Czemść 9

6 0 0
                                    

Anita i Grzegorz byli szczemsliwom parom, przez caly rok robili razem wszysko: jezdzili na nartach, srali, plywali pod prysznicem a nawet skoczyli ze spadohronem.
Anita była przeszczensliwa! Kochala Grzegorza a on kochal jom, byli najbardziej znanom parom f szkole, Anita o tym wiedziala, byla z nih dumna.
-Chcesz do mnie pszyjsc po szkole?- zapytal Grzegorz Anite.
-No jasne!- oznajmila uradowana nastolatka.
Po szkole wyruszyli f strone domu Gżegorza. Droga byla dluga i krenta, nie bylo komfortowo.
Anita zobaczyla na niebie satelite!
Zobaczyla ze leci w ich strone. Odskoczyla lapionc Grzegorza za renke i ciongnonc na chodnik. Poszli dalej.
Anita dopiero teraz przypomniala sobie o bracie i matce ktorym fogule nie pomaga...
Bylo jej pszykro poniewarz zafsze mazyla o prawdziwei rodzinie.
Postanowila ze wszysko naprawi...
Uciekla od Grzegorza i pobiegla f strone domku swojego. Wyglondal jeszcze gorzej niz gdy Anita znalazla tam sfojom mamusie. Bylo ciemno, wyglondalo na to ze mama i Pafnucy nie mieli pieniendzy na pront. Anita miala wyzuty sumienia bo ona zarabiala pieniondze. Dala mamie 2 miliony i powiedziala ze przeprasza za wszysko i ze siem niom zajmie. Nie martfila siem nawet o swojego chlopaka o ktorym nawet mamie nie powiedziala. Wienc stfierdzila ze jej powie.
-Mamo mam chlopaka...Nazywa siem Grzegosz i jest pienkny.-powiediala dumna Anita.
-Gratulacje f takim razie, chcialabym go poznac!-ucieszyla siem mama.
-Dobrze tylko nie jestem pewna czy nie jest na mnie zly bo bylam w drodze do jego domu razem z nim i go zostawilam a on nie wiedzial dlaczego.-zmartfila siem Anitka.
-Jezeli ciem kocha to ci wybaczy...-uspokojila jom mamusia.
-Mam takom nadzieje.-powiedziala Anita.

Nastempnego dnia Anita bala siem pojsc do szkoly. Nie wiedziala czy Grzegosz siem obrazil czy nie ale martwila siem bo go kochala bardzo...
Anita siem spoznila.
Weszedla do klasy i Grzegorza nie bylo! Anita pomyslala ze suem zabil bo wiele osob tak mowilo, ale ona znala go na tyle dobrze ze wiedziala ze nic sobie nie zrobi...

The Historia Of Anita.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz