2 Yıl sonra
"Ayla!" Diye seslendi Çağlar. Çaresiz bir şekilde önündeki ufaklığa bakıyordu.
"N'oldu?" Ayla merakla içeri girerken kafasında bebek bezi olan kızını görünce şaşırmıştı.
"Yardım et n'olursun. Rahat durmuyor" sesi çaresizce çıkınca Ayla gülümsedi ve kızının yanına gitti.
Miray ağlarken, annesinin yüzünü görünce gülümsemişti. "Bak beni hiç sevmiyor bu. Seni görünce nasılda gülümsedi"
"Eh çocuğa böyle davranırsan, normal olarak sana ağlar. Hem sen doktor değil misin? Çocuğa nasıl bakılcak bilmen lazım"
"Kadın doğum okumadım ki ben? Nereden bileyim?"
Çağlar ellerini Ayla'nın beline dolayıp, çenesini fazla bastırmayarak omzuna koydu.
"Annem, baba sana bakamamış mı? Bezini kafana mı takmış?"
"Ya, çokta güzel bakıyorum ben ona bir kere! Değil mi babacım?
Çağlar, bezi takılmış kızını koltuk altından tutup kaldırınca Miray çığlık atarak gülmüştü.
"Baaaak! Nasılda anlaşıyoruz biz kızım ile"
Çağlar Miray'ın karnına küçük bir öpücük bırakırken, Miray ayağı ile Çağlar'ın çenesine vururken çığlık atıyordu.
Ayla bu sahneyi gülümseyerek izliyordu. Film sahnesi gibi geliyordu ona. O kadar güzeldi.
"Şimdi bu prensesi babası hazırlıyor, kraliçem ise kendini hazırlıyor. Ve sonra dayısına gidiyoruz. Yoksa dayısı beni öldürecek"
Ayla gülüp Çağlar'a sarıldı. Çağlar ise Miray'ın kafası boynuna gelecek şekilde ayarlayıp Ayla'nın sarılışına tek kolu ile karşılık verdi.
"Sen mükemmelsin" diyen Ayla'nın saçlarına küçük bir öpücük bahşetti.
"Çünkü sana sahipim. Gittiğim yoldan çıksam, doğru yolu sen gösterdin bana."
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum bebeğim. Ancak biraz daha oyalanırsak Asır beni öldürcek"
Ayla gülüp ayrıldı. Çağlar'ın yanağından öpüp odadan çıkınca, Çağlar kucağında Miray ile dolapa ilerledi.
"Ayla yememiş, içmemiş sana kıyafet almış" mırıldanarak demişti bunu. "Ben seçmemem vallaha, sen seç"
Miray'ı dolaba yaklaşıtırıp biraz bekledi. Düşündüğü gibi Miray elini bir elbiseye atmış, ve çekmişti.
"Güzel seçim bebeğim"
Bol kahkalı bir giyim macerasından sonra evden çıkmışlardı.
Kapı açılınca gülümsediler.
"Hoşgeldiniz" diyen kadına sarıldılar ikiside. "Asır arka bahçede"
İkiside onaylayıp arka bahçeye çıktılar. Çağlar bahçedeki gülleri görünce şaşırmıştı. Hep ön tarafta oldukları için bu tarafı görmemişti.
"Senin aldığın güller. Sayende bahçede gül ormanı var"
Bu sefer gülümserken buldu kendini. Onun aldığı güllerdi bunlar. Kuruduklarıni düşünmüştü. Ancak Ayla onları bahçeye dikmişti.
"Sonunda gelebildiniz!" Kimseyle konuşmadan kucağına aldı Miray'ı. Oturduğu yere geçerken Ayla göz devirdi.
"Bari hoşgeldin deseydin abicim!"
"Burası sizinde eviniz. Hoşgeldin dememe gerek yok"
"Ablaaa!" Çağlar bir şey demeden Selma'ya seslenerek yanına gitmişti.
"Ne var?"
"Söylicekmisin bugün?"
"Evet"
"Asır abinin tepkisini merak ediyorum"
"Ben bir şey olucak diye korkuyorum. Onu ne yapacağız?" İkiside güldüler.
"Neyse hadi sen geç içeri. Bende şunları getireyim"
"Saçmalama abla. Sen git ben getiriyorum"
"Gerizekalı saçmalama"
"Heh saçmalıyorum. Sen git yav. Gelirim ben birazdan. Sonra söylersin"
"Öyle olsun bakalım"
Selma giderken, Çağlar tepsiyi alıp peşinden gitmişti. Miray yerde emeklerken, Ayla ile Asır konuşuyordular.
Bir süre sonra Selma boğazını temizledi. Dikkatler ona dönerken ani gelen heycan ile dudağını ısırmıştı.
"Ben hamileyim!" Asır buz kesilirken Ayla çığlık atmıştı.
"Hala oluyorum!" Selma hiçbir tepki vermeyen Asır bakarken, Asır aklına gelen şey ile içinden sırıttı.
"O bebeği istemiyorum. Aldırcaksın."
Selma'nın gözleri dolarken, Ayla şaşkınlık içinde abisine bakıyordu. Çağlar ise sinirlendiği her hâlinden belliydi.
Çağlar ayağa fırlayıp Asır'ın yakalarından tuttu. Tam Çağlar konuşcakken Asır ondan önce davrandı.
"Lan alt tarafı bir şaka yaptım! Sakin olun!"
Geçirdikleri ikinci şok ile baktılar Asır'a. Asır yakasını tutan Çağlardan ayrılıp Selma'nın yanına gitti.
Diz çöküp ellerini tuttu.
"Özür dilerim karıcığım. Küçük bir şaka yapmak istedim ama sanırım şaka başka bir şey oldu."
Selma eli ile Asır'ın kafasına sert bir darbe indirdi. "Salak! Ödüm koptu burada benim!"
Asır gülüp Selma'ya sarılırken, Miray Asır ile Selma'ya baktı.
"Ç-alak" böylece Miray'ın ilk kelimesi 'salak' olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA || TEXTİNG
Teen FictionAyla: Yapıyorsun böyle neden? 0535...: Ne yapıyormuşum? Ayla: İçerisindeyim hastalığın bir böyle. Ayla: Yazıyorum ve söylüyor tersten şeyi her Ayla: Kaçıyor benden herkes Ayla: Yazıyorsun gizliden bana sen ama Ayla: Neden? Yayımlama Tarihi: 08.04.20...