"Co to má být Katty?"
"Štěpáne teď prosím nic neříkej a jen stůj ano"
"Ahoj Katrin dlouho jsme se neviděli od té doby co jsme se rozešli"
"No neviděli. A tebe jsem neviděla od té doby co jsem tě viděla v posteli se Zekym"
"Hele jo nech mě bejt tak jsem s nim spala a vlastně spím tak co má být" usmála se jako by byla pyšná na to. Mě je to už teď jedno že s ní je ,ale celkem mě to bolelo je vidět jak si to rozdávají.
"Hele nech Katrin Elis ano ?"
"Fajn nechám ji...." protočila otráveně oči. Koukla jsem se na Štěpána a ten tam stál s pusou dokořan a tiskl mi více ruku.
"No koho pak to tu máme no ,ale ale Štěpáne dlouho jsme se neviděli" to ho jako zná nebo co jako ,že by další Štěpánova minulost?
"Neviděli dlouho a taky tě už ani déle nechi vidět jdeme Katty!!!" Co to mělo být. Takhle jsem Štěpána ještě nikdy neviděla rozčíleného. Táhnul mě až k autu a celou cestu jsem raději nic neřekla. Nasedli jsme do auta "Štěpáne ty jsi tu holku znal?"
"Hele Katrin nemám náladu se bavit o ní"
"Řekni mi to prosím"
"Ve skratce je to moje bývala která mě podvedla s někým jiným a od té doby jsem parchant " takže on nebyl vždycky parchant jen od doby co mu ta děvka zlomila srdce. Je mi ho v celku líto.
"To ,že ti zlomila srdce tak se tak nemusíš chovat přece. Vím jak to bolí když tě někdo podvede moc dobře tohle já znám"
"Toho kluka co jsme dneska viděli s Elis tak ten tě podvedl a věřím ,že tě to muselo bolet ,ale já byl tak strašně moc zamilovanej do Elis"
"To já taky ,ale do Zekyho to mi věř"
"Hele už pojedem pro dnešek toho mám dost když jsem viděl svoji bejvalou" já přikývla a Štěpán nastartoval a jeli jsme domů. "Brrrr" "brrr" "brrrrr" někdo mi volá počkat to je Ema proč mi volá.
"Ahoj" řekla rozčíleně
"No ahoj děje se něco ?"
"Jo děje co máš se Štěpánem a po pravdě ?"
"Nic proč si to myslíš ?"
"Tak se podívej na fotku kde se držíte za ruce je toho plný internet" cože to snad ne tohle jsem fakt potřebovala.
"No já ti to vysvětlím doma , ale nic mezi námi není tak ahoj"
"Budu čekat na vysvětlení zatim nazdar" proč je tak nepříjemná jedině ,že žárli tak to vysvětluje když spolu chodili a ona ho milovala možná i stále ještě miluje. "Kdo to byl?"
"Ema a je fakt naštvaná"
"Proč?"
"Protože jsou po celém internetu fotky jak se držíme za ruce" jeho reakce mě překvapila
"Tak ať jsou vždyť i kamarádi se mohou držet za ruce nebo ne?"
"Ouuu jo jasně ,že mohou"
Najednou Štěpán sundal jednu ruku z volantu a propletl si se mnou ruce. Nechápala jsem proč to dělá ,ale nechala jsem ho tak. Po zbytek cesty bylo ticho. Přijeli jsme k mému domu. Já pustila Štěpánovu ruku a vystoupila si a Štěpán také šel za mnou směrem k domu. U domu mě chytl za ruku a políbil mě na tvář. "Katty?"
"Ano"
"Slíbíš mi jednu věc?"
"Asi ano podle toho jakou?"
"Že mě nikdy neopustíš. Kvůli tobě se chovám jako normální kluk a záleží mi i více na lidech a ty jsi pro mě dost dobrá kamarádka" co to z něj vypadlo je pravda že se chová jinak ,ale tohle mu slíbit no nevím no "Katty?" Řekl mi nervózně "Ano slibuji ti ,že tě neopustím kamaráde" jen jsem se na něj pousmála"Děkuji to mi stačí. Tak dobrou noc Katty"
"Dobrou noc Štěpáne"
Ještě chvíli jsem stála před domem než Štěpán úplně odjel pak jsem zalezla do domu. Šla jsem hned na horu do pokoje kde jsem ze sebe svlékla oblečení a rovnou šla do sprchy. Po ní jsem si lehla do postele a šla se podívat na instagram kde jsem měla dvě zprávy jednu od Radka a druhou od Štěpána.Baxtrix:"Moc pěkný😂"
Katrin:"Takový cukrouši😂😂"
Co ta fotka a jak tam vypadáme jako kdyby jsme byly spolu.——————
Wedry:"Ahojky Katrin 😄❤️"
Katrin:"Ahoj ❤️"
Mám ho ráda Radka a doufám ,že si z té fotky nic špatného nevyvodí.
Wedry:"Copak děláš a co ta fotka ze Štěpánem 🤔❤️?"
Katrin:"Ležím a ta fotka to je na dlouho a mezi námi nic není ❤️"
Katrin:" Copak děláš ty?❤️"
Wedry:"Natáčím video❤️"
I když po tom co mě držel za ruku jen tak v autě tak nevím ,ale proč mě držel a proč já ho nechala asi pro to ,že Štěpán řekl že se můžou držet za ruku i kamaradi. Úplně bych zapomněla to vysvětlit Emě.————-
Katrin:"Ahoj takže to ,že jsem se držela za ruku ze Štěpánem bylo jen kvůli tomu protože jsme potkali Zekyho a já chtěla udělat jen že už nejsem sama"
Ema:"Ty jsi potkala toho blbečka tak to tě chápu"
Katrin:"Děkuji a promiň jak jsem tě musela zasáhnout , když jsi viděla tu fotku a když ještě stále miluješ Štěpána"
Tak konečně mužu jít spat pro dnešek toho bylo opravdu moc.Tak co jak se vám zdá Štěpán myslíte si ,že to pořad hraje a nebo opravdu projevuje pomalu své city ? A co by jste chtěli raději aby byla Katrin s Radkem nebo se Štěpánem ? Budu ráda za ⭐️ a nebo komentář děkuji❤️🙏
Xoxo Luci_la_
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
FanfictionHl. postava (Katharina ) Katrin má kamarádku Emu která je okouzlená svetětem youtuberu. Katrin nikoho z nich nemůže ani vystát ,ale to se později mění...