Ay ışığım'a ,
Luna'm bu gün benden gidişinin 582. günü. Gittiğin günden beri çok şey değişti. En büyük değişim bendeydi. Değişmeyen tek şey sana olan, karşı konulmaz tutkum ve sevgimdi. Değişmez Lunam, sana olan sevgim bitmez. Eğer bir gün seni unutacağımı düşündüysen benden giderken yanıldığını bil istedim. Luna'm sol yanım hep sana aitti bilirsin. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmedim. Kimse için ağlamadım Luna'm, sana ağladığım gibi.  Benden giden kimsenin geri dönmesini beklemedim. Lakin sen belki dönersin diye gelebileceğin tüm yollara papatyalar diktim. Geçen seni gördüm. Yanında O vardı. Başında papatyadan taç vardı. O yapmıştı. Papatyaları ben ekmiştim. O kopardı. Luna'm papatyaları inciten insanlardan uzak dur. Onlar mutlaka seni de incitecektir. Beni tekrar sevmeyebilirsin ama şu sözlerimi sakın unutma! Ay ışığım dememin sebebini bilmezsin sen. Ay ışığı özeldir. Güneş çokça parlar. İnsanları aydınlatmak için kendini yakar. Ay ise ışığını güneşten alır. Ben sana güneş olurdum çünkü yanmanı hiçbir zaman istemedim. Hele de çıkarı için seni sevdiğini söyleyen o adam için yanman beni de yaktı Ay ışığım.
Eğer yanmaya karalıysan başka, seni seven biri için yanmalıydın.
🌙Ay ışığım kimse için Güneş olmaya karar verme. Kimse için yanma.
🌙 İnsanlar çokça bencil, onlara güvenme. 
🌙Sevgisinden şüphe duyduğun kimseye birkez olsun seni seviyorum deme.
🌙 Can içim kimseyi benim seni sevdiğim gibi sevme. Bu da bir tecrübeydi. Çok seversen bir araya gelemezmişsin.
🌙Kalbini bir kar tanesi gibi düşün. Kimsenin kalbi seninkinin aynısı değil. Narin ve incinmeye meyilli bir kalbin vardı. Kar tanesine zarar verecek kimseye oralarda yer verme.
🌙Luna'm o adamın sana dokunmasına izin verme. Bedenin kirlenmesin. O adamın elleri kirlidir sen bilmezsin.
Bu arada sana yazdığım mektupları sakla. Cevap vermesen dahi sakla. Bir gün bana hak vereceksin.

     Tutku ve sevgiyle;
Hiçbir zaman sevmediğin...

AY IŞIĞI'MA MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin