Prens Rhaegon Targaryen'in küçük kardeşi, Yarım Yıl Kraliçesi Salin Targaryen'in kuzenidir.
Kraliçe Vaella saltanatında saraya gelmiştir. Kraliçe tarafından önce Kanun Başı, daha sonra Kraliçe Eli ilan edilmiştir.
Vaella'ya derin bir sevgi beslemektedir. Kraliçenin kalbini kazanmaya çalışmış, ona kalbini sunmuş, diz çökerek evlenme teklifi etmiştir. Vaella ilk başta onu reddetmiştir.
Kraliçe Lord Torrhal Stark'ı Kraliçe Eli olmaktan alıp onu tüm orduların başına geçirmiştir. Ancak bu bir karmaşa çıkarır. Kraliçe aşığını olabileceği en büyük makamdan alıp yerine Aegon'u geçirir. Bu Lord Torrhal ile Aegon'un arasını açar.
Ancak bu sürede, diyarı tehdit eden bir unsur ortaya çıkar. Kraliçe Vaella saltanından memnun olmayan bir kaç lord, Kral Maegor'un ikinci meşru çocuğu Prense Rhaenys'in iddiasını desteklemeye başlar. Septa'nın Konseyi adı verilen bir grup soylu Lord, Rhaenys'i destekler.
Vaella bunun üzerine Rhaenys'i evlendirmek ister. Onu Aegon ile evlendirmek istemektedir. Ancak Aegon kalbinin başkasına ait olduğunu söyleyerek reddeder.
Aegon Kraliçe Eli olarak başarılı işler başarır. Kraliçenin önemli bir danışmanı haline gelir. Lord Torrhal onu bir tehdit olarak görür.
Torrhal Vaella'ya ihanet eder ve onun kız kardeşi Gaella ile birlikte olur. Ancak Kraliçe onları yakalar ve Torrhal'ı sürgün eder.
Kraliçe tahta varis verebilmek için Aegon la evlenir. Kraliçe hamile kaldığında savaş başlar ve Vaella çocuğu ile ölür. Aegon onu asla unutmaz.
Aegon daha sonra evlenir ve Rhalla adında bir kızı olur. Karısı ile iyi anlaşamaz ve çok sayıda metresi ve piçi olur. Ancak Kral ölürken Vaella diye fısıldamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE SERİSİ BİLGİLER (Kraliçe #2.0)
FanficKraliçe serisinin ek kitabıdır. Kraliçe Serisi'ndeki haneler, karakterlerin geçmişleri, savaşlar veya ilk tahta çıkanları bu kitapta bulabilirsiniz.