YENİDEN SEN

36 4 0
                                    

Ya ben seni unutmaya çalışırken sen bana daha çok yanaşıyorsun.Seni özlemek istemezken özletiriyorsun.Seni sevmiyorum derken seni seviyorum dedirtiyon.Sana yok be ben ona bakmıyacağım derken sen bana bakıyorsun.Seni çok seviyorum  ya ben yalan olmasın.Ama özlüyorum da seni başkasıyla görünce de kıskanıp kendimce trip atıyorum.Seni o kadar seviyorum ki ölüyorum gitgide yolunu gözlüyorum be adam o gelir diyorum iç sesime o gelir.Ama biliyorumda gelmeyeceğini. Sebepsizce ağlıyor ve hislerimin kurbanı oluyorum. YA BEN KADINIM YA KADIN KIRILAN İNCİLEN BIR KISIYIM.UNUTMA!BENDE BIR YEMIN VAR ;UNUT DERSEN UNUTUR,SEV DERSEN SEVER,DEFOL GİT DERSEN DE DEFOLUP GIDERIM.Beni seni sevdiğim kadar kimse sevmedi be salak sevmedi.Senle gönül eylediler be ...Bildiğim kadarıyla arkandan bıçakladılar. Her neyse ama unutamıyorum seni âşk unutamıyorum.Kör oldum aşkından. Bağlantılı kablom gibisin .Ben var ya seni hep platonik sevdim.Uzaktan sevdim üzülmeyeyim diye .Ama sen beni bırakıp gittin ve beni kendimle yüzleştirdin.Ben var ya kimse için ağlamazken akşamın geç  saatlerinde hıçkırarak ağlarken sen o meşhur sevgilinle gönül eğlendirdin.
(Beğendiyseniz devam yazıp beğenip takip etmeyi unutmayın.)

SEVMEK Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin