Štěpán
Dnes ráno jsem vstal v 08:00 protže musím jet do Brna zařídit něco ohledně nového merche. Z pokoje jsem se přesunul do koupelny udělat si hygienu po ní jsem se půl hodiny štval s vlasy ,aby byly hezky nagelované směrem nahoru. Oblékl jsem si bílé tričko a k tomu černé džínové kraťasy. Vzal jsem si jen vínové vansky, klýčky od auta a šel jsem ven z domu. Vyšel jsem z domu a šel rovnou k autu, když jsem k němu dorazil řekl jsem si "Tohle autíčko nikdy Radkovi nedám!!" Otevřel jsem dveře od auta a sedl jsem si na sedačku. Chvíli jsem přemýšlel o Katrin je na mě v celku milá a já taky , ale ona ještě neví proč jsem na ni milý já a to se nesmí dozvědět do té doby než si s ní užiju. Celkem mě štve , že Radek se chová fakt dobře líp než já. Radek ji bude zachvíli mít a to nesmím dopustit. No nic už musím vyrazit. Nastartoval jsem auto a vyjel od domu na silnici. V autě jsem poslouchal písničky a přemýšlel jsem že se asi s Emou rozejdu. Nedokážu s ní chodit když k ní nic necítím. S Katrin se cítím líp. Co to tu plácám mám jen za úkol Katrin dostat do postele. Po hodině jsem dojel do Brna. V Brně jsem ještě musel jet na to dané místo kde mám sraz s tím pánem co mi navrhuje merch. Dojel jsem tam a vešel do budovy. Tam jsem se s pánem dohodl na potisku a dal tisknout trika. To mi zabralo tři hodiny času. Od tamtuď jsem vyšel a šel rovnou k autu. Po cestě mě potkala nějaká holčička chtěla se se mnou vyfotit. Tak jsem se s ni vyfotil a dal podpis. Ona poděkovala a odešla a já dál pokračoval v cestě k autu . Došel jsem k autu a šel si sednout. Nastartoval jsem a jel za mými rodiči tam jsem ztrávil celé odpoledne až do 18:00.
"Ahoj mami a tati už musím jet tak ahoj"
Doufám , že mě slyšeli ,vyšel jsem z domu a šel jsem si sednout do auta. V autě jsem se podíval na mobil a tam 18:15. Vzpomněl jsem si , že mám být u Katrin v sedm , ale co nevadí když přijdu pozdě ne. Nastartoval jsem auto a jel. Když jsem dojel do Prahy tak jsem se stavil pro Katrin.
"Ahoj Katrin omlouvám se , že jsem přijel po sedmé doufám , že se nezlobíš"
"Ahoj ani ne čekala jsem to a kam to teda jedem?"
Cože ona to čekala no to snad ne snažím se udělat dojem a on řekne že to čekala.
"To je překvapení tak pojď jdeme"
Otevřel jsem Katrin dveře od auta aby si mohla sednou. Zabouchnul jsem za Katrin dveře a šel jsem si sednout do auta. Nastartoval jsem a jel jsem do kina. Po cestě jsem se ptal Katrin jaký měla dneska den a co dělala a tak dále.... Když jsme dojeli tak jsme šli směrem k obchodnímu centru mezitím Katrin hádala co je to za překvapení
"Nákupy?"
"Ne"
"Tak kino?"
"Ano vím , že miluješ kino"
"Jak to víš ?"
"Poptal jsme se tak trochu Emi "
Vešli jsme do obchodního centra a rovnou zamířili do kina tam jsem Katrin koupil popcorn a coca colu , ale ona odmítala , abych jí to zaplatil , ale já na tom trval. Katrin pak povolila a zaplatil jsem jí to. Pak jsme šli do sálu číslo šest. Tam jsme se posadili úplně dozadu.
"Štěpáne co jsi to vybral vůbec za film". S úsměvem se na mě podívala
"No... horor"
"Ty chceš , abych se bála co?"
"Jistě , že ne" pousmál jsme se.
Horor začal a Katrin se lekla během prvních deset minut. Stiskla mi tak pevně ruku až mi ji skoro drtila.
"Ooouu promiň Štěpáne". Ruku mi pustila, ale já ji chytil a stiskl ji. Ona se na mě podívala jen s udiveným výrazem já se jen na ni pousmál a dál koukal na film. Pokaždé ,když se lekla tak jsem cítil pevnější stisk. Po skončení hororu byla Katrin vyděšená bylo jí to vidět na očích. Vyšli jsme ze sálu a měli pořád propletené ruce Katrin se jen na ty ruce podívala a pustila tu mou ruku. Trochu se mě to dotklo , ale jsem ji aspoň trochu blíž. Navrhnul jsme Katrin jestli nechce ještě zajít na večeři.
"Určitě mám hlad "
"Dobrá"
Tak jsme šli do nějaké restaurace v obchodním centru. Tam jsem si objednal stejk s opečenými brambory a Katrin si dala špagety. Když jsme jedli tak za náma přišla jedna holka kterou jsem moc dobře znal. "Ahoj Štěpáne tak co kdy zase dáme nějakou tu rychlovku byl jsi moc skvělý zlato"
"No dneska fakt ne a už nikdy mám holku"
"Co holku myslíš tuhle děvku která ti nebude stačit?"
"Co prosím děvku, kdyby něco děvka to není a mám ji moc rád"
"No to tak pojď se mnou Štěpánku jen pojď úkážu ti to v posteli"
"Vypadni Carmen!!". Zvýšil jsem hlas
"No jo už jdu , kdyby něco máš moje číslo tak pa"
Katrin na mě koukala jak kdybych měl něco na obličeji.
"Katrin?"
"Štěpáne co to mělo být ?"
"No moje minulost je plná problémů a tak nooo...."
"Jo tak trochu jo no tak to nevím víš ty co řekni mi s kolika holkami si už spal?"
"No.... s dvaceti? Řekl jsem hrdě
"Cože ty a s dvaceti pane bože a říkáš to tak jako ,kdyby jsi byl na sebe pyšný či co "
"No vždyť je to skvělý ne ?"
"Ne to ani náhodou odcházím jenom zaplatím a jdu. Číšníku ráda bych poprosila o účet děkuji"" Ne nikam nechoď Katrin já...."
"Vís ty co myslela jsem že si začínáme rozumět , že dokážeš být jiný"
"To je minulost Katrin s nikým jsem se nevyspal od té doby co mám Emu slibuji". Byla to pravda s nikým se mi nechtělo spát ani nevím proč tomu tak je.
"No a dál proč si mluvil o mně jako kdybych byla tvoje holka Štěpáne?"
"No já nevím vylítlo to ze mě"
"No tak já půjdu pro dnešek mi to stačilo, jak vidím ani kamaradi být nemůžem. Štěpáne sbohem"
"Néé počkej"
Katrin odešla a já zůstal na místě jak tvrdé Y. Proč teď nevyhraju tu sázku nechci přijít o svoje auto. Zaplatil jsem jídlo a šel z obchodního centra. Po cestě jsem si řekl , že Katrin zkusím doma napsat. Došel jsem k autu a řekl jsem si , že se mi domu nechce tak jsem zavolal Carmen. Ona byla ještě v obchodním centru tak za mnou došla celkem rychle. Když přišla omluvil jsem se jí a řekl ať si nasedne do auta.
"Pojedeme ke mně jo Štěpánku?"
"Jo" po dvou týdnech si zase užiju....Tak tato kapitola byla ostrá. Jestli jste si mysleli , že je Štěpán dobrák tak to očividně zas takový nebude. Příští kapitola bude ještě z pohledu Štěpána. Budu ráda za ⭐️ nebo koment.
Xoxo luci_la_
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
FanfictionHl. postava (Katharina ) Katrin má kamarádku Emu která je okouzlená svetětem youtuberu. Katrin nikoho z nich nemůže ani vystát ,ale to se později mění...