Kral VII. Aegon Targaryen ve eşi Kraliçe Daena Velaryon'un sağ kalan tek çocuğudur. Bebekken ölen altı kardeşi vardır. Altınları, gösterişli elbiseleri, takılar takmayı ve kocasını her şeyden çok sever.
Saltanat: 570FS - 574FS
Unvan: Andallar'ın, İlk İnsanlar'ın, Rhoynar'ın ve Yedi Krallık'ın Kraliçesi
Yedi Krallığın Leydisi
Ejderha Kayası PrensesiLakap: Katil Kraliçe
Diyar'ın Laneti
Taçsız KraliçeIrk: Valyrian
Doğum: 548FS, Kral'ın Şehri
Ölüm: 574FS, Ejderha Kayası
Bağlılık: Targaryen Hanesi
Eş: Rhael Targaryen
Çocuk: Aerion Targaryen
Siarra Targaryen
Vallerion Targaryen
Aellesia TargaryenRhalla yönetme konusunda yetersiz bir kadındır. Kaprisli ve sabırsızdır. Ülkeyi, eşi Rhael yönetmiştir. Sürekli ziyaretler düzenlemiş, parayı gereksiz harcanmıştır. Eşini metresi ile yakalayınca sinirlenmiş ve tamamen delirmiştir.Kadının Kral ile bir çocukları olur. Rhalla çocuğu bıçaklatarak öldürür. Kadını ise bunu izlemeye mecbur bırakır.
Rhalla oldukça güzel bir kadındır. Uzun gümüş saçları ve lila gözleri ile şimdiye kadar görülmüş en güzel Targaryen kraliçesidir. Kraliçe açık elbiseler ve abartı taçlar takarak kocasının metresi Leydi Eulalie ile bir rekabete girmiştir.
Onun bu tavırlarına dayanamayan büyük haneler güçlerini birleştirip isyan etmiştir. Rhalla tahttan indirilip yerine oğlu Aerion geçirilir. Rhalla halk önünde aşağılanır ve Ejderha Kayasına sürülür. Oğlu, saltanatı sırasında annesini Kral'ın Şehri'ne çağırsa da, Rhalla kendisine yapılanlara dayanamaz ve intihar eder. Fakat daha sonra, onun ölümünün intihar değil cinayet olduğu söylenir. Gerçek asla anlaşılamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE SERİSİ BİLGİLER (Kraliçe #2.0)
Fiksi PenggemarKraliçe serisinin ek kitabıdır. Kraliçe Serisi'ndeki haneler, karakterlerin geçmişleri, savaşlar veya ilk tahta çıkanları bu kitapta bulabilirsiniz.